• 'One Direction' topic.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:29 ]


    Danmarks Dynamite.

    Lunsford schreef:
    (...)

    Als jij het als niet ziet, Lieke. Dat ik iedereen hier in het topic kwijt raak voor mij ogen. - En dan zeggen jullie misschien zelf van niet -
    Dan ga ik hier niks meer over zeggen. Ja, ik heb Aline hier heen gehaald en ja, misschien schuif ik alle schuld wel op haar.
    Als jij het had gezegd over de clip, had ik ook zo gereageerd?! En nee, het houdt nooit blijkt.


    Nee, ik zie blijkbaar niet in waar dit helemaal over gaat, maar zo zullen er vast meerdere over denken. Maar het gaat toch eigenlijk helemaal nergens over? Er zit toch geen reden achter?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Crutzen schreef:
    (...)

    Nee, ik zie blijkbaar niet in waar dit helemaal over gaat, maar zo zullen er vast meerdere over denken. Maar het gaat toch eigenlijk helemaal nergens over? Er zit toch geen reden achter?

    Neee, er zit totaal geen reden achter. Nah, daarom voel ik me zo kut erover. Denk je dat ik het leuk vind om dit te typen? Jasses.
    Als je zulke dingen gaat zeggen dan heb ik niet eens meer zin om te antwoorden eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:27 ]


    Danmarks Dynamite.

    Lunsford schreef:
    (...)
    Neee, er zit totaal geen reden achter. Nah, daarom voel ik me zo kut erover. Denk je dat ik het leuk vind om dit te typen? Jasses.
    Als je zulke dingen gaat zeggen dan heb ik niet eens meer zin om te antwoorden eigenlijk.


    Wat is de hele fucking reden dan waarom we iedere keer maar dan ook iedere keer weer hierop uit komen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Crutzen schreef:
    (...)

    Wat is de hele fucking reden dan waarom we iedere keer maar dan ook iedere keer weer hierop uit komen?


    Dat heb ik net uitgelegd. Maar dat vind jij dus geen reden(s).


    Danmarks Dynamite.

    Waar ik mij gewoon heel erg aan irriteer is dat er hier gewoon een duidelijke spanning is tussen sommige mensen. Ik was zelf niet bij die grote ruzie, aangezien ik mij er buiten heb gehouden. Het is echt niet zo dat iedereen, als Aline bv, iets post gelijk daarop gaat reageren en daarbij jou post te negeren. Ik heb daarstraks alles even terug gelezen en het is allemaal gewoon zo onduidelijk. Gab, ik zou het erg fijn vinden als je gewoon zegt wat er mis is, zonder al die posten waarin het niet duidelijk is waar het om gaat. Gewoon, lekker straight to the point komen. :3

    Dan, Aline. Ik weet niet wat er mis is gegaan tussen jullie, maar echt. Ik zie echt niet dat Aline zo gezegd alles heeft verpest, echt niet. Sorry, maar ik vind het echt naar van je dat je er zo over denkt. Ik weet dat Aline zich hier echt héél rot over voelt en ik weet echt dat het niet haar bedoeling was om dit zo op jou over te laten komen. Dit is gewoon iets dat jullie samen moeten oplossen of gewoon vergeten.

    Jij en Ness vinden dat wij jullie negeren, maar voor mij voelt het ook andersom. Plotseling is alles wat wij doen wat jullie niet betrekt verkeerd. Ik vind het gewoon best irritant dat jullie de hele tijd lopen te zeggen wat er allemaal mis is, terwijl ik mij gewoon al een héél jaar inhoud. Ik had dit gewoon al veel eerder moeten zeggen.

    Trouwens, ik zeg niet dat dit iemands schuld is en zo wil ik het ook zeker niet laten overkomen. Ik wil dus ook niet dat iemand zich door mijn post gekwetst voelt. Ik weet dat het klinkt als of ik iemands kant kies, maar dat doe ik NIET.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lunsford schreef:
    (...)

    Dat heb ik net uitgelegd. Maar dat vind jij dus geen reden(s).


