• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 22:42 ]

    Eden knikte enkel, maar zag haar er wel voor aan om het een tweede keer te doen. Ze vond het echte energieverspilling om er nog langer over te bakkeleien, want ze had genoeg te vrezen van de dinosaurussen en wie wist wat hier nog meer rond liep.
    'Hoe gaan we de nacht doorkomen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Killian keek de man voor hem aan.
    'Nee inderdaad. Aan het vliegtuig kun je duidelijk het tegenovergestelde zien.' merkte hij sarcastisch op. Hij keek de groep eens rond, maar zag nergens de blonde haren van Emma.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'Ik denk dat iemand de wacht moet houden,' antwoordde Nicole kalm.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Maeghan trok verbaasd haar wenkbrauwen op. 'Meer erlangs,' mompelde ze onthutst. 'Ik denk het, het is iedergeval niet voor herhaling vatbaar. Als ik erachter kom welke minkukel het heeft gedaan... '

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:52 ]

    'De wacht houden?' herhaalde Eden. 'En wat moet de wacht doen als er een T-rex aan komt gestampt?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dan gebeurt hetzelfde als toen ik je onder schot hield,' zei Nicole simpelweg. 'Dan gaat er een deel dood en blijft er een deel leven die weet weg te vluchten.'

    --

    'Wat ga je dan doen?' vroeg Dolly nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:43 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik houd de eerste wacht wel,' kwam Mitchell tussenbeide.

    Eden lachte schamper. 'Jij kunt nog niet eens een dinosaurus van tien centimeter bij je vandaan houden.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nicole grijnsde. 'Mooi. Dan houd ik de wacht wel. Ga jij maar rusten, Mitchie.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Eden keek het meisje even aan en zuchtte. Wacht houden was natuurlijk beter dan niks doen, maar het lag haar niet lekker dat ze verder gewoon afwachtten totdat iets hongerigs hen vond. Ze kon zelf echter ook niets beters bedenken. 'Hebben jullie ook groter geschut?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mitchell snoof beledigd en keek ze verontwaardigd aan. Hij gromde wat onverstaanbaars, waarna hij het zich zo comfortabel mogelijk maakte.

    _


    'Waarschijnlijk niets,' zei ze flauwtjes. 'Ik heb genoeg aan één wond. Al zou ik diegene wel graag een stoot geven.'

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:59 ]

    Mickey zag ze niemand die ze zo gauw herkende en dus stapte ze maar op een willekeurige jongen af.
    'Hé, hallo,' begon ze niet wetend hoe ze verder moest gaan, gezien 'hoe gaat het' nogal een lompe vraag was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hoe gaan we hier nu wegkomen, hmm?' Syn blikte de man woest in de ogen. 'Je beseft wel dat jij meer dan dertig onschuldige jongeren de dood in jaagt als je niet met een oplossing komt, hè?'

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 21:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'We zijn een groot deel kwijtgeraakt door de noodlanding,' antwoordde Nicole. Ze ging niet met het meisje delen dat Syn nog enkele wapens op zijn rug droeg en ook Jade en zelfs zij nog wat in een tas hadden zitten.

    --

    'Goh. Dus je hebt stoerder praat dan je in werkelijkheid bent.' Dolly keek haar even verwonderd aan. 'Als ik jou was, zou ik het risico niet nemen. Als hij je een stoot terug geeft, dan doet dat je vast veel meer pijn dan andersom.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hé,' zei Alex verbaasd. Hij wilde net gaan zitten om zijn voeten wat rust te geven en maakte daarom een vaag gebaar die dat duidelijk maakte. Hij had het meisje in het vliegtuig al zien zitten. Ze viel op met haar bijzondere uiterlijk.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain