• 'One Direction' topic.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:29 ]


    Danmarks Dynamite.

    Crutzen schreef:
    Ik ga nu ook slapen, want ik moet morgenochtend weer werken. Maar Gab, ik vind het toch echt jammer als je weer weg zou gaan. Want het is gewoon niet zo dat je genegeerd word, ook weer om die post van Ness, ze ging er zelf weer helemaal van uit maar ik had 'm nog niet eens gelezen. Maar oke, ik ga er ook niet verder over door. Voor zover het mogelijk is, slaap lekker iedereen.


    Maar zo voelt dat voor mij en als dat maar zo blijft en er niks veranderd. Daar word ik niet vrolijker op. Dus dan is dit voor mij de keuze die het beste is.


    Danmarks Dynamite.

    Memoria schreef:
    (...)
    Het is ook onmogelijk om onze gedachtes te vergelijken. Gabs, ik zie er eigenlijk het nut niet van om dit topic te verlaten. Ik weet 100% zeker dat niemand dat wil, van niemand niet. Trouwens, ik ken je nu al echt best lang en we hebben echt een sterke vriendschap openbouwd die ik niet wil verbreken, nooit. Dus, door deze 'ruzie' laat ik dat ook zeker niet gebeuren. Over dat laatste zou ik me echt geen druk maken, geloof me. Aline is echt een schat van een meid, net zoals jij, en ik wil jullie beiden niet kwijt en ik wil zeker niet tussen jullie hoeven te kiezen.
    Ik ben ook met niemand echt close, dat hebben die awards ook wel bewezen. Ja, ik ga de laatste tijd iets meer met Mir en Aline om, maar dat is gewoon zo gelopen. :3


    Maar Aniek, dat is precies wat mij dwars zit. En aangezien dat niet veranderd.. en dat maakt nu voor mij niet meer zoveel uit omdat ik toch zie dat het niet anders is, heb ik geen zin om hier te zien en chagerijnig te zijn. Ik begrijp wat je bedoeld en ik vat het ook wel goed op, maar het is gewoon geen goede keuze als ik zou blijven.


    Danmarks Dynamite.

    Gabs, je moet gewoon doen wat voor jou het beste is.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    @Ness.
    Ik hoop stiekem dat je dit leest, ook al heb je je account geinactiveerd.
    Ik zou het fijn vinden als je terug komt, zodat jij misschien, net zoals Gabs, recht kan zetten hoe jij hier over denkt. Wat jou echt dwars zit, bedoel ik. Net zoals bij Gabs, ik bedoel dit echt niet slecht.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gab, ik wil niet tussen jou en de rest instaan. Het spijt me als ik je wederom dat gevoel heb gegeven, maar ik doe het niet opzettelijk, dus ik kan er niets aan doen. This is me. Met al mijn imperfecties.

    Memoria schreef:
    Gabs, je moet gewoon doen wat voor jou het beste is.


    Ik denk dat het beter is als ik ga. Het topic is nu bijna vol en het is niet anders voor mij.
    Dus ik wens jullie veel plezier hierzo en je mag me best gb'en en stuff.
    Maar ik ga hier weg. <3


    Danmarks Dynamite.

    Shailene schreef:
    Gab, ik wil niet tussen jou en de rest instaan. Het spijt me als ik je wederom dat gevoel heb gegeven, maar ik doe het niet opzettelijk, dus ik kan er niets aan doen. This is me. Met al mijn imperfecties.


    Ik snap dat je het niet opzettelijk doet. Maar je weet hoe het voor me voelt, omdat ik dat al eens gezegd heb. En dat het niet is veranderd, tja. Dat is voor jullie niet erg, voor mij doet het pijn. Maarja, dat ben ik. Jullie mogen vrienden zijn tuurlijk hou ik dat niet tegen, maar nogmaals; ik zie dan, met de andere redenen, geen reden om hier nog te blijven en that's it. - ik ben niet boos, dus vat dat niet zo op hopelijk.-


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga slapen, welterusten iedereen!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lunsford schreef:
    (...)

