Chloe x Kay - Zou een vriendin kunnen zijn. In elk geval iemand die Chloe wel aardig vindt, maar ik denk niet meteen haar beste vriendin.
Chloe x Aaron - No friendship. Eerder een wederzijds elkaar niet mogen. Chloe vindt hem in elk geval arrogant.
Chloe x Max - Niet echt een persoon waar Chloe mee omgaat, maar ook niet zo dat Chloe hem echt niet mag.
Chloe x Katie - Ook hier denk ik dat Chloe niet echt met haar omgaat.
Chloe x Mel - Friends. Chloe past wel bij Mel en ze zullen het vast wel gezellig gaan krijgen in Amity.
Chloe x Ray - Laten we zeggen dat ze gewoon niet zo goed bij elkaar passen en elkaar maar zo veel mogelijk proberen te negeren en niet op elkaars opmerkingen proberen in te gaan.
Chloe x Adam - Friends again. Ik denk dat Chloe haar wel erg mag, ook al zijn ze best wel verschillend.
Chloe x Jay - Could be friends indeed. Hij is in elk geval knap. (;
Chloe x Faye - Waarschijnlijk heeft Chloe nooit echt doorgehad dat Faye ook een klasgenoot van haar was, omdat Faye nou niet de opvallendste persoon is, maar het is ook niet zo dat Chloe haar niet mag.
Chloe x Ryan - Ryan is Chloe's vriendje en ze heeft veel voor hem over. Hij is de persoon die Chloe van haar te extreme ideeën afbrengt en haar vrolijk maakt. Ze vindt het dan ook erg jammer dat ze niet in dezelfde factie zitten en gaat hem ook erg missen.
Chloe x Matt - Chloe mag hem wel.
Chloe x Thea - (Komt nog zodra Thea's rol is ingevuld.)
Ik hoop dat ik niet iemand ben vergeten.