• Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn zitten op een kleine kostschool net buiten York, ze zijn sinds ze geboren zijn al best gewelddadig. Daarom hebben hun ouders ze op de school gedumpt, maar dat is niet bepaald een goed idee geweest. Ze zijn allemaal rond de 17 jaar en kwamen op een zaterdagavond met een nieuw idee. De kinderen van de kostschool uitmoorden. Dit gaat een week lang goed, tot een paar meiden van ongeveer dezelfde leeftijden door hebben wie de moordenaars zijn. Deze meiden proberen daar een stokje voor te steken en ervoor te zorgen dat ze geen mensen meer gaat haten en vermoorden, maar van iedereen gaan houden. En daar hebben ze veel voor over.


    Rollen:
    Jongens
    - Harry Edward Styles - Dusky
    - Liam James Payne - Malcolm
    - Louis William Tomlinson - Lacey
    - Niall James Horan - LoVe1Dxo
    - Zayn Javadd Malik - Knetterdisco

    Meisjes
    - Angelina Elisabetta Ginevra Maldini - SweetDemon
    - Félina Galilea Dawson - Lacey
    - Chandra Salomé Delgado - Malcolm
    - Elanore Noah Woodward - Pwettyness
    - Mirabelle Coco Beaumont - Mhysa

    Slachtoffers
    [Het kunnen er nog minder worden als er weinig vrijwilligers zijn, de mensen die dan vermoord worden worden gespeeld door Dusky]
    - Daniel Jake Williams - Dusky
    - Dae-Hyun Chan - Mhysa
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Lijstje:
    Rol (Jongen, meisje of slachtoffer):
    Naam:
    Leeftijd (en geboortedatum):
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (foto en minimaal 4 regels beschrijving):
    Innerlijk (minimaal 7 regels):
    Extra:


    Regels:
    -Minimaal 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk, lijkt me.
    - Maximaal 2 personages (Max. één meisje, max één jongen, max. één slachtoffer).
    - Met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het realistisch!
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of waarschuwing uit.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: graag doorgeven.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages).
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen.
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linea recta uit.
    - Alleen Dusky maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    - Naamsveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    Ik stuur elke keer dat er een nieuwe dag aanbreekt Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn een bericht met wie ze kunnen vermoorden die dag.
    Dit telt natuurlijk alleen de dagen dat ze nog mensen vermoorden.


    Ik hoop dat iedereen die mee doet een leuke tijd heeft in zijn rol (:

    Groetjess,
    Dusky

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 14:09 ]

    Malcolm schreef:
    Ik zou Liam graag willen?


    Is goed (:

    Félina is ook af. Ik vind het een beetje een flutrol, zeker vergeleken met die van Louis, maar ik kom niet goed uit m'n woorden als ik haar wil beschrijven. ;\


    Zo erg vind ik hem niet, maar je kan het de komende dagen nog aanpassen als je dat wilt.
    Tot de rpg start natuurlijk.

    • Rol • Scary Leeyum.
    • Naam • Liam James Payne.
    • Leeftijd • Zestien.
    • Nationaliteit • Brits.
    • Uiterlijk • Liam's uiterlijk zal niets te zien laten, Liam oogt lief, onschuldig en is over het algemeen een knappe jongeman. Hij heeft grote bruine puppyogen waarmee hij alles en iedereen om zijn vinger kan winden. Daarbij komt nog het onschuldige gezicht, de aparte neus, de roze lippen en volle wenkbrauwen met een babyhuidje, slechts vervuild door een aantal aan moedervlekken en kleine sproetjes. De kleur is, hoewel deze makkelijk bruint, bijna ziekelijk bleek omdat hij de zon bijna nooit ziet en ook dit is een gevolg van de slechte voedongstoffen. lictbruine haren krullen lieflijk, de plukken lijken elk een andere tint bruin te zijn, dit is gewoon natuurlijk, hier komt geen spoor van haarverf of bleekmiddel aan tep as. Laim is geen kleine jongen, maar valt ook niet duidelijk met echt lang aan te duiden. Zijn boue is mager, duidelijk ondrrvoed. Als je gord kijkt kan je zijn skalet namelijk zien en de botten zien prikken door zijn huid.
    Ook zijn kledingstijl zegt niets over zijn zwarte kant, likkt juist netjes, iemand die nooit een vlieg kwaad zou doen. Gestreken blouses, shirts en blazers, goedzittende, ggraag beige of bruine, chino's en daarbij een wat comfortalber schoeisel vormen zijn kledingstijl.
    • Innerlijk • De jongen is een stil, onopvallend persoon, iemand die liever niet in de spotlights staat, maar zich graag achter de veiligeruggen van zijn vrienden en, of een dik boek verbergt. Liam is namelijk verlegen, weet niet goed wat hij moet zeggen, dit komt vooral voprt uit onzekerheid. Onzekerheid dat zodra hij zijn mond opent mensen hem toch alleen maar uit zullen lachen, dat zodra mensen zijn gezicht zien hem toch alleen maar monsterlijk zullen vinden. Ten tijde is hij wat zekerder geworden, of, dat lijkt zo, hij is juist langzaamaan aan het instorten. In zLiam's hoofd werkt het een tikkeltje anders. Liam ziet de duisternis, niet het licht. Vooral hijzelf is zijn eigen slachtoffer hieronder, hij ziet zichzelf als een monster. Hij is dan ook erg perfectionistisch en dan vooral tegenover zichzelf, hij kan in zijn ogen namelijk nooit iets goeds doen en dit maakt dat hij zich helemaal suf kan werken. Het zit hem mee dat hij een vrij goed stel aan hersenen heeft.
    Liam is erg geïnteresseerd in de natuur, in dieren. Zolang hij.maar alleen kan zijn. Ook is hij gek op het donker, liever als het licht, een echte nachtwaker dus. Liam eet moeilijk, hij weigert vlees te eten en krijgt voedingstoffen lastig door zijn keel. Hij drinkt dan ook geen alcohol, al komt dit ook omdat hij haar maar één nier heeft.
    • Extra • Liam heeft een beetje bizarre geschiedenis, een waar spookverhaal. Liam komt namelijk uit een erg rijke familie, een naam die niet onbekend is en zijn eigen landgoed heeft. Liam heeft dan ook zijn levensjwren gespendeerd aan het rondzwerven door het landhuis, het opxoeken van de donkerste en stilste plekken. Uren bracht hij daar door, slechts gefascineerd starend naar de regendruppels die over de kleine ramen dropen of slechts liggend op zijn rug, nadenkend. Zouden zijn ouders er niet zo strikt op zijn geweest dat hij iedede maaltijd en met de thee aan tafel zat, en daarbij ook nog privélessen volgde had hij nog eens op zo'n plekje in slaap gevallen en nooit medr wakker geworden. Dit leek Liam ren heel vredig idee, maar tot zijn spijt loopt hij nog altijd op aarde rond.
    Hoewel zijn ouders vooral bezig waren met hun eigen leven en werk begon het langzaamaan wel op te vallen dat Liam anders was. Niet alleen was hij afwezig, stil en liet hij zich het liefst zo min mogelijk zien. Ook had hij last van bedplassen, en af en toe gebeurde dit ook nog wel eens gewoon. Wat voor de meeste mensen zomaar was, was als je het vanuit zijn ogen bekeek heel logisch. Hij was namelijk doodsbang. Liam werd ook nog eens geplaagd door hevige nachtmerries, nachtmerries die soms zo echt konnen zijn dat hij ze verwarde met de realiteit. Deze en nog een paar andere problemen zijn trekken die je vaak bij jeugdige psychopaten ziet. Gluren en dierenmishandeling niet, maar deze dingen zou Liam nooit doen, vooral het laatste niet. Liam houd meer van dieren als van het zieke ras genaamd de mensheid en zou ze geen vlieg kwaas kunnen doen. Of Liam een psychopaat is? Waarschijnlijk niet nee, waarschijnlijk is hij gewoon extreem in de war, al word hij geleid door een overduidelijke depressie en waarschijnlijke sociopathie.
