• Hooii

    Vannacht werd ik wakker door super veel pijn aan mijn rechterbeen. Het leek net alsof mijn spieren werden dichtgeknepen ofzo, ik weet niet hoe ik het moet vertellen. Toen probeerde ik naar mijn moeder te gaan ( ik slaap op zolder ) en dat lukte ook niet omdat het zo veel pijn deed. Uren later toen ik weer wakker werd, deed mijn rechterbeen nog steeds pijn.. Hebben jullie ook wel eens zoiets? Alsof je been helemaal dichtgeknepen wordt?

    Ook was het gister zo met mijn schouder. Het leek net alsof iemand me keihard vast ging pakken aan mn schouder dat ik er van schrok. Seriously, in de les ook nog xd

    Nooit last van gehad. Misschien even naar de huisarts gaan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Nooit last van gehad. Misschien even naar de huisarts gaan?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dauth schreef:
    Nooit last van gehad. Misschien even naar de huisarts gaan?


    Straks vinden ze het dom gelul omdat ik het niet kan bewijzen dat het echt zo is snapje xd

    yasminhazael schreef:
    (...)

    Straks vinden ze het dom gelul omdat ik het niet kan bewijzen dat het echt zo is snapje xd

    Dat vindt de huisarts vast niet. Ik zou daar niet bang voor zijn als ik jou was.


    :)

    Het kan kramp zijn. Niets ernstigs. Of je hebt je spier verrekt. Hoeft ook niet erg te zijn, maar het kan wel uitlopen tot een scheur. Dus ik zou wel uitkijken. Als je been dik en blauw wordt, dan kan het ook trombose zijn. Ik wil je niet bang maken, het hoeft niets ernstigs te zijn. Maar ik zou het wel in de gaten houden. (: En als je het echt niet vertrouwt, gewoon naar de huisarts gaan. Better safe than sorry.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 15:44 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Dat kan door heel veel dingen komen. Bijvoorbeeld door overbelasting, temperatuurswisselingen of gebrek aan voedingsstoffen. Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken, maar als het vaker gaat gebeuren zou ik er wel mee naar de dokter gaan.


    Valar Morghulis.

    Oh dat heb ik wel vaker en het doet inderdaad aardig pijn. Kan me voorstellen dat je er de eerste keer van schrikt maar het is niks ernstigs, als je er vaker last van hebt moet je gewoon magnesium tabletten bij de Kruidvat hallen en deze slikken, dan zou het moeten verminderen.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Dauth schreef:
    Nooit last van gehad. Misschien even naar de huisarts gaan?


    26 - 02 - '16

    Ik heb er wel vaker last van, loop ik er meestal nog een hele dag van te manken. Gewoon kramp,niets om je zorgen om te maken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh dit lijkt me echt pijnlijk.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Lijken me hevige krampen, misschien moet je wat magnesium supplementen nemen, daar kan je niets mee misdoen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...