• Ik heb dus een verzorgpaard, nu twee weken en ik vind het geen zak meer aan. Eigenlijk zou ik bijrijdster zijn, maar nu verwacht dat mens dat ik 3x per week de wei uitmest in ruil voor een keertje rijden. En dan doe ik mijn best om de wei goed uit te mesten, begint ze helemaal te flippen tegen me dat ik het niet goed doe, dat ik te slordig ben en dat ik schijnbaar de helft laat liggen. Er zouden twee kruiwagenens per dag zijn, maar als ik er ben mest ik er wel drie en dan zegt ze dat ik er niet over moet gaan zeuren. Ze boorde me net gewoon de grond in en verwacht dus dat ik haar slaafje ben. Nouja, hier kan ik dus totaal niet tegen en nu zit ik te janken hierdoor.


    Ik ben gemeen xoxo

    Als je geen plezier hebt aan een hobby, vind ik het zonde van de tijd. Ik weet niet of je het zomaar kan laten vallen, maar ik zou ten minste wel met haar gaan praten en zeggen dat dit niet is zoals het was afgesproken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Herkenbaar, en dat dan nog wel van een beste vriendin van mij..


    Owl you need is love.

    Gewoon er mee kappen ;)! Er zijn genoeg andere mensen die een bijrijdster nodig hebben ^^!


    Life is hard and then we die

    Dan moet je het gewoon zeggen. Je bent haar slaafje inderdaad niet, en je moet haar gewoon duidelijk maken hoe je erover denkt.


    We accept the love we think we deserve.

    Inderdaad gewoon kappen. Je verdient een leukere plek.


    I am an idiot, I move.

    wat stom!!, ik zou het tegen haar zeggen wat je erover denkt.

    Of ergens anders een leuk plekje zoeken


    -