Adam x Aaron: Zoals jij al zei: ruziënde half-rivalen ^^
Adam x Ray: Ook zoals jij al zei, ze zouden best goede vrienden kunnen zijn ^^
Adam x Kay: Ik denk dat Adam meer iets zou hebben van "hou je kop nu eens" als ze over iets discussiëren, maar dat ze verder wel overeen kunnen komen (:
Adam x Jaymi: Kennissen, maar ik denk niet dat Adam hem zou graag zou hebben. Gewoon dat ze niet zoveel spreken ofzo (:
Adam x Chloë: Friends. Ze hebben zo'n verschillend karakter dat ze oftewel rivalen oftewel heel goede vrienden zouden zijn, maar ik denk eerder het tweede ^^
Adam x Katie: Ik denk dat ze elkaar gewoon niet zo goed zouden kennen of elkaar niet erg veel zouden spreken ^^
Adam x Max: Ik denk dat Max en Adam zo "frienemies" zouden zijn ^^ Dat ze met momenten heel goed met elkaar zouden kunnen optrekken en elkaar het volgende moment zouden kunnen vermoorden.
Adam x Ryan: Hmmm, let's say dat ze nu niet echt bepaald maatjes zouden zijn. Ik denk dat Adam jaloers zou zijn dat hij niets doet voor school en er toch altijd nog net door zou zijn.
Adam x Melissa: Die twee zouden het van langs geen kanten zouden kunnen vinden met elkaar, denk ik. Ze hebben zoveel verschillende karaktertrekken dat het dus oftewel heel goede vrienden zouden zijn, oftewel mensen die elkaar niet kunnen zien. Ik denk ik dit geval het tweede ^^
Adam x Matt: Ik denk dat Adam en Matt het best wel nog zouden kunnen vinden met elkaar, geen idee waarom ^^
Adam x Faye: Ik denk niet dat ze echt haat voor elkaar zouden dragen, maar ook geen echte vrienden zouden zijn. Meer dat ze elkaar niet zo goed kennen.