• Stiekem begin ik me nu toch wel te ergeren aan al die verhalen zonder omschrijving. Ik snap ook dat een stukje songtekst mooier staat (of een quote uit je verhaal), maar het is nogal irritant als je verhalen zoekt.
    Want zelfs als je besluit het eerste hoofdstuk te lezen, kun je vaak nog niet helemaal opmaken waar het verhaal precies over gaat.
    Ben ik de enige met deze mening (en word ik dus gek >~<), of zijn er mensen die deze mening met mij delen?


    Am I gay? I am ecstatic!

    Vind ik ook. :3 Maar ik lees altijd maar verhalen van bepaalde schrijvers die goed schrijven en dan lees ik het zowieso of het nou duidelijk is of niet. (krul)

    niet iedereen is goed in beschrijvingen, ik ook niet


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Haha, zo iets spreekt meer aan, maar als je echt wilt weten waarover het gaat is het inderdaad irritant. Dan kom je na 50 delen te weten dat het een of andere slijmerige lovestory is over zo'n vies mens. 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja soms heb je dat inderdaad wel, maar als je er toch uit kan halen waar het over gaat kan het wel mooi zijn.


    As travars

    Mwaahh, het is te zien. Ik lees alleen maar een bepaalde soort stories van maar drie schijvers, dus ik kom nooit voor verrassingen te staan :')


    Olive

    Soms kan je het ook afleiden uit de cover, als die er is.
    Maar ik snap je punt wel. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    't Is niet dat ik het totaal niet kan uitzoeken. Er zijn er ook wel die de lyrics goed uitzoeken en een mooie cover maken. Die twee samen, plus een goede titel kunnen ook al veel vertellen over een verhaal. Maar soms is een omschrijving echt wel fijner.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Grimshaw schreef:
    Ja soms heb je dat inderdaad wel, maar als je er toch uit kan halen waar het over gaat kan het wel mooi zijn.

    Zeker. Vind ik ook.
    Maar dan moet je het er wel uit kunnen halen. x)


    Am I gay? I am ecstatic!

    daarvoor bestaat het proloog?


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    ik vind het ook irritant vaak staat er alleen

    read it and enjoy it

    gelukkig is dat niet bij alle verhalen zo :)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Elanysa schreef:
    daarvoor bestaat het proloog?


    niet iedereen doet dat.. + ik weet lang niet altijd na een proloog waar et over gaat.

    + als ik bij mij een beschrijving doe klinkt et verhaal lang niet zo leuk meer XD & ik weet zelf ook nooit waar etover zal gaan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Elanysa schreef:
    daarvoor bestaat het proloog?

    Ik schrijf meestal geen proloog. Ik probeer wel altijd een duidelijke samenvatting te schrijven, maar dat is soms best moeilijk en ik snap dat sommigen het leuker vinden om het gewoon vaag te houden. Zelf erger ik me daar niet zo aan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Inderdaad.
    Je kunt altijd én mooi stukje nietszeggende tekst, om het zo maar te noemen, én omschrijving geven. Dat is ook mooi. (:


    Felix

    Secretive schreef:
    Haha, zo iets spreekt meer aan, maar als je echt wilt weten waarover het gaat is het inderdaad irritant. Dan kom je na 50 delen te weten dat het een of andere slijmerige lovestory is over zo'n vies mens. 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik begin midden in mijn verhaal met schrijven, zonder zelf te weten waar ik heen wil gaan. En zelfs als ik een idee heb, veranderen die nog 100 keer tijdens het schrijven. Dat is de reden waarom ik geen omschrijving heb. Ik heb een liedje en dat blijft, voor mijn gevoel, in hetzelfde thema als mijn verhaal.