Oké, het neemt wat tijd in beslag, maar het is op zich wel leuk om te doen! Die reflections zijn veel leuker dan ik dacht dat ze zouden zijn en bovendien is het best goed om jezelf te verbeteren. Alleen het zijn er wel een stuk of zes en ik heb van sommige Writing Folders nog niet eens de opdracht zelf gedaan. Tijd voor een kreun, nóh. Als ik vandaag nu op minstens de helft kom en misschien nog die 4e erbij pak, dan die ik morgen die andere twee en nog wat van Duits. Alleen wanneer moet ik dan CKV doen? Toch vandaag? Morgen? Want zondag moet ik naar een verjaardag! En zondag wou ik die reader afmaken en Duits herhalen, dus ik moet Engels vandaag wel doen én een beetje Duits, anders loop ik morgen vast. En het cadeau nog afmaken... uitstelgedrag, mweh! Ik had gisterne meer moeten doen. Spijt als haar op ijn hoofd. Jammer de bammer, dan maar weer door. Wie zich brandt, moet op de blaren zitten. En wat is stress een verschrikke deadline. Uitstelgedrag, pff. D':
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife