• Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn zitten op een kleine kostschool net buiten York, ze zijn sinds ze geboren zijn al best gewelddadig. Daarom hebben hun ouders ze op de school gedumpt, maar dat is niet bepaald een goed idee geweest. Ze zijn allemaal rond de 17 jaar en kwamen op een zaterdagavond met een nieuw idee. De kinderen van de kostschool uitmoorden. Dit gaat een week lang goed, tot een paar meiden van ongeveer dezelfde leeftijden door hebben wie de moordenaars zijn. Deze meiden proberen daar een stokje voor te steken en ervoor te zorgen dat ze geen mensen meer gaat haten en vermoorden, maar van iedereen gaan houden. En daar hebben ze veel voor over.


    Rollen:
    Jongens
    - Harry Edward Styles - Dusky
    - Liam James Payne - Malcolm
    - Louis William Tomlinson - Lacey
    - Niall James Horan - LoVe1Dxo
    - Zayn Javadd Malik - Knetterdisco

    Meisjes
    - Angelina Elisabetta Ginevra Maldini - SweetDemon
    - Félina Galilea Dawson - Lacey
    - Chandra Salomé Delgado - Malcolm
    - Elanore Noah Woodward - Pwettyness
    - Mirabelle Coco Beaumont - Mhysa

    Slachtoffers
    [Het kunnen er nog minder worden als er weinig vrijwilligers zijn, de mensen die dan vermoord worden worden gespeeld door Dusky]
    - Daniel Jake Williams - Dusky
    - Dae-Hyun Chan - Mhysa
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Lijstje:
    Rol (Jongen, meisje of slachtoffer):
    Naam:
    Leeftijd (en geboortedatum):
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (foto en minimaal 4 regels beschrijving):
    Innerlijk (minimaal 7 regels):
    Extra:


    Regels:
    -Minimaal 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk, lijkt me.
    - Maximaal 2 personages (Max. één meisje, max één jongen, max. één slachtoffer).
    - Met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het realistisch!
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of waarschuwing uit.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: graag doorgeven.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages).
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen.
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linea recta uit.
    - Alleen Dusky maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    - Naamsveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    Ik stuur elke keer dat er een nieuwe dag aanbreekt Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn een bericht met wie ze kunnen vermoorden die dag.
    Dit telt natuurlijk alleen de dagen dat ze nog mensen vermoorden.


    Ik hoop dat iedereen die mee doet een leuke tijd heeft in zijn rol (:

    Groetjess,
    Dusky

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 14:09 ]

    Als er nog eens een meisje over blijft wil ik haar trouwens wel. :3


    Reality's overrated.


