• 'One Direction' topic.

[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:29 ]

Danmarks Dynamite.

Dafuq. Sommige mensen moeten echt eens normaal gaan doen. Wat voelt iedereen zich toch snel genegeerd de laatste tijd. --" En sorry, maar als iemand 'fuk you all' zegt, ben ik er ook wel klaar mee. Soms vraag ik me af wat ik hier nog doe.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Transfer schreef:
    Gab. Je weet dat ik echt oprecht veel om je geef. En wij praten nog best veel... Ook op app. Dus dat snap ik niet echt (van dat in je spoiler)

Klopt, dat weet ik ook wel. Maar hierzo is het wel nog steeds zo. Maar Mir, dat is ook de reden dat ik weg ga. Ik heb geen zin meer om ruzies te veroorzaken en al die shit. En of je boos bent of niet nu, dat weet ik niet, maar ik ga weg en ik zou het fijn vinden dat als je nog contact met me wil houden dat we dit dan even 'uitpraten' via whatsapp. Omdat ik geen zin meer heb om nog meer ruzie te maken hierzo. -dit is ook niet boos bedoeld, ik ben gewoon een beetje idk down. dus het kan vaag overkomen.-

Danmarks Dynamite.

Guys, ik ga het nog één keer zeggen om het even duidelijk te maken. Ness is weg, ik ga weg. Voor mij puur om het feit dat er dan geen ruzie meer is en ik me wat beter voel. Dus stop alsjeblieft met die comments, want dat hebben we nu echt wel vaak genoeg gehoord en om het duizend keer te zeggen helpt ook niet.

Sorry.

Danmarks Dynamite.

Ja ik wil zeker nog wel contact met jou. Ik ben niet hoos op jou

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Ik ga, doei doei. <3

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ooit was dit een van de leukste plekken hier op Q, kwam ik thuis van school ging ik gelijk hierheen want bij jullie voelde ik me thuis, zelfs nog meer dan bij het Awesome Topic, waar ik al veel langer zit. Ik weet nog hoe het opgericht werd op 11-12-12, dat ik het nog zo jammer vond van de datum, dat het niet gelijk was. We hadden het zo leuk met z'n allen, iedereen respecteerde elkaar gewoon en begon niet meteen te zeuren als er is over iets anders gepraat word, want dat kan ook gewoon. Jullie waren een van de weinige die altijd geweldig reageerde op mijn verslaving met mijn oudjes, dat is ook een van de dingen wat ik nog steeds waardeer aan jullie. Maar de laatste tijd ging het hier steeds meer achteruit en ik was er eigenlijk al bang voor dat het weer zo zou gaan escaleren, het hing er gewoon om. Ik weet niet of dit dan ook echt het einde is van het topic, omdat nu iedereen er opeens uit lijkt te gaan. Het is gewoon jammer, we hadden het zo gezellig met elkaar, vulden een aantal topics in een dag, gingen helemaal stuk om gifs die niemand anders leuk vond, echt, ik moet er gewoon van huilen want ik vind het gewoon jammer. Maar onthoud dat ik van jullie houd, stuk voor stuk zijn jullie geweldig en stiekem hoop ik dat het hier nog is goed komt, maar als dat niet zo is, god zou het wel zo gewild hebben dan.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Crutzen schreef:
    Ooit was dit een van de leukste plekken hier op Q, kwam ik thuis van school ging ik gelijk hierheen want bij jullie voelde ik me thuis, zelfs nog meer dan bij het Awesome Topic, waar ik al veel langer zit. Ik weet nog hoe het opgericht werd op 11-12-12, dat ik het nog zo jammer vond van de datum, dat het niet gelijk was. We hadden het zo leuk met z'n allen, iedereen respecteerde elkaar gewoon en begon niet meteen te zeuren als er is over iets anders gepraat word, want dat kan ook gewoon. Jullie waren een van de weinige die altijd geweldig reageerde op mijn verslaving met mijn oudjes, dat is ook een van de dingen wat ik nog steeds waardeer aan jullie. Maar de laatste tijd ging het hier steeds meer achteruit en ik was er eigenlijk al bang voor dat het weer zo zou gaan escaleren, het hing er gewoon om. Ik weet niet of dit dan ook echt het einde is van het topic, omdat nu iedereen er opeens uit lijkt te gaan. Het is gewoon jammer, we hadden het zo gezellig met elkaar, vulden een aantal topics in een dag, gingen helemaal stuk om gifs die niemand anders leuk vond, echt, ik moet er gewoon van huilen want ik vind het gewoon jammer. Maar onthoud dat ik van jullie houd, stuk voor stuk zijn jullie geweldig en stiekem hoop ik dat het hier nog is goed komt, maar als dat niet zo is, god zou het wel zo gewild hebben dan.

Helemaal mee eens Lieke. En nawh om een of andere reden vind ik dat je het super lief hebt verwoord. Het komt echt wel goed zo.
    Als we nou afspreken dat als iemand iets denkt verkeerd op te vatten, dan eerst vraagt hoe diegene dat bedoelde? Om zo onenigheden te voorkomen.

Net zoals in vergaderingen in de tweede kamer (krul)

Shailene schreef:
    Net zoals in vergaderingen in de tweede kamer (krul)

Ja. We gaan het officieel doen. (:

Ik heb zin in school.

Hoe zouden ze dat doen in de tweede kamer?

Geen idee.

Vakantie, wohooo

Humor.. :'D

Er is hier vandaag gewoon niet gereageerd ...

Melis, jouw status.. So true.