Oke dit is hoe ik er tegen op kijk, maar dit gaat heel lang worden.
Toen we in dit topic kwamen twee jaar geleden ofzo, wist je nog hoe het was. Zo gezellig en stuff.
Nouja, in die tijd hebben jullie zoveel voor mij gezorgd en jullie maakte me zo blij.. en door jullie ging het beter weetjewel.
Toen kwam die ruzie en daarna ging het weer beter, dat vond ik dan zo. Ik had nog een hele lange nasleep, dooor Rani en Crystal. Rani die mij nu half negeert en ook ineens met Fren omgaat. Dat doet pijn weetjewel.
Anyway, toen kwam Aline. Ik weet niet of ze er al was before het accident, but idc. Ze heeft voor mij verpest. Ik heb al twee keer gevraagd aan onder andere Miriam, Aniek, Aline of ze wat meer met de groep om konden gaan en ik zeg niet dat ze dat niet doen hoor. Maar ik was zo close met jou en Aniek en Miriam. En ja eigenlijk ga ik steeds minder met jullie om. En misschien ben ik verkeerd, maar zo zie ik het en dat heb ik al eens gezegd. Al eens gevraagd of ze er op wouden letten..
Toen werd het topic ineens helemaal Divergent en hebben ik en Ness gevraagd of dat kon stoppen. Nou, dat kon uiteindelijk wel stoppen..
You and I komt uit en het enigste wat Aline zegt is negatieve shit. Je zit verdomme in een One Direction topic, geef je dan niks om die jongens om zulke dingen te zeggen? En dan gaat ze fucked up antwoorden op wat ik zeg.. ik kan daar niet tegen.
Al met al gaat het mij niet om haar. Maar om de mensen die ik moet opgeven omdat zei ze allemaal onder haar duim houdt. En daarmee bedoel ik zelfs Melissa, Lieke en al die mensen.. ze negeren mij en Ness ineens best wel veel en als Aline wat zegt antwoord ineens iedereen op. Dat geeft mij niet echt het gevoel om nog langer te blijven en daarbij voel ik me niet meer fijn in het topic. Het klinkt misschien allemaal heel hard enzo. Maar zo zie ik het gewoon en zo is het voor mij.. Ik voel me kut door verschillende dingen en dit maakt het allemaal nog eventjes erger en niemand. MAAR DAN OOK NIEMAND.. die zich er mee wil bemoeien, niemand die wil weten wat ik te zeggen heb, behalve jij. Dat waardeer ik erg, om eerlijk te zijn.
Dit is het, denk ik..