• Ja sorry maar ik vraag het me af.
    Omdat ik zelf lesbisch ben.
    En ik me afvraag of ik hier geaccepteerd word.

    Jawel, de helft is sowieso biseksueel.


    Your make-up is terrible

    Je wordt gewoon geaccepteerd, het was maar een stelling en het is echt niet bedoelt om je het gevoel te geven dat je niet geaccepteerd wordt. Natuurlijk iedereen kan niet dezelfde mening dan jou hebben dan kan je die met rust laten ook. Ik zeg je meerendeels zal je hier accepteren. Ik weet dat je je gekwetst en aangevallen kan worden vanwege die comment. Maar ik zeg je dat je je niet door iemands anders mening rot moet voelen. Een mening is iets persoonlijks en elke persoon is anders.

    Ik heb niets tegen homo's/lesbiennes/biseksuelen. Ik vind het over het algemeen hele aardige mensen. Bovendien zijn er nog meer mensen op dit forum homo/lesbisch/biseksueel.


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is Quizlet een mengelmoes van verschillende, seksuele geaardheden. Je hoeft niet bang te zijn om hier niet geaccepteerd te worden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Volgens mij is Quizlet een mengelmoes van verschillende, seksuele geaardheden. Je hoeft niet bang te zijn om hier niet geaccepteerd te worden. (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tigresse schreef:
    Volgens mij is Quizlet een mengelmoes van verschillende, seksuele geaardheden. Je hoeft niet bang te zijn om hier niet geaccepteerd te worden. (:


    En maak je niet zo druk over die stelling.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Tigresse schreef:
    Volgens mij is Quizlet een mengelmoes van verschillende, seksuele geaardheden. Je hoeft niet bang te zijn om hier niet geaccepteerd te worden. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Zoals velen hier heb ik er helemaal niets tegen. Of iemand op mannen of vrouwen valt, heeft voor mij verder geen invloed op hoe ik naar iemand kijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    MrsSheen schreef:
    Je wordt gewoon geaccepteerd, het was maar een stelling en het is echt niet bedoelt om je het gevoel te geven dat je niet geaccepteerd wordt. Natuurlijk iedereen kan niet dezelfde mening dan jou hebben dan kan je die met rust laten ook. Ik zeg je meerendeels zal je hier accepteren. Ik weet dat je je gekwetst en aangevallen kan worden vanwege die comment. Maar ik zeg je dat je je niet door iemands anders mening rot moet voelen. Een mening is iets persoonlijks en elke persoon is anders.


    Pff gelukkig

    Ik heb er absoluut geen problemen mee. Tenslotte zijn het ook maar mensen, alleen hebben ze een andere geaardheid.

    Tigresse schreef:
    Volgens mij is Quizlet een mengelmoes van verschillende, seksuele geaardheden. Je hoeft niet bang te zijn om hier niet geaccepteerd te worden. (:

    Debbaut schreef:
    (...)

    En maak je niet zo druk over die stelling.(:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind de persoonlijkheid van mensen veel belangrijker dan het geslacht waarop ze vallen. Als je maar jezelf durft te zijn en bent wie je bent. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je moet hier wel tegen sarcasme en cynisme kunnen, plus iedereens gevoel voor humor accepteren, of je er tenminste niet door laten raken.


    Your make-up is terrible

    Waarom maak je er überhaupt zo een punt van? Door zulke vragen impliceert je ze dat je anders bent dan anderen en trouwens als je er bang voor was had je ook niks kunnen zeggen? Ik zie niet in waarom je het zo luidkeels zou moeten verkondigen. Ach, iig zitten er o quizlet een hoop verschillende mensen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Waarom maak je er überhaupt zo een punt van? Door zulke vragen impliceert je ze dat je anders bent dan anderen en trouwens als je er bang voor was had je ook niks kunnen zeggen? Ik zie niet in waarom je het zo luidkeels zou moeten verkondigen. Ach, iig zitten er o quizlet een hoop verschillende mensen.


    Ik vroeg het me gewoon af