    Nee, ik zie er inderdaad niets in. Maar het zal wel iets van jou zijn, dus ik ga me er verder ook maar niet mee bemoeien want dan maak ik het er niet beter op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Memoria schreef:
    Waar ik mij gewoon heel erg aan irriteer is dat er hier gewoon een duidelijke spanning is tussen sommige mensen. Ik was zelf niet bij die grote ruzie, aangezien ik mij er buiten heb gehouden. Het is echt niet zo dat iedereen, als Aline bv, iets post gelijk daarop gaat reageren en daarbij jou post te negeren. Ik heb daarstraks alles even terug gelezen en het is allemaal gewoon zo onduidelijk. Gab, ik zou het erg fijn vinden als je gewoon zegt wat er mis is, zonder al die posten waarin het niet duidelijk is waar het om gaat. Gewoon, lekker straight to the point komen. :3

    Dan, Aline. Ik weet niet wat er mis is gegaan tussen jullie, maar echt. Ik zie echt niet dat Aline zo gezegd alles heeft verpest, echt niet. Sorry, maar ik vind het echt naar van je dat je er zo over denkt. Ik weet dat Aline zich hier echt héél rot over voelt en ik weet echt dat het niet haar bedoeling was om dit zo op jou over te laten komen. Dit is gewoon iets dat jullie samen moeten oplossen of gewoon vergeten.

    Jij en Ness vinden dat wij jullie negeren, maar voor mij voelt het ook andersom. Plotseling is alles wat wij doen wat jullie niet betrekt verkeerd. Ik vind het gewoon best irritant dat jullie de hele tijd lopen te zeggen wat er allemaal mis is, terwijl ik mij gewoon al een héél jaar inhoud. Ik had dit gewoon al veel eerder moeten zeggen.

    Trouwens, ik zeg niet dat dit iemands schuld is en zo wil ik het ook zeker niet laten overkomen. Ik wil dus ook niet dat iemand zich door mijn post gekwetst voelt. Ik weet dat het klinkt als of ik iemands kant kies, maar dat doe ik NIET.



    Ik wil me er buiten houden, maar hier ben ik het mee eens.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Memoria schreef:
    Waar ik mij gewoon heel erg aan irriteer is dat er hier gewoon een duidelijke spanning is tussen sommige mensen. Ik was zelf niet bij die grote ruzie, aangezien ik mij er buiten heb gehouden. Het is echt niet zo dat iedereen, als Aline bv, iets post gelijk daarop gaat reageren en daarbij jou post te negeren. Ik heb daarstraks alles even terug gelezen en het is allemaal gewoon zo onduidelijk. Gab, ik zou het erg fijn vinden als je gewoon zegt wat er mis is, zonder al die posten waarin het niet duidelijk is waar het om gaat. Gewoon, lekker straight to the point komen. :3

    Dan, Aline. Ik weet niet wat er mis is gegaan tussen jullie, maar echt. Ik zie echt niet dat Aline zo gezegd alles heeft verpest, echt niet. Sorry, maar ik vind het echt naar van je dat je er zo over denkt. Ik weet dat Aline zich hier echt héél rot over voelt en ik weet echt dat het niet haar bedoeling was om dit zo op jou over te laten komen. Dit is gewoon iets dat jullie samen moeten oplossen of gewoon vergeten.

    Jij en Ness vinden dat wij jullie negeren, maar voor mij voelt het ook andersom. Plotseling is alles wat wij doen wat jullie niet betrekt verkeerd. Ik vind het gewoon best irritant dat jullie de hele tijd lopen te zeggen wat er allemaal mis is, terwijl ik mij gewoon al een héél jaar inhoud. Ik had dit gewoon al veel eerder moeten zeggen.

    Trouwens, ik zeg niet dat dit iemands schuld is en zo wil ik het ook zeker niet laten overkomen. Ik wil dus ook niet dat iemand zich door mijn post gekwetst voelt. Ik weet dat het klinkt als of ik iemands kant kies, maar dat doe ik NIET.



    Fantastisch verwoord. Hier ben ik het dan ook mee eens.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Trouwens. We hadden laatst toch van die verkiezinen? Gabs, kijk gewoon nog eens naar de uitkomsten. Niemand heeft zo vaak gewonnen als jij.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aniek, ik vind het fijn dat je dit gezegd heb echt waar. Ook al vind heb ik bij de meeste punten een ander idee als jou, zoals ik al heb gezegd. En dat ga ik niet veranderen. Daarbij is het dan voor mij beter om -ook al klinkt het zo fucking cliché- weg te gaan uit het topic. En wie er dan contact houdt met me, dat zie ik dan wel. Maar als hier voor mij niks veranderd, -en dat zal niet gebeuren aangezien iedereen het met jou eens is :')-, is hier voor mij geen reden meer om hier me tijd te verdoen en chagerijnig te worden.