    Terug naar zijn verleden. Rond zijn vijftiende kregen zijn ouders genoeg van zijn gedrag, genoeg vN hun rare zoon. Waarom kon hij niet gewoon zijn als hun perfecte dochters? De Paynes hadden altijd al liever een derde dochter gehad - jongens zijn immers enkel lastpakken -, en dit lieten ze merken ook, maar zo'n vreemde knul? Een familieschande. Toen hun oudste dochter ook nog verdronk hadden ze genoeg gehad. Het werk, verdriet en misschien zelfs afschuw werd hen teveel. Dusdanig hebben ze hem naar de kostschool gestuurd.
    Nu hij ouder is heeft Liam van het bedplassen geen last meer, de nachtmerries zijn een heel ander verhaal: Iederr nacht lijken ze erger te worden en de slapeloosheid heerst zwaarder dan ooit. Dit maakt dat hij er 's nachts vaak op uit trekt. Sociaal is hij nog altijd niet, maar ondertussen heeft hij een soort toneelstukje bedacht, voor anderen lijkt hij vaak een gewone, rustige en misschien wat onzekere en sociaal onhandige knul. Hij heeft vier vrienden gemaakt, al valt dit niet met positief te bestempelen. Deze vier vrienden hebben er namelijk voor gezorgd dat de waanzin in zijn hoofd tot het uiteeste werd gedreven en compleet op hol is geslagen.
    Liam valt op zowel jongens als meisjes, dit verward hem extreem. Zou hij op alleen jongens vallen zou hij net als zijn zussen zijn, zou hij enkel op het vrouwelijke geslacht vallrn zou hij misschien toch een echte man kunnen worden. Liam heeft van jongs af aan veel geleerd van de vrouwelijke kijk in het leven, meer dan iemand ooit zou weten. Zijn twee zussen behandelde hem namelijk graag als paspop of gedwongen luisterend oor vopr hun jongenspraat. Hier heeft hij wat vrouwelijke trekjes aan over gehouden. Hoewel je dit geen mishandeling of misbruik zou kunnen noemen is het idee dat niemand je wilt omdat je teb eerste een jongen bent en ten tweede gek , heeft hem op een dag door het lint doen gaan. En dat is wanneer hij zijn eerste moord heeft gepleegd. De dopd van zijn oudste zus is namelijk geen toeval. Toen zij hem weer eens in een jurkje wou hijzen en hij eeindelijk voor zichzelf opkwam ging ze gewoon door, haar chanterende woorden deden hem zoveel pijn dat hij ontplofte en haar een harde dreun gaf. Haar hart klopte nog, al was het zwakjes, en in het heetste van het moment heeft hij in plaats van het noodnummer gebeld haar lichaam meegenomen naar de beek aan het landgoed, waar hij haar een echte waterceremonie heeft gegeven en haar op deze manier heeft verdronken. Veeassend genoeg is het altijd bij een ongeluk gebleven, uitglekding en verdrknking. Kan gebeuren, toch?
    Liam dood niet omdat hij het daadwerkelijk zo leuk vind, daadwerkelijk van andermans leed geniet, van het leven dat uit een lichaam vloeit, het licht dat uit de ogen verdwijnd. Liam denkt dat hij dit moet doen, sinds de moord op zijn zus hoord hij namelijk haar bevelende stem. Hij geloofd heilig dat dit zijn straf is, dat hij voor altijd aan haar bevelen is overgelaten.
    Over het algemeen handeld Liam erg rustig en slim, tactisch. Hij hanteerd meerdere werkwijzen en lijkt op deze manier op lostaande daders. Toch laat hij zijn slachtoffers het liefste zo min mogenlijk lijden en vind hij de verdrinkingsdood nog altijd het vredigst. Worden verzwolgen in het zachte water, de bubbels die zich door je lichaam verspreiden en je mee doen zweven naar een betere plek. Ja, voor hem is de dood iets heel moois. Maar hij zou een woedeaanval kunnen krijgen, zoals hij eerder heeft gehad, en voornaamlijk dit maakt hem gevaarlijk.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 22:49 ]


