• Van mijn host kreeg ik de melding dat de pulldown menuutjes die rechtsboven elke pagina stonden voor een hoge server load zorgde.

    Op zich wel logisch aangezien bij elke pagina die je opvraagt opnieuw je vriendenlijst ingeladen moet worden :)

    Daarom is zijn deze lijstjes tijdelijk even verwijderd. Ik zal zsm bedenken waar en hoe ik ze terug kan plaatsen.


    Dit is mijn signature...

    ..Eigenlijk valt me dat pas op nu ik dit topic zie. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    ..Eigenlijk valt me dat pas op nu ik dit topic zie. :')


    wat was dit ookalweer

    DiNozzo schreef:
    ..Eigenlijk valt me dat pas op nu ik dit topic zie. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Snap niet helemaal wat er nou wordt bedoeld. Bij mij werkt alles nog.


    Physics is awesome

    Meh dat is echt vervelend! Ik gebruikte die lijst altijd en ik vond hem handig. Ik hoop dat hij snel terugkomt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eerst, zo een hele tijd geleden, hadden we toch de vriendenlijst op de homepage staan, zoals nu een algemene lijst van users staat. Is het niets dat mensen die dan die lijst willen zien, naar home gaan? Dan hoeft het alleen maar op de homepage geladen te worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bourne schreef:
    Meh dat is echt vervelend! Ik gebruikte die lijst altijd en ik vond hem handig. Ik hoop dat hij snel terugkomt.
    Same.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bourne schreef:
    Meh dat is echt vervelend! Ik gebruikte die lijst altijd en ik vond hem handig. Ik hoop dat hij snel terugkomt.


    Dat is wel waar. Ik gebruikte 'm vaak.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DiNozzo schreef:
    ..Eigenlijk valt me dat pas op nu ik dit topic zie. :')

    Oh, dat is jammer. Ik maakte er vaak gebruik van. :c
    En ik weet niet of het aan mij ligt, maar er is nu ook iets verschoven in de lay-out of zo, want dat streepje boven aan de pagina staat nu door het Quicklinks menu heen. Daar heb ik op zich natuurlijk geen last van, maar het ziet er wel een beetje vreemd uit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je zou de lijst kunnen cachen in de DB, als je dat nog niet hebt gedaan. Dat scheelt heel veel aan server load.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je zou de lijst kunnen cachen in de DB, als je dat nog niet hebt gedaan. Dat scheelt heel veel aan server load.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -Dubbelpost.-

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 12:12 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, dat is jammer. Ik maakte er vaak gebruik van. :c
    En ik weet niet of het aan mij ligt, maar er is nu ook iets verschoven in de lay-out of zo, want dat streepje boven aan de pagina staat nu door het Quicklinks menu heen. Daar heb ik op zich natuurlijk geen last van, maar het ziet er wel een beetje vreemd uit.



    Bij mij zit de reclame meer in de weg. :') Een huuuuugeeee groot blok reclame dat ik normaal gesproken hélemaal bovenaan had, zit nu onder die balk met links naar andere Qgedeeltes toe en vlak boven het topiconderwerp. :') Zwaar vervelend maarja. Adblock doet vervelend dus die zet ik er voorlopig niet weer op. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Oh, dat is jammer. Ik maakte er vaak gebruik van. :c
    En ik weet niet of het aan mij ligt, maar er is nu ook iets verschoven in de lay-out of zo, want dat streepje boven aan de pagina staat nu door het Quicklinks menu heen. Daar heb ik op zich natuurlijk geen last van, maar het ziet er wel een beetje vreemd uit.
    [IMAGE]
    Bij mij ziet het er heel anders uit, door mijn Stylish dingetje. Vind het er wel nice uitzien.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 11:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.