• *doet de 'ik-heb-geen-beginpost' dans*





































    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:02 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Sorry, maar ik snap die hele RPG niet, en ik denk neit dat het em gaat worden :/
    Succes verder met rollen vinden (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hansel schreef:
    welke?


    Dit
    Ik wil een meisje dat geverft haar heeft, rood of paars ofzo. Maar niet te emo/scene eruit ziet, en er zeker niet verlegen uit ziet. WAAROM IS DIT ZO MOEILIJK


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik wil van iedereen nog een bad guy en die moeten dan terug in 'pandoras box' gestopt worden (gevangen dus)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    Ik wil van iedereen nog een bad guy en die moeten dan terug in 'pandoras box' gestopt worden (gevangen dus)

    Bedoel je dan hetzelfde personage met een duistere kant of een ander personage dat aan de duistere kant staat?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oke ik heb nog steeds niet de juiste foto ik ga huilen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Linden schreef:
    (...)
    Bedoel je dan hetzelfde personage met een duistere kant of een ander personage dat aan de duistere kant staat?
    Gewoon een monster of bad guy die je kent ofzo en die vormen dan net als wij een tema, maar die worden dan bestuurd door niemand


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Deze heb ik, en hier wil ik dus uit kiezen. Ze moet open zijn, en sociaal, en een beetje brutaal. Help meee







    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Deze heb ik, en hier wil ik dus uit kiezen. Ze moet open zijn, en sociaal, en een beetje brutaal. Help meee







    Ik vind de bovenste wel leuk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De tweede dan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb de eerste gekozen. En nu nog een naam, een karakter en al die shit D:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    De halve crew is gewoon online(cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Leuk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb ergens wel zin in deze week, idk waarom. Fysica ging niet zo goed achteraf en ik moet nog beginnen aan Geo en Wiskunde. :')


    •*• Lululu •*•

    Meh, sommige reacties van één van min beste vrienden zijn zo. Ugh. Ik voel mij daar zo awkward bij. En dan blijft een andere gast letterlijk aan mij hangen. Laat mij met rust. --'


    •*• Lululu •*•

    Ik ga, peeps. (doeg)
    Ik vind morgen vast wel tijd om online te komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."