    || Rol: Meisje.
    || Naam: Mirabelle Coco Beaumont.
    || Leeftijd: Zeventien, ze is geboren op elf december.
    || Nationaliteit: Frans, ze is geboren en opgegroeid in Parijs.
    || Uiterlijk: Mirabelle is in tegenstelling tot haar zussen en moeder, aan de kleine kant. Zelf vind ze dit niet verschrikkelijk, ze had toch niet gehoopt op een carrière als model. Ze heeft wel het figuur van haar moeder's kant, slank. Niet dat ze nou echt graatmager is, Mira heeft prachtige ronde heupen en een volle cup B. Haar licht blauwe ogen zijn echte blikvangers, die zich schuil houden onder donkerbruine, lange wimpers. Ze is gezegend met volle wenkbrauwen, die ze wel goed moet bijhouden. Haar haren zijn van nature blond, maar ze verft haar lokken vaak. Mirabelle's lokken zijn al in vele kleuren geverfd, pastel paars, fel roze, etc. Momenteel is gewoon blond, maar Mira wil er over een tijdje weer wat mee gaan doen. Ze heeft haar lokken vaak in leuke haarstijlen, die ze van het internet afhaalt. Mirabelle draagt graag make-up, ze gebruikt graag high-end merken die niet erg moeilijk te krijgen zijn vanwege haar goed gevulde portemonnee. Verder is het niet zo dat ze er graag fake uitziet, ze houdt het wel graag clean en netjes. Ook heeft Mira een neuspiercing, iets wat haar ouders echt niet goedkeuren. Ze draagt vaak een knopje inplaats van een ring, om het nog een beetje subtiel te houden als ze haar familie bezoekt. Haar kledingstijl gaat van grunge naar meisjesachtig, heel erg verschillend dus.
    || Innerlijk: Als je Mirabelle echt zou kennen, zou je weten dat ze zich een beetje het zwarte schaap van de familie. Dit komt vooral om dat ze de jongste is, en het gevoel heeft dat iedereen om haar heen iets bereikt en mensen trots maakt. Haar moeder is erg close met haar drie zussen, die op elk evenement uitgenodigd worden en erg hoog zitten op de sociale ladder. Door haar status is Mirabelle erg populair in Parijs, dat wel. Ze heeft vaak het gevoel dat mensen haar beoordelen op waar ze vandaan komt en wie haar ouders zijn. Vandaar dat ze zich een beetje heeft afgezet tegen haar familieleden, althans, dat probeert ze. Haar moeder verafschuwt haar keuzes. Mira wordt daar best onzeker voor. Ondanks de steun van haar vriendinnen voelt ze zich daarom best wel alleen. Ze is zo iemand die graag in the moment leeft, ze heeft dus ook nog geen enkel idee wat ze met haar leven wilt. Mirabelle is best onrustig, ze kan moeilijk kalm blijven in moeilijke situaties. Maar als iemand haar nodig heeft is ze instaat dan soms na een paar minute opzij te zetten, en de ander probeert te kalmeren. Zowel een zegen als een vloek is dat ze voor mensen waarvan ze houdt door het vuur kan gaan. Veel mensen maken gebruik van haar naiviteit. Mensen kunnen haar vaak alles wijsmaken. Mira gelooft dat er in ieder mens een goede kant zit, en vind dat zelfs de verschrikkelijkste criminelen een tweede kans nodig hebben. Ze kan rare dingen doen als ze verliefd is, maar het zal nooit zo ver komen dat ze zou doden voor zo iemand.
    || Extra: Mira is de dochter van een rijke zakenman met een groot hotelketen, Leroux Beaumont en zijn vrouw, Lauren Beaumont. Haar moeder heeft een eigen sieradenlijn. Mirabelle heeft drie oudere zussen, die het allemaal wel ergens hebben gemaakt. Ze heeft nog wel contact met haar familie, maar het is nooit zo goed geweest. De enige die haar nog een beetje begrijpt, is de een na jongste van de vier, Cecile. Haar andere twee zussen, Helene en Chanelle beschouwen Mira als een schande. De familie Beaumont heeft immers een reputatie om hoog te houden, en dat lukt niet als de jongste dochter een totaal losgeslagen leven lijdt. Althans, dat vinden ze. Het is echt niet zo dat Mira elke avond seks heeft en drinkt totdat ze erbij neervalt. In tegendeel zelfs, Mira beschouwt zichzelf als best braaf. De piercing en het gekleurde haar is alleen maar een manier om aan haar ouders te laten merken dat ze het niet met hun eens is en dat ze graag de controle behoudt over haar eigen leven.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 11:17 ]


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Malcolm schreef:
    Als er nog eens een meisje over blijft wil ik haar trouwens wel. :3


    Is goedd (:

    Is Félina nou goedgekeurd? Ik heb het karakter helemaal opnieuw geschreven. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Is Félina nou goedgekeurd? Ik heb het karakter helemaal opnieuw geschreven. (:


    Ja, ik had het gelezen, was vergeten te reageren. Sorry, maar het is goedgekeurd.

    Nee, dat geeft niet. Ik ben soms een beetje ongeduldig. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ook EIijah's rol vervalt.
    Om dezelfde reden.

    Niall en Harry zijn nog open, en de slachtoffers.

    Vinden jullie het trouwens vervelend als ik Perrie Edwards als fc gebruik? Ik ben zelf geen directioner, en had eventjes niet door dat ze natuurlijk een relatie met Zayn heeft. Anders pas ik het aan namelijk (:


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mhysa schreef:
    Vinden jullie het trouwens vervelend als ik Perrie Edwards als fc gebruik? Ik ben zelf geen directioner, en had eventjes niet door dat ze natuurlijk een relatie met Zayn heeft. Anders pas ik het aan namelijk (:


    Oh, dat is geen probleem hoor, ik vond het eigenlijk best leuk (:

    Dusky schreef:
    (...)

    Oh, dat is geen probleem hoor, ik vond het eigenlijk best leuk (:


    Gelukkig! Ze past namelijk precies bij het plaatje wat ik in mijn hoofd heb zitten!


