Ooit was dit een van de leukste plekken hier op Q, kwam ik thuis van school ging ik gelijk hierheen want bij jullie voelde ik me thuis, zelfs nog meer dan bij het Awesome Topic, waar ik al veel langer zit. Ik weet nog hoe het opgericht werd op 11-12-12, dat ik het nog zo jammer vond van de datum, dat het niet gelijk was. We hadden het zo leuk met z'n allen, iedereen respecteerde elkaar gewoon en begon niet meteen te zeuren als er is over iets anders gepraat word, want dat kan ook gewoon. Jullie waren een van de weinige die altijd geweldig reageerde op mijn verslaving met mijn oudjes, dat is ook een van de dingen wat ik nog steeds waardeer aan jullie. Maar de laatste tijd ging het hier steeds meer achteruit en ik was er eigenlijk al bang voor dat het weer zo zou gaan escaleren, het hing er gewoon om. Ik weet niet of dit dan ook echt het einde is van het topic, omdat nu iedereen er opeens uit lijkt te gaan. Het is gewoon jammer, we hadden het zo gezellig met elkaar, vulden een aantal topics in een dag, gingen helemaal stuk om gifs die niemand anders leuk vond, echt, ik moet er gewoon van huilen want ik vind het gewoon jammer. Maar onthoud dat ik van jullie houd, stuk voor stuk zijn jullie geweldig en stiekem hoop ik dat het hier nog is goed komt, maar als dat niet zo is, god zou het wel zo gewild hebben dan.
stay safe because I like being alive at the same time as you