• Wat ik mij eigenlijk afvroeg: als Snape doorgegaan was met zijn Occulumentie lessen in het 5de jaar, dan had Harry zijn gedachten wellicht beter kunnen afsluiten & dan had Sirius wss nog geleefd. Dus eigenlijk is Sirius dood dankzij Snape, nee? :$


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Nee, tuurlijk niet! Sirius had al veel eerder dood moeten gaan!!!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Nee, tuurlijk niet! Sirius had al veel eerder dood moeten gaan!!!


    Problemen met Sirius mssn? (flower)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Idunno, kweet wel dat als ik er over na ga denkend at me hoofdpijn erger word ;P Duss,,, nee dankje xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vond Sirius een beetje een lul vervelende man. Net zo hard een pestkop als James.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    neej heeft er volgens mij niks mee te maken.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Wie weet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    grapefruit schreef:
    Ik vond Sirius een beetje een lul vervelende man. Net zo hard een pestkop als James.


    Echt niet, Snivellus was gewoon een lonertje da's al (: ik ga niet zeggen wat Black & Potter deden met hem goed was, want dat was het ook niet echt, mja kinderen onder elkaar zeker :')

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 21:14 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    what's wrong with loners? I'm one to.
    En in het nederlands is het Secretus (puh)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zou kunnen, maar dat was niet leuk geweest (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    grapefruit schreef:
    what's wrong with loners? I'm one to.
    En in het nederlands is het Secretus (puh)


    Ik heb niets tegen loners, alleen Snivellus is een moeilijk geval, als je meer vervloekingen kent in je eerste jaar dan de gemiddelde leerling in het 7de, zegt genoeg over de persoon zelf hee :')
    Nee, ik heb liever de originele namen ^^


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Haha, en daar kom ik aan als zesjarige met het eerste boek, hahaha.
    toen ik zes was, begon ik met lezen namelijk...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 21:50 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee, ik denk het niet.
    Omdat Harry het ook niet ''wilde'' dat zijn gedachtes werden afgesloten. Hij deed er dus sowieso niets mee.
    Hoewel, ik denk dat als Dumbledore hem de lessen had gegeven dat hij wel zijn gedachtes had afgesloten, omdat hij wist dat als Dumbledore het zegt, het van belang is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nein, want harry deed zoieso zijn best niet ;x


    =

    spoiler!!!!
    nee, want harry zag wat voldemort deed omdat een stuk van voldemorts ziel in harry zat, in de film word dat niet duidelijk uitgelecht maar in het boek wel, en daardoor hielp dat ook niet, omdat er gewoon een stuk van voldemort in hem zat, wat ook is vermoord in die tussenruimte


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik dacht dat J.K. een had gezegd dat Harry nooit goed zou zijn in Occlumency omdat hij zich te veel door z'n gevoelens liet leiden en dat hij het nooit echt helemaal ging kunnen leren daardoor.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]