• Eigenlijk weet ik niet echt waar ik moet beginnen en hoe ik het moet vragen.. De laatste tijd voel ik steeds vaker 'lekkertrek' op komen en dan probeer ik dat eruit te sporten. Het klinkt heel vaag, maar zo is het wel. Af en toe sport ik wel drie keer op een dag ('s morgens fitness, 's middags ga ik dan paardrijden en dan 's avonds nog een work-out video die op mijn computer staat). Dan heb ik ook nog eens ongeveer 10 uur sport per week op school. En eigenlijk vroeg ik me af, bestaat er zoiets als een sportverslaving?


    Ik ben gemeen xoxo

    Mijn beste vriendin had een sportverslaving. (lang tragisch verhaal, maar ze is niet meer) Ze ging elke dag hardlopen, maar dan ook echt een rondje van 25 kilometer, en als ze het een dag niet deed, werd ze gek. Dus ja. Bestaat wel degelijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heb er wel eens van gehoord ja.. Zal mij denk ik nooit overkomen, ik ben al te lui om de trap op te lopen *O*


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    Heb er wel eens van gehoord ja.. Zal mij denk ik nooit overkomen, ik ben al te lui om de trap op te lopen *O*

    Sportverslaving is een ziekte en ongezond :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *Beseft opeens dat ze de work-out van de Cesar nog moet doen*
    Is het sinds kort of al langer? Want anders kun je ook gewoon een tijdelijke sportpiek hebben.


    Let it come and let it be

    Je had 't trouwens ook gewoon even kunnen googlen..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Klik


    Your make-up is terrible

    Imaginaerum schreef:
    Heb er wel eens van gehoord ja.. Zal mij denk ik nooit overkomen, ik ben al te lui om de trap op te lopen *O*


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Imaginaerum schreef:
    Heb er wel eens van gehoord ja.. Zal mij denk ik nooit overkomen, ik ben al te lui om de trap op te lopen *O*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor