• *doet de 'ik-heb-geen-beginpost' dans*





































    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:02 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Linden schreef:
    (...)
    Sorry, Saarsel. Ik speel niet mee.
    DW is nog bezig en ik ga zo nog wat Lama's kijken. Dus ik ben voorlopig nog aan het kijken.
    Had ik al gezegd dat er een DW uitbreiding is?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ralston schreef:
    (...)Had ik al gezegd dat er een DW uitbreiding is?

    Oeeh. Het lijkt me op zich wel interessant, maar is het goed als ik later instap?
    DW duurt nog iets minder dan een half uur en met de Lama's erbij ben ik nog wel vijftig minuten aan het kijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Linden schreef:
    (...)
    Oeeh. Het lijkt me op zich wel interessant, maar is het goed als ik later instap?
    DW duurt nog iets minder dan een half uur en met de Lama's erbij ben ik nog wel vijftig minuten aan het kijken.
    Ja, kom dan later maar :'D


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik ga douchen, mensen die willen meedoen mogen al naar de server komen, maar je gaat nog een halfuurtje moeten wachten.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Als dat geen shuttle heet weet ik het ook niet e. :Y)


    •*• Lululu •*•

    Hansel schreef:
    Marlijjjjn die jongen was knaaaaaaap

    Weet je zijn naam niet heel toevallig? D:
    Jaloeeeeeers. *o*
    En dat mis ik dan weer. :c


    •*• Lululu •*•

    Mijn vriendinnen en ik stalken op het moment iemand uit het jaar boven ons. Hij zo mooooi. -_-
    En toen kwam hij tijdens een vrij uur heel toevallig recht voor ons zitten en toen kwam mijn crush ook nog. Ik ging dood. :Y)


    •*• Lululu •*•

    This episode is genius.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Haha dat is een andere en hij heet Niels Poelmans xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ralston schreef:
    (...)Welk deel snap je niet?


    Ehm, het reblog deel, het volger deel en alles....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    'Excuse me, do you mind not farting while I'm saving the world?' x)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Ehm, het reblog deel, het volger deel en alles....
    Als een blog dingen post die je interesseren kan je die volgen, dan verschijnen hun post op je dashboard, dat is de hoofdpagina en daar kan je als jij de post leuk vind die post rebloggen door op de 2 pijltjes te klikken en dan op reblog te duwen(of gewoon alt+reblog) en dan verschijnt die post op jou blog en het dashboard van mensen die jou volgen.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Linden schreef:
    'Excuse me, do you mind not farting while I'm saving the world?' x)
    9=sass
    Ben je trouwens op je laptop aan het kijken of...?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ralston schreef:
    (...)Als een blog dingen post die je interesseren kan je die volgen, dan verschijnen hun post op je dashboard, dat is de hoofdpagina en daar kan je als jij de post leuk vind die post rebloggen door op de 2 pijltjes te klikken en dan op reblog te duwen(of gewoon alt+reblog) en dan verschijnt die post op jou blog en het dashboard van mensen die jou volgen.


    Oke dat snapte ik wel ongeveer.
    En dat hartje? Is dat nog belangrijk of is dat gewoon een like zegmaar?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ralston schreef:
    (...)9=sass
    Ben je trouwens op je laptop aan het kijken of...?

    Ja, ik kijk via Watchseries.
    Nu is de aflevering afgelopen en wil ik World War Three ook kijken, zodat ik weet hoe het afloopt. Maar ik heb mezelf voorgenomen dat ik morgen doe, na het leren én maken van Engels.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."