• echt erg wat daar gebeurd is hè!!!

    Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die erbij betrokken zijn. Maar het ergste is nog wel dat nieuws zoals 'de dood van Amy Winehouse' de overhand neemt. People are pretty fucked up als je je bedenkt dat ze de dood van een persoon die zichzelf als het ware vermoord heeft erger vinden als wat er gaande is door een bomaanslag en een of andere gestoorde gek die mensen dood gaat schieten om zjn standpunt duidelijk te maken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die erbij betrokken zijn. Maar het ergste is nog wel dat nieuws zoals 'de dood van Amy Winehouse' de overhand neemt. People are pretty fucked up als je je bedenkt dat ze de dood van een persoon die zichzelf als het ware vermoord heeft erger vinden als wat er gaande is door een bomaanslag en een of andere gestoorde gek die mensen dood gaat schieten om zjn standpunt duidelijk te maken.

    ja dat is waar echt erg:O


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Jonsu : ik ben het met je eens. Ik vind het erg voor Amy Winehouse maar het drama in Noorwegen is minstens een miljoen keer erger.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Jonsu schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die erbij betrokken zijn. Maar het ergste is nog wel dat nieuws zoals 'de dood van Amy Winehouse' de overhand neemt. People are pretty fucked up als je je bedenkt dat ze de dood van een persoon die zichzelf als het ware vermoord heeft erger vinden als wat er gaande is door een bomaanslag en een of andere gestoorde gek die mensen dood gaat schieten om zjn standpunt duidelijk te maken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Phenomena schreef:
    ik ben het met je eens. Ik vind het erg voor Amy Winehouse maar het drama in Noorwegen is minstens een miljoen keer erger.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @Jonsu: Nah vind ik niet. Er is net zoveel aandacht voor het drama in Noorwegen, hoor. Bij MJ vond ik dit trouwens waaaay worse. Daar zaten ze een halfjaar naderhand nog over te zeiken.. --'


    ars moriendi

    Jonsu schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die erbij betrokken zijn. Maar het ergste is nog wel dat nieuws zoals 'de dood van Amy Winehouse' de overhand neemt. People are pretty fucked up als je je bedenkt dat ze de dood van een persoon die zichzelf als het ware vermoord heeft erger vinden als wat er gaande is door een bomaanslag en een of andere gestoorde gek die mensen dood gaat schieten om zjn standpunt duidelijk te maken.

    Jonsu schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die erbij betrokken zijn. Maar het ergste is nog wel dat nieuws zoals 'de dood van Amy Winehouse' de overhand neemt. People are pretty fucked up als je je bedenkt dat ze de dood van een persoon die zichzelf als het ware vermoord heeft erger vinden als wat er gaande is door een bomaanslag en een of andere gestoorde gek die mensen dood gaat schieten om zjn standpunt duidelijk te maken.


    Ik denk dat dat expres gedaan is. Veel aandacht geven aan Amy, zodat Noorwegen minder opvalt. Want als mensen gaan beseffen dat het in Noorwegen toch wel heel erg was, kunnen ze bang worden dat het hier ook gaat gebeuren en dat wil de regering en zo natuurlijk voorkomen, dus krijgt Amy meer aandacht, dan lijkt het allemaal minder erg.
    Dénk ik.
    Maar ik ben het wel met je eens :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat expres gedaan is. Veel aandacht geven aan Amy, zodat Noorwegen minder opvalt. Want als mensen gaan beseffen dat het in Noorwegen toch wel heel erg was, kunnen ze bang worden dat het hier ook gaat gebeuren en dat wil de regering en zo natuurlijk voorkomen, dus krijgt Amy meer aandacht, dan lijkt het allemaal minder erg.
    Dénk ik.
    Maar ik ben het wel met je eens :')

    dat zou best wel s kunnen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Weet je wat erg is? Dat mensen er eerst van uit gingen dat het een moslim was. Maar de dader is een christen. Hij werd gelijk geen terrorist meer genoemd maar een "gek". That's fucked up.
    RIP for the 92 people.

    Zou ook een goede rede kunnen zijn om minder aandacht eraan te willen geven, toch?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 14:54 ]


    Here & Now

    Swanepoel schreef:
    Weet je wat erg is? Dat mensen er eerst van uit gingen dat het een moslim was. Maar de dader is een christen. Hij werd gelijk geen terrorist meer genoemd maar een "gek". That's fucked up.
    RIP for the 92 people.

    Zou ook een goede rede kunnen zijn om minder aandacht eraan te willen geven, toch?

    Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.

    Omdat het geen religieus doel had... maar aan de andere kant wel een politiek doel. Tja, discriminatie hé?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    (...)
    Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.

    Omdat het geen religieus doel had... maar aan de andere kant wel een politiek doel. Tja, discriminatie hé?


    Yes, and I HATE that.


    Here & Now

    Ik kan er gewoon niet bij. Serieus niet. Hoe kunnen mensen zo egoïstisch zijn?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    What happened ? Ik ging gisteren Harry Potter kijken en toen ik terugkwam stond heel facebook vol met Noorwegen. D:


    None but ourselves can free our minds.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat expres gedaan is. Veel aandacht geven aan Amy, zodat Noorwegen minder opvalt. Want als mensen gaan beseffen dat het in Noorwegen toch wel heel erg was, kunnen ze bang worden dat het hier ook gaat gebeuren en dat wil de regering en zo natuurlijk voorkomen, dus krijgt Amy meer aandacht, dan lijkt het allemaal minder erg.
    Dénk ik.
    Maar ik ben het wel met je eens :')
    Klopt, grote kans op inderdaad. Lang leve de regering :3.


    Wie du mir, so ich dir.