    Ik snap dat je het niet opzettelijk doet. Maar je weet hoe het voor me voelt, omdat ik dat al eens gezegd heb. En dat het niet is veranderd, tja. Dat is voor jullie niet erg, voor mij doet het pijn. Maarja, dat ben ik. Jullie mogen vrienden zijn tuurlijk hou ik dat niet tegen, maar nogmaals; ik zie dan, met de andere redenen, geen reden om hier nog te blijven en that's it. - ik ben niet boos, dus vat dat niet zo op hopelijk.-


    Ik weet niet hoe ik het moet veranderen. Want als ik het verander, betekent dat dat ik minder met Mir en Aniek moet praten en dat is geen juiste oplossing.
    Ik vind het fijn dat je niet boos bent.
    You shouldn't leave, maar als je geen redenen ziet om te blijven, zou ik zeggen: Listen to your heart.

    Shailene schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe ik het moet veranderen. Want als ik het verander, betekent dat dat ik minder met Mir en Aniek moet praten en dat is geen juiste oplossing.
    Ik vind het fijn dat je niet boos bent.
    You shouldn't leave, maar als je geen redenen ziet om te blijven, zou ik zeggen: Listen to your heart.


    Je hoeft het niet te veranderen, want zoals je zelf al zegt; dat kan je zelf ook niet of wil je niet or whatever.
    Ik ga zien wie contact blijft houden met mij en stuff like that. Het is voor mij echt de juiste keuze en misschien buiten het topic kunnen we beter met elkaar omgaan Aline. Maar hier in het topic, wordt het voor mij gewoon vaak te veel.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 23:22 ]


    Danmarks Dynamite.

    Lunsford schreef:
    (...)

    Je hoeft het niet te veranderen, want zoals je zelf al zegt; dat kan je zelf ook niet of wil je niet or whatever.
    Ik ga zien wie contact blijft houden met mij en stuff like that. Het is voor mij echt de juiste keuze en misschien buiten het topic kunnen we beter met elkaar omgaan Aline. Maar hier in het topic, wordt het voor mij gewoon vaak te veel.


    Ik denk dat we heel goed met elkaar om kunnen gaan. Het heeft eerder ook al geklikt - vind ik althans, idk of jij daar ook zo over denkt - en ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goedkomt.

    Shailene schreef:
    (...)

    Ik denk dat we heel goed met elkaar om kunnen gaan. Het heeft eerder ook al geklikt - vind ik althans, idk of jij daar ook zo over denkt - en ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goedkomt.


    Ja, dat vind ik ook.


    Danmarks Dynamite.

    Ehm, bedankt Ness?
    Wat Lieke zegt: Ness werd niet genegeerd, mensen hadden het gewoon nog niet gelezen of waren niet online...
    Ik snap sowieso niet waarom er nou altijd weer gezeik moet komen.

    en stiekem lag ik steeds dubbel om liekes foto's. De aap, hahahahaha:'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Jc schreef:
    Bemoei je er vooral niet mee, maar alsjeblieft zeg, doe niet zo schijnheilig.
    Ik ben er klaar mee, en het ergste van alles is dat jullie niet eens de moeite nemen om erachter te komen wat het is. Het boeit jullie geen fuck, tot het iemand is waar jullie omgeven. En ik denk dat ik daar klaar mee ben.
    Dag guys, ik wil niks meer met dit topic te maken heben. Neither met de people die erin zitten.

    Ik snap niet eens waar je nu precies op doelt? En scheer niet gelijk iedereen onder een kam, wil je. Om Gab geef ik ook ontzettend veel en ik was niet online en blijkbaar is er iets met de Macgon boys maar daar weet ik dus niks van. Fijn dat jij ook laat zien dat je echt om ons geeft/gaf zeg.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gab. Je weet dat ik echt oprecht veel om je geef. En wij praten nog best veel... Ook op app. Dus dat snap ik niet echt (van dat in je spoiler)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.