Uhm, dus: Ik ben ongelofelijk inspiratieloos, forgive me
Aaron x Kay,
Nyl: Ik denk niet echt dat hij haar veel aandacht zou besteden... :x Misschien daardoor een inimini pietsie beetje rivaliteit.
Aaron x Max,
Sempra: Kennissen/vrienden
Aaron x Katie,
Solitaria: Hij zou haar eerder een beetje treiteren, maar ze kunnen ook gewoon vrienden of kennissen zijn, daarbij.
Aaron x Melissa,
MarkOfCain: Ook eerder wat hierboven staat, misschien rivalen.
Aaron x Ray,
Markham: Misschien dat ze elkaar al heel lang kennen van op school of zoiets, maar dat ze elkaar in eerste instantie totaal niet kunnen uitstaan? Maar doordat ze elkaar wel al zo lang kennen, en elkaar redelijk goed kennen, vertrouwen ze elkaar ergens wel? Zoiets als dat hij haar meestal gewoon wilt treiteren en uitdagen en haar niet lijkt te mogen, maar als ze onder vuur zou genomen worden, hij zich wel zou opofferen omdat hij haar niet werkelijk haat.
I like Ray. Misschien hebben ze zelfs een geschiedenis, waardoor ze elkaar 'niet mogen'. 8D Just a suggestion. ^^
Aaron x Aria/Adam,
Lacville: Ik denk dat hij eerder zoiets zou hebben van *eyeroll* 'Ugh' en haar niet echt mag en altijd, altijd sarcastisch tegen haar doet. Zo'n beetje halve rivalen en ze lopen constant te ruzieën?
Aaron x Chloe,
Celebration: Ook een beetje zoals hierboven, maar misschien minder openlijk? Dat hij haar een aandachtstrekker vindt ofzo? :'D
Aaron x Faye,
Microwave: Eerder kennissen/vrienden met het gebruikelijke arrogante sarcasme.
Aaron x Jaymi,
Nyl: Eerder rivalen. Jaymi's too sweet. I like him. ^^
Aaron x Ryan,
Nicosia: Vrienden?
Ik weet natuurlijk niet wat jullie personages van Aaron vinden, dus dit zijn maar suggesties. (:
help