    Reality's overrated.


    || Rol: Slachtoffer.
    || Naam: Dae-Hyun Chan.
    || Leeftijd: Zestien, ze is geboren op twaalf mei.
    || Nationaliteit: Zuid-Koreans, ze komt uit Anyang.
    || Uiterlijk: Dae is - wat betreft Koreanse standaarden - van gemiddelde lengte, maar tussen de andere kinderen op de kostschool is ze tot haar grote ergernis echt een onderdeurtje. Ze heeft een slank postuur, en zoals veel Aziatische meisjes, bijna geen vrouwelijke rondingen. Haar huidskleur is gelig getint, maar het is niet heel erg opvallend. Iets waar ze erg blij mee is, is dat ze gezegend is met een erg schone en gave huid. Ze heeft totaal geen last van acne, of kringen onder haar ogen. Vaak draagt ze hierdoor dus ook niet vaak make-up. Dae-Hyun heeft chocolade bruine haren, die ze vaak los heeft hangen. Het wordt erg snel vet, wat ze erg betreurt. Haar lokken hebben van nature een beetje slag. Dae's ogen dragen de zelfde kleur, doordat ze erg klein zijn zet ze ze vaak aan met een winged eyeliner, zodat ze net even iets meer zichtbaar zijn. Haar kledingstijl is gewoontjes, dit komt vooral door het taboe op te blote kleding die in haar thuisland heerst. Ook haar ouders verbieden haar dit soort dingen te dragen. Onder 'sexy' kledingstukken, vallen onder andere dingen die in de westerse gemeenschap gewoon zijn zoals crop-tops of te korte rokjes. Wat dan weer wel kan, zijn korte broekjes. Maar ze mogen absoluut niet te kort zijn. Je zal Dae-Hyun dan ook nooit zien in dit soort kledingstukken, ze speelt het liever op safe.
    || Innerlijk: Haar meest opvallendste eigenschap is uiteraard Dae's perfectionisme, ze is een straight a student en is heel ambitieus. Dit komt onder andere door de constante druk die haar ouders op haar leggen. Dae-Hyun haalt altijd perfecte cijfers, is altijd op tijd thuis, en zal nooit rond jongens te vinden zijn. Ze is erg ijverig, zal nooit stoppen voordat iets af is. Haar vriendengroep bestaat vooral uit Aziaten, omdat de anderen vaak niet haar cultuur begrijpen en haar omschrijven als saai en kuis. Ze is niet echt bepaald assertief, en zal ook niet snel voor haarzelf opkomen. Dae is erg voorzichtig, maar ook heel naïef op het zelfde moment. Als iemand er naar haar mening normaal uitziet, kan ze hem zomaar gewoon vertrouwen. Ook is ze erg behulpzaam en lief, ze zal gemakkelijk haarzelf aan de kant kunnen zetten als er iemand hulp nodig heeft. De mensen die haar kennen weten dat Dae ook een hele losse, vrolijke kant heeft, binnen haar grenzen natuurlijk.
    || Extra: Op school staat ze onder andere bekent als het meisje dat doodsbang is voor water, dit komt door een vervelend incident op de kostschool. Een van de waterleidingen brak, waardoor het meisjestoilet al snel onder water kwam te staan. Dae gilde de hele boel bij elkaar, omdat ze verschrikkelijk bang was dat ze zou verdrinken. Dit komt door een jeugdtrauma, iets waar ze liever niet over praat. Mensen plagen haar er soms nog steeds mee, door water in haar gezicht te gooien bijvoorbeeld. Zou iemand haar hoofd onder water houden zou ze nog eerder sterven van angst dan van verdrinkingsdood. Ook is Dae-Hyun bang voor verkrachters, omdat haar oudere zus een keer slachtoffer is geworden van zo iemand. Eigenlijk is ze voor al het criminele bang, ze loopt vaak met een grote boog om iemand heen als diegene er eng uitziet. Ter bescherming draagt ze standaard pepperspray in haar tas, maar verder kent Dae geen verdedigingstechnieken. Later wil Dae rechten studeren.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 19:23 ]


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Als het mogelijk is zou ik ook nog het laatste meisje er nog graag bij willen c:


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mhysa schreef:
    Als het mogelijk is zou ik ook nog het laatste meisje er nog graag bij willen c:


    Ja is goed, ik zet het er vanavond bij.

    Ik heb het innerlijk van Félina helemaal opnieuw geschreven en ben er nu wel tevreden mee. Dus nu is ze helemaal af. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik denk dat Dae zo wel af is, aangezien ze een slachtoffer is verwacht ik niet dat het innerlijk heel erg uitgebreid moet, toch? Ik begin straks aan mijn meisje :Y)


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Is Zayn nog vrij? Dan neem ik hem wel. :)

    als er nog een meisje vrij is mag ik haar dan?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Knetterdisco schreef:
    Is Zayn nog vrij? Dan neem ik hem wel. :)


    Ja, hij is nog vrij (:

    als er nog een meisje vrij is mag ik haar dan?


    Er is nu geen meisje meer vrij, alleen slachtoffers en Harry. Als er nog een meisje vrij komt, zal ik het je zeggen.

    Ik denk dat Dae zo wel af is, aangezien ze een slachtoffer is verwacht ik niet dat het innerlijk heel erg uitgebreid moet, toch? Ik begin straks aan mijn meisje


    Het is zo goed, ik zal erbij zetten dat ze af is.

    Dusky schreef:
    (...)
    Er is nu geen meisje meer vrij, alleen slachtoffers en Harry. Als er nog een meisje vrij komt, zal ik het je zeggen.

    oki :)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:18 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Sinds wanneer is Harry als laatste over? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Sinds wanneer is Harry als laatste over? :')


    Dat is inderdaad nieuw.


    Reality's overrated.

    Lacey schreef:
    Sinds wanneer is Harry als laatste over? :')


    Vond ik ook al bijzonder, ja

    lilangel's rollen vervallen, aangezien ze ze niet op tijd ingevuld heeft.

    De rol van het meisje gaat naar SweetDemon