    En , misschien heb ik dan wel zoveel awards -wat ik overigens leuk vind- ik heb niet echt iemand waarmee ik nu nog goed om ga. Ja redelijk, maar niet zoals de meeste hier met Aline om gaan. -overigens jullie eigen keuze-

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:44 ]


    Danmarks Dynamite.

    Crutzen schreef:
    (...)

    Fantastisch verwoord. Hier ben ik het dan ook mee eens.


    Dit. En om te benadrukken wat Aniek zei: Ik zou je nooit opzettelijk pijn doen en we hebben hier al erder over gepraat. Ik dacht dat het was opgelost.
    En dat met you and i; Ik heb een mening en ik besef dat niet iedereen mijn mening waardeert, maar het is mijn mening. Lieke dacht er hetzelfde over. Ik snap niet waarom mijn mening zo een probleem vormt. Ik bedoel; Ik adpreer Glee. Het is mijn leven, maar ik heb er ook kritiek op. Iedereen heeft kritiek op iets en meningen verschillen.
    Het is.met deze post niet mijn bedoeling iets te laten.escaleren.

    Ik zeg nu echt niets meer, want ik heb het gevoel dat ik onbewust te ver ben gegaan.


    Misschien tot morgen, anders tot dinsdag.x

    Oh en Lieke, sexyyy onderbroek. Haha :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik zeg nu echt niets meer, want ik heb het gevoel dat ik onbewust te ver ben gegaan.


    Misschien tot morgen, anders tot dinsdag.x

    Oh en Lieke, sexyyy onderbroek. Haha :'D


    Hehehehehehe. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga nu ook slapen, want ik moet morgenochtend weer werken. Maar Gab, ik vind het toch echt jammer als je weer weg zou gaan. Want het is gewoon niet zo dat je genegeerd word, ook weer om die post van Ness, ze ging er zelf weer helemaal van uit maar ik had 'm nog niet eens gelezen. Maar oke, ik ga er ook niet verder over door. Voor zover het mogelijk is, slaap lekker iedereen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lunsford schreef:
    Aniek, ik vind het fijn dat je dit gezegd heb echt waar. Ook al vind heb ik bij de meeste punten een ander idee als jou, zoals ik al heb gezegd. En dat ga ik niet veranderen. Daarbij is het dan voor mij beter om -ook al klinkt het zo fucking cliché- weg te gaan uit het topic. En wie er dan contact houdt met me, dat zie ik dan wel. Maar als hier voor mij niks veranderd, -en dat zal niet gebeuren aangezien iedereen het met jou eens is :')-, is hier voor mij geen reden meer om hier me tijd te verdoen en chagerijnig te worden.

    En , misschien heb ik dan wel zoveel awards -wat ik overigens leuk vind- ik heb niet echt iemand waarmee ik nu nog goed om ga. Ja redelijk, maar niet zoals de meeste hier met Aline om gaan. -overigens jullie eigen keuze-

    Het is ook onmogelijk om onze gedachtes te vergelijken. Gabs, ik zie er eigenlijk het nut niet van om dit topic te verlaten. Ik weet 100% zeker dat niemand dat wil, van niemand niet. Trouwens, ik ken je nu al echt best lang en we hebben echt een sterke vriendschap openbouwd die ik niet wil verbreken, nooit. Dus, door deze 'ruzie' laat ik dat ook zeker niet gebeuren. Over dat laatste zou ik me echt geen druk maken, geloof me. Aline is echt een schat van een meid, net zoals jij, en ik wil jullie beiden niet kwijt en ik wil zeker niet tussen jullie hoeven te kiezen.
    Ik ben ook met niemand echt close, dat hebben die awards ook wel bewezen. Ja, ik ga de laatste tijd iets meer met Mir en Aline om, maar dat is gewoon zo gelopen. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."