• Hey, hey.
    Ik vroeg me af of iemand met me samen een verhaal wil schrijven.
    Ik schrijf een beetje Meyer/Rowling achtige verhalen. Iemand intresse voor een fantasy-verhaal. Of misschien wil ik ook wel eens een love-story proberen. reageer...
    dank u:D


    May the odds be ever in your favour.

    Wat waren je ideeën precies?

    Een recent voorbeeld voor hoe ik schrijf


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil het wel proberen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Litwick schreef:
    Wat waren je ideeën precies?

    Een recent voorbeeld voor hoe ik schrijf


    Ik wil graag iets fantasierijks schrijven. Een beetje zoals Hart van inkt. Een fantasiewereld. zoiets.. Fijne schrijfstijl trouwens, mysterieus en toch cool.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 17:31 ]


    May the odds be ever in your favour.

    liezzie schreef:
    (...)

    Ik wil graag iets fantasierijks schrijven. Een beetje zoals Hart van inkt. Een fantasiewereld. zoiets.. Fijne schrijfstijl trouwens, mysterieus en toch cool.


    Thanks...... Hmmmmm maar het moet dan natuurlijk wel origineel zijn......


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Thanks...... Hmmmmm maar het moet dan natuurlijk wel origineel zijn......


    Ja sure... Wat dacht je van een meisje, dat ongehoorzaam aan de koning is geweest. Dan moet vluchten en in een woud terecht komt. Daar komt ze een gevluchte rebelse prins tegen en samen gaan ze op zoek naar de elfen, die hun kunnen helpen de koning af te zetten... okey, dit is heel snel en recht voor z´n raap, maar het is een idee.


    May the odds be ever in your favour.

    liezzie schreef:
    (...)

    Ja sure... Wat dacht je van een meisje, dat ongehoorzaam aan de koning is geweest. Dan moet vluchten en in een woud terecht komt. Daar komt ze een gevluchte rebelse prins tegen en samen gaan ze op zoek naar de elfen, die hun kunnen helpen de koning af te zetten... okey, dit is heel snel en recht voor z´n raap, maar het is een idee.


    Opzich een leuk idee, maar elfen vind ik iets minder. Misschien kunnen we iets minder bekende wezens gebruiken......


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien kunnen we wezens uit de oudheid gebruiken ofzo........ *blijft denken*


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil wel


    "Ignite, my love. Ignite."

    We kunnen natuurlijk ook een eigen soort elfen maken, zoals Joanne slaven van ze maakte in Hp.......


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    Misschien kunnen we wezens uit de oudheid gebruiken ofzo........ *blijft denken*


    Ja, asome... Een Gigant, een gorgon of een feniks...


    May the odds be ever in your favour.

    liezzie schreef:
    (...)

    Ja, asome... Een Gigant, een gorgon of een feniks...


    We kunnen natuurlijk ook doen dat ze uiteindelijk de goden moeten vragen en dan telkens van wezens naar wezens gaan........


    Happy Birthday my Potter!

    Veel willen er wel.
    I love Fantasy en Romance.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Vet... Toevallig ook KCV of Grieks? Goden welke dan? Ik vind Artemis en Hades asome. Trouwens zou je een hoofdstukje kunnen schrijven doe ik het ook ff.


    May the odds be ever in your favour.

    liezzie schreef:
    Vet... Toevallig ook KCV of Grieks? Goden welke dan? Ik vind Artemis en Hades asome. Trouwens zou je een hoofdstukje kunnen schrijven doe ik het ook ff.


    Jep, maar ik ben altijd al gek geweest op mythen :)

    Ik moet nu naar een verjaardag, dus dat doe ik morgen. Is dat goed?
    Trouwens, Hades is wel awesome. Daar kunnen we denk wel wat mee. Artemis is natuurlijk wel in het bos op haar terrein, dus dat kan daar in terug komen.


    Happy Birthday my Potter!