• 'One Direction' topic.

[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:29 ]

Danmarks Dynamite.

Ik ben tot dinsdag afwezig.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Weetje laat maar. Sorry dat ik zo'n last ben.

Danmarks Dynamite.

Lunsford schreef:
    Weetje laat maar. Sorry dat ik zo'n last ben.

Niemand zegt dat. Ik zeg alleen maar dat ik dit alles gewoon even niet kan en wil volgen. :')

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Memoria schreef:
    (...)
    Niemand zegt dat. Ik zeg alleen maar dat ik dit alles gewoon even niet kan en wil volgen. :')

Nee, maar het gaat toch echt om het hele topic. Dus als niemand het wil volgen, heeft het voor mij toch ook geen zin?

Danmarks Dynamite.

Bemoei je er vooral niet mee, maar alsjeblieft zeg, doe niet zo schijnheilig.
    Ik ben er klaar mee, en het ergste van alles is dat jullie niet eens de moeite nemen om erachter te komen wat het is. Het boeit jullie geen fuck, tot het iemand is waar jullie omgeven. En ik denk dat ik daar klaar mee ben.
    Dag guys, ik wil niks meer met dit topic te maken heben. Neither met de people die erin zitten.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Lunsford schreef:
    (...)

Nee, maar het gaat toch echt om het hele topic. Dus als niemand het wil volgen, heeft het voor mij toch ook geen zin?

Ik heb geen zin om zielig te worden genoemd en dat ik in de sloot moet inflikkeren. Want als dit toch om het hele topic gaat, dan betekent dit dat dit dus ook over mij gaat. Corrigeer me zeker als ik four zit, maar als ik iets verkeerds heb gedaand an vind ik dat je het lef moet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen. Nee, ik ben niet boos of wat dan ook, alleen maar teleurgesteld.

Memoria schreef:
    (...)
    Ik heb geen zin om zielig te worden genoemd en dat ik in de sloot moet inflikkeren. Want als dit toch om het hele topic gaat, dan betekent dit dat dit dus ook over mij gaat. Corrigeer me zeker als ik four zit, maar als ik iets verkeerds heb gedaand an vind ik dat je het lef moet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen. Nee, ik ben niet boos of wat dan ook, alleen maar teleurgesteld.

Dat heb ik toch niet gezegd. Dat heeft Ness gezegd en dat is haar keuze. Ik wil het best recht in je gezicht zeggen, dat zei ik ook in die spoiler, maar aangezien niemand dat wil horen.. ga ik ook niet de moeite nemen om het uit te leggen..

[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:03 ]

Danmarks Dynamite.

Ik weet helemaal niet waar dit over gaat. Echt, ik was niet van plan om dit te sturen maar ik doe het toch maar, jullie praten echt alleen maar met elkaar - Gab en Ness - en dan gooien jullie het is hier in het topic en dan moeten wij maar weten waar het over gaat? Nou, ik heb geen fucking idee waar al deze shit hier de hele tijd over gaat. Ik wil jullie of jou best helpen, maar zeg dan gewoon wat je probleem is en ga niet steeds zeggen dat er iets is want, jezus, daar heb ik ook een beetje genoeg van, steeds hetzelfde herhalen en niet eens willen vertellen wat er aan de hand is.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Lunsford schreef:
    (...)

Dat heb ik toch niet gezegd. Dat heeft Ness gezegd en dat is haar keuze. Ik wil het best recht in je gezicht zeggen, dat zei ik ook in die spoiler, maar aangezien niemand dat wil horen.. ga ik ook niet de moeite nemen om het uit te leggen..

Leg het dan eens uit.

En dit gaan mensen waarschijnlijk pijn doen, maar als jullie zo gaan reageren dan weet ik niet eens of jullie nog wel vrienden met me willen zijn.

Oke dit is hoe ik er tegen op kijk, maar dit gaat heel lang worden.

Toen we in dit topic kwamen twee jaar geleden ofzo, wist je nog hoe het was. Zo gezellig en stuff.
    Nouja, in die tijd hebben jullie zoveel voor mij gezorgd en jullie maakte me zo blij.. en door jullie ging het beter weetjewel.
    Toen kwam die ruzie en daarna ging het weer beter, dat vond ik dan zo. Ik had nog een hele lange nasleep, dooor Rani en Crystal. Rani die mij nu half negeert en ook ineens met Fren omgaat. Dat doet pijn weetjewel.
    Anyway, toen kwam Aline. Ik weet niet of ze er al was before het accident, but idc. Ze heeft voor mij verpest. Ik heb al twee keer gevraagd aan onder andere Miriam, Aniek, Aline of ze wat meer met de groep om konden gaan en ik zeg niet dat ze dat niet doen hoor. Maar ik was zo close met jou en Aniek en Miriam. En ja eigenlijk ga ik steeds minder met jullie om. En misschien ben ik verkeerd, maar zo zie ik het en dat heb ik al eens gezegd. Al eens gevraagd of ze er op wouden letten..

