• Nou dat van die topic met "leeftijdsverschil", he..
    Ik was dus weer naar mijn vriend, gisteren, en ik had tegen mijn ouders gezegd dat ik naar Vriendin 1 (noem geen namen) ging.
    Vriendin 1 en vriendin 2 zijn ook vriendinnen, en vriendin 2 belde naar mijn huis om wat af te spreken ofzo, maar ik was natuurlijk zogenaamt naar "vriendin 1".
    Dus dat zei mijn moeder ook tegen haar. Dus vriendin 2 naar vriendin 1 bellen, en vriendin 1 natuurlijk zeggen "Neuh, ze is hier niet", enzo.
    Dus vriendin 2 belt weer naar mijn huis, en zegt: 'Ze is daar niet."
    Dus mijn ouders mij bellen... Ze vermoedden al dat ik wel eens lieg.
    Nja en toen had ik haar aan de lijn, en ik proberen door te liegen van, nee ging niet door, ben nu bij Vriendin 3
    Blablabla. Mijn zus wist het al tussen mij en mijn vriend, en mijn moeder had de dag daarna mijn inbox gelezen en had wat vragen aan mijn zus gestelt. Die kon niet ontkennen.
    Dus nu weet ze het. En ik ben er zóóóóó blij mee!! Ik had het gewoon moeten vertellen! Ze zijn niet boos over de leeftijd, alleen vinden ze het stom dat ik heb gelogen.
    En ik mag hem nog blijven zien ook!! (Nadat ik wat meer voor school heb gedaan, want mijn diploma is nogal in gevaar. Maar toch, ik ben er zo blij mee!!)
    Ik ga nooit meer liegen om zoiets stoms. Ik ben zo opgelucht en blij!! Dus mensen als jij ook zoiets hebt, gewoon eerlijk zijn!! Omg ik stuiter heel het huis door.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 21:25 ]

    mijn ouders zouden me vermoorden eerlijk gezegd , moest ik het verzwijgen :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben heel blij voor je (:


    Just a simple "I love you" (:

    Ja..Maar ik dacht dat dat het beste was, aangezien die vriend nogal wat ouder is weetjewel,
    Maar ze is juist gewoon boos dat ik het niet vertelt heb, dat ik altijd heb gelogen al 8 maanden lang.. Maarja.
    En nou is alles weer goed,hihi.

    Da's fijn voor je! C:

    Mehe, mijn vader zegt altijd dat hij de enigste man in mijn leven is, lol. -Niet vies bedoeld, gewoon voor de lol-. Maar ik heb niemand... wel iemand op het oog maar die is onbereikbaar.. JAMMERGENOEG.. verdomme.. maar dan nog zou ik het niet durven te vertellen. Niet omdat ik bang ben, maar me schaam, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lief van je moeder ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Lief van je moeder ;D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Jaaaa.

    Alleen nu mag ik niet door de weeks meer afspreken, omdat het zo slecht gaat met school. En mijn vriend vind dat een goed idee, lolol.

    Echt gister na dat telefoongesprek met mijn ma die me niet vertrouwde, kwam mijn vriend zo thuis (want die was even eten halen), dus ik zo dat verhaal vertellen wat er aan de hand was want ik was 'n beetje para, dus hij zo gelijk van Ja maar je ma is nu hartstikke bezorgt en die snapt niet wat er aan de hand is blabla,
    Dat vondik dus wel lief van hem, heeftie me thuisgebracht.
    Gelukkig sliep mijn moeder toen al en heb ik toen de preek kunnen ontlopen.
    En vrijdag een leuk gesprek met mijn vader erbij :'DD

    Daaamn. Oké, ik zit nu met hetzelfde probleem x'D
    Alleen zit ik nu nog in de liegfase.
    Mijn vriend is 20 en ik ben 15. Ik zei eerst dat ie homo is, maar toen heb ik gezegd dat dat een "grapje" was (nadat ik natuurlijk bij hem was blijven logeren x'D[/doortrapt]).
    Toen heb ik verteld dat hij een crush op mij heeft. Wat ook wel waar is en dat ik het rustig aan doe en wel kijk of het wat wordt, wat ook gedeeltelijk waar is.
    Maar mijn moeder probeert me teveel kind te houden, vind ik.
    Ik mag na 6 uur niet eens m'n huis meer uit...
    En dan kan ik hem ook niet zien :(
    Ik mag ook niet uit ofzo en hij heeft ook nog gewoon school (in R'dam). We zien elkaar dus ook nog eens superweinig...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.