• 'One Direction' topic.

[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:29 ]

Danmarks Dynamite.

Jc schreef:
    Negeersessie heujj.
    Maar alles eat ik wou zeggen is gewoon.
    Fuck. You. All.

En dat gaat over ons?

stay safe because I like being alive at the same time as you

Crutzen schreef:
    Lees dit topic en gij word gelukkig.

Omdat hij anders onderaan staat. D:

Crutzen schreef:
    Lees dit topic en gij word gelukkig.

IK voel me dom maar waarom moet schrijf je word hier gewoon met een d? Ik suck in spelliiiing

•*• Lululu •*•

Allister schreef:
    (...)
    IK voel me dom maar waarom moet schrijf je word hier gewoon met een d? Ik suck in spelliiiing

Geen idee, ik snap de dt ook niet, dus ja. Ik doe het altijd alleen met een d, HAHA.

Allister schreef:
    (...)

Het moet daar met -dt :'D

Crutzen schreef:
    (...)

Geen idee, ik snap de dt ook niet, dus ja. Ik doe het altijd alleen met een d, HAHA.

Tweede en derde persoon enkelvoud moet met een -t (:

Shailene schreef:
    (...)

Het moet daar met -dt :'D

Ergens dacht ik dat al, mja.

Shailene schreef:
    (...)

Tweede en derde persoon enkelvoud moet met een -t (:

Leer ik toch nietttt.

Maar je krijgt zo Flikken Maastricht, dus byeeeee. <3

Well..

Guys, ik weet niet zo goed hoe ik me voel. En ik heb nu dus ook geen zin in ruzie, maar er spelen zich zeker wat dingen in me hoofd af en die wil ik graag kwijt. Aan de andere kant heb ik dat al zo vaak gedaan en zoals jullie kunnen zien veranderd er vrij weinig.. Ik snap wel waarom Ness zo reageert als ze wordt genegeerd. Als jullie het fijner vinden kan ik een heel verhaal maken wat er in me hoofd zit, maar als dat jullie toch niks zou interessen of jullie het niet willen weten hoef ik dat ook niet te doen.
    Ik ben niet boos ofzo, ik ben geirriteerd..

Danmarks Dynamite.

Ja, ik had het over jullie. Weet je hoe fucking zielig jullie zijn? Godverdetyfus, opgedonderd ermee.
    Vergeet mij, Gabe gaat door een lastig moment nu Magcon van alles door elkaar lult en ze zelf amper echt weet wie wat gaat doen. En dan komt ze hier, voor mensen die haar kunnen steunen, en dan gaan jullie naar negeren. Kut pedopaard is belangrijker dan iemand die jullie nodig heeft, ik snap het. Goed dat jullie zo verstandig zijn haar zo te laten stikken. Toppie, ga zo door.
    Ik ga geen moeite meer doen, flikker de sloot in.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Openen op eigen risico.

[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 21:22 ]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Aniek kappen, niet grappig. Ik ga me er buiten houden aangezien ik helemaal geen enkel idee heb wat er nu precies is gebeurd of whatever.

•*• Lululu •*•

Allister schreef:
    Aniek kappen, niet grappig. Ik ga me er buiten houden aangezien ik helemaal geen enkel idee heb wat er nu precies is gebeurd of whatever.

Denk je serieus dat ik grappig daarmee wil doen? Misschien heb ik het verkeerd opgeschreven, maar die gif vind ik wel toepasselijk. Verder dit, aangezien ik hier de laatste weken niet vaak ben geweest.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik heb geen flauw idee over wie het steeds gaat met al die onbekende en Ness werd helemaal niet genegeerd, ik had het nog niet eens gelezen dus dat is gewoon stom geredeneerd. En verder hou ik gewoon ook m'n mond maar.