Toen werd het topic ineens helemaal Divergent en hebben ik en Ness gevraagd of dat kon stoppen. Nou, dat kon uiteindelijk wel stoppen..
    You and I komt uit en het enigste wat Aline zegt is negatieve shit. Je zit verdomme in een One Direction topic, geef je dan niks om die jongens om zulke dingen te zeggen? En dan gaat ze fucked up antwoorden op wat ik zeg.. ik kan daar niet tegen.

Al met al gaat het mij niet om haar. Maar om de mensen die ik moet opgeven omdat zei ze allemaal onder haar duim houdt. En daarmee bedoel ik zelfs Melissa, Lieke en al die mensen.. ze negeren mij en Ness ineens best wel veel en als Aline wat zegt antwoord ineens iedereen op. Dat geeft mij niet echt het gevoel om nog langer te blijven en daarbij voel ik me niet meer fijn in het topic. Het klinkt misschien allemaal heel hard enzo. Maar zo zie ik het gewoon en zo is het voor mij.. Ik voel me kut door verschillende dingen en dit maakt het allemaal nog eventjes erger en niemand. MAAR DAN OOK NIEMAND.. die zich er mee wil bemoeien, niemand die wil weten wat ik te zeggen heb, behalve jij. Dat waardeer ik erg, om eerlijk te zijn.

Dit is het, denk ik..

[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]

Danmarks Dynamite.

Ik word hier zo moe van, houd het dan nooit op? Even over You & I, ik heb ongeveer dezelfde mening als Aline, dus om alle schuld op haar te schuiven vind ik niet eerlijk, want ik was net zo goed zo negatief aan het reageren. Ik snap gewoon helemaal niet meer waar het hier om gaat, zelfs niet na je uitleg want wat is er nou helemaal gebeurd dat je -je dan zo moet voelen? Is het dan allemaal de schuld van Aline, want het lijkt wel alsof je het op haar afschuift, zo komt het op mij over, ze is zelfs door jou bij het topic gekomen dus eigenlijk zou je niet eens zo over haar moeten praten, maar god, het gaat volgens mij gewoon helemaal nergens meer over. Die ruzie sinds die ene keer... Dat heeft ons geen goed gedaan, sindsdien is het alleen maar achteruit gegaan. Ik had net zo goed weg kunnen blijven van Q.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Gabs, mag ik ook even 'mijn' verhaal uittypen? En echt, ik wil onze vriendschap niet verpesten of wat dan ook, maar ik wil een paar dingen recht zetten.

Crutzen schreef:
    Ik word hier zo moe van, houd het dan nooit op? Even over You & I, ik heb ongeveer dezelfde mening als Aline, dus om alle schuld op haar te schuiven vind ik niet eerlijk, want ik was net zo goed zo negatief aan het reageren. Ik snap gewoon helemaal niet meer waar het hier om gaat, zelfs niet na je uitleg want wat is er nou helemaal gebeurd dat je -je dan zo moet voelen? Is het dan allemaal de schuld van Aline, want het lijkt wel alsof je het op haar afschuift, zo komt het op mij over, ze is zelfs door jou bij het topic gekomen dus eigenlijk zou je niet eens zo over haar moeten praten, maar god, het gaat volgens mij gewoon helemaal nergens meer over. Die ruzie sinds die ene keer... Dat heeft ons geen goed gedaan, sindsdien is het alleen maar achteruit gegaan. Ik had net zo goed weg kunnen blijven van Q.

Als jij het als niet ziet, Lieke. Dat ik iedereen hier in het topic kwijt raak voor mij ogen. - En dan zeggen jullie misschien zelf van niet -
    Dan ga ik hier niks meer over zeggen. Ja, ik heb Aline hier heen gehaald en ja, misschien schuif ik alle schuld wel op haar.
    Als jij het had gezegd over de clip, had ik ook zo gereageerd?! En nee, het houdt nooit blijkt.

Danmarks Dynamite.

Memoria schreef:
    Gabs, mag ik ook even 'mijn' verhaal uittypen? En echt, ik wil onze vriendschap niet verpesten of wat dan ook, maar ik wil een paar dingen recht zetten.

Jahoor. Is goed.

Danmarks Dynamite.

Mensen kunnen van gedachten veranderen Lieke.

Danmarks Dynamite.