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    -Dubbel post sorry quizlet doet vreemd.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:27 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    -Dubbel post sorry quizlet doet vreemd.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:28 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    -Dubbel post sorry quizlet doet vreemd.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:28 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins


    Rol:
    Meisje
    Naam:
    Angelina Elisabetta Ginevra Maldini.
    Leeftijd:
    18 jaartjes jong geboren op 19 mei 1996
    Nationaliteit:
    Italiaans.
    Uiterlijk :
    Angelina is nogal stoer uitziend meisje met een neus piercing en best veel tattoo’s ze heeft er op haar armen polsen en voeten. Ze heeft lange zwart bruine haren met een beetje slag in. Ze laat haar haren altijd los maar heeft altijd een muts op ze kan niet zonder. Angelina heeft fel blauwe ogen al lijken ze de ene keer iets donkerder dan de andere keer dat hangt van de licht inval af. Angelina is best slank en tenger gebouwd. Ze is een meter 72 en is daar best tevreden mee al hoopte ze soms wel dat ze groter was. Ze heeft altijd rode lipenstift op en een zwart lijntje boven haar ogen meer niet.
    Innerlijk:
    Angelina heeft nou niet echt bepaald een vrolijk jeugd gehad. Ze word al van jongs af aan mishandeld door haar vader en oudere broers maar was dan ook niks anders gewent. Haar moeder is een paar uur na haar geboorte gestorven dus die heeft ze ook nooit ontmoet. Angelina heeft al van jongs af aan geleerd om voor zich zelf te zorgen want als ze dat niet deed had ze ook geen eten of kleren. Toen ze een jaar of acht was begon ze al met eten en kleren stelen want eten dat kreeg ze thuis maar 4 keer per week en de kleren die ze droeg waren de afdankertjes van haar broers. In het begin toen ze net op school zat dacht ze dat het normaal was zoals het bij haar thuis ging maar ze kwam er al snel achter via school dat dat niet zo was. Op school kon niemand haar uitstaan ze vonden haar vreemd en anders en dat was slecht in hun ogen. Vooral omdat ze nogal in zichzelf getrokken was zo mager was en meestal altijd het zelfde van kleren droeg. Het is niet dat ze echt gepest werd want dat durfde de meeste leerlingen niet echt. Door haar thuis situatie kon ze eigenlijk best goed vechten niet dat ze zich ooit verzette tegen haar vader nee daar had ze het lef niet voor maar tegen haar broers dat was een ander verhaal gelukkig zaten ze op een andere school en konden ze haar leven daar niet verpesten. Toen ze 15 werd had ze haar eerste stiekeme baantje. Haar vader vond het niet erg dat ze niet vaak thuis was hij kon het alleen niet hebben als ze echt op zich zelf ging leven. Toen ze 16 werd liet ze haar eerste tatoo en neuspiercing zetten en sinds dien kwam er maar meer en meer bij ze was ook vaker weg en hing altijd rond bij het skate park in de buurt . Haar vader had wel door dat ze meer en meer buiten was en zich zelf meer begon te uiten en thuis meer voor zich zelf op kwam dus de dag dat ze 17 werd heeft haar vader haar naar de kost school gestuurd om haar wat te temmen en te breken. Aan de ene kant was ze best blij dat ze af was van de trijteringen thuis maar ze voelde zich helemaal niet op haar gemak in de kost school ze kon zich bijna niet terug trekken of verstoppen en daar werd ze gek van. Ze werd nog meer in zichzelf getrokken en praten met niemand en dat is tot nu toe ook nog niet veranderd. Stiekem hoopt ze wel op een paar vrienden misschien een vriendje of iemand waar bij ze haar hardt kan luchten maar ze is bang dat ze weer word gekwetst of verraden. Angelina is eigenlijk best wel een lief verlegen en vrolijk meisje en als het er echt op aan komt kan ze ook heel goed luisteren maar door alles wat er thuis is gebeurd laat ze dat niet echt zien. Uit zichzelf zal ze nooit afkomen daar is ze te mens schuw voor.
    Extra:
    Angelina draagt altijd maar ook wel altijd een muts ze kan niet zonder het geeft haar een beschermend gevoel. Als iemand haar muts aftrekt zonder waarschuwing kan ze zomaar ineens een paniek aanval krijgen gewoon omdat ze niet beter is gewend dan het gevoel van haar muts. Angelina is iemand die graag weet wat er rond haar gebeurd omdat ze zo stil en terug getrokken is weet ze ook bijna alle kleine geheimpjes van de kostschool en zijn inwoners. Niet dat ze dat aan iemands neus gaat hangen maar dingen uitpluizen is nou eenmaal 1 van haar specialiteiten. De reden dat ze haar tattoo’s en neus piercing heeft laten zetten is eigenlijk omdat ze wou dat iedereen haar met rust zou laten gewoon van oh die ziet er raar en anders uit laat ik maar uit haar buurt blijven. Dus eigenlijk zijn haar lichaam versieringen een beetje bedoeld om als verdediging mechanisme en camouflage te dienen.

    (ik hoop dat ze zo goed is sorry als ze nogal depri is laat maar weten als ik iets moet veranderen :) )


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik vind deze ook goed gemaakt, net zoals de andere.

    Als er geen mensen meer komen die Harry en Niall als personage willen, neem ik een van de twee, en waarschijnlijk een vriendin de andere.

    Eerst nog even afwachten (: