• Voor bestaande rol uit de serie altijd even navragen! Zo voorkomen we dat er problemen ontstaan!



    Het verhaal
    Het is na de oorlog en het is weer rustig tussen de landen. De meeste mensen denken dat avatar Korra ondertussen als is overleden en geloven er niet meer in. Toch hebben er een paar hoop dat er een nieuwe avatar op komst is. Ze geloven is deze kleine kans, maar het houdt de mensen wel samen. De stad groeit opnieuw op, net zoals de gevaren in de stad. Ondertussen zijn alle krachten weer gaan groeien. Ondanks dat Amon alle krachten had weggenomen, is alles weer gaan groeien en bloeien


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Lucht-tempel
    Uiterlijk: Foto erbij graag
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:

    Vuurnatie
    - Kasai Atsui Hataro•18•Dangerx
    -
    - Seshku Zuko•18•Velnias
    -

    Waterstam
    - Izumi Amaya•18•Lissandra
    -
    - Mizu Shachi Tora•17•Ninuturu
    -

    Aarderijk
    - Erin Jillian Thorrins•17•Beifong
    -
    - Tilay Beifong•19•LyraPhoenix
    -

    Lucht tempel
    - Ikki•17•Took
    -
    - Tir Jaing•18•TheDarkKing
    -





    -Geen geruzie of gescheld! Na 2 waarschuwingen lig je eruit!
    -MINIMUM VAN 200 WOORDEN!
    -Geen andere rollen beheersen! Je hebt je eigen rol dus hou je ook met je eigen rol bezig!
    -Je mag meerdere rollen. De max is 2 personages.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Beifong schreef:
    (...)
    Whoops. Ik heb het onder een spoiler-knopje gezet.


    Ook gedaan.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    [Dat gaat niet echt over Korra eigenlijk die twee afleveringen, maar dat zijn twee van de beste die ik heb gezien van zowel beide series]

    Ik bedoel dat ik alleen die van Aang gezien heb. Korra trekt me niet zo, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand enig idee hoe de achternaam van Zuko's bloedlijn luidt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Korra is ook gewoon veel slechter dan Aang. Ach ja.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Korra is ook gewoon veel slechter dan Aang. Ach ja.


    Is ook zo, de verhaallijn van Aang trekt me meer aan dan die van Korra.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Ender schreef:
    Iemand enig idee hoe de achternaam van Zuko's bloedlijn luidt?


    Volgens mij is dat niet bekend, is wel bij de meeste personages.
    En trouwens Zuko heeft al een kleinzoon die Iroh heet en tevens ook erfgenaam van de troon is.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    laten we het erop houden dat Aang veel leuker is om te kijken dan Korra :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat niet bekend, is wel bij de meeste personages.
    En trouwens Zuko heeft al een kleinzoon die Iroh heet en tevens ook erfgenaam van de troon is.


    --'
    Nou, Dangerx heeft er niets over gezegd dus ik hou het lekker zo. Anders had ze dit duidelijk moeten vermelden. Kan toch ook zijn dat Seshku het achterkleinkind is. Doe niet zo moeilijk. Pffft.:W

    EDIT; Ik wist niet eens dat er een kleinkind van Zuko bestond.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 16:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En overigens is dit de tijd nà Korra, staat ook in de beginpost.
    Ik citeer; De meeste mensen denken dat avatar Korra ondertussen al is overleden en geloven er niet meer in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hier kan het anders gaan dan de originele verhalen. Hierin kunnen zelfs de oude personages worden gebruikt.
    Dit gaat niet om hoe het hele verhaal echt is gegaan, hier schrijven wij ons eigen Avatar verhaal (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Hier kan het anders gaan dan de originele verhalen. Hierin kunnen zelfs de oude personages worden gebruikt.
    Dit gaat niet om hoe het hele verhaal echt is gegaan, hier schrijven wij ons eigen Avatar verhaal (:


    Thanks for the explanation


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Graag gedaan! Ik vind dat rpg gaat om nieuwe en eigen verhalen maken en niet altijd vertrouwen op wat er altijd verzonnen is


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Exact (:

    Plus je kunt meer kanten op als je zelf keuzes kan maken en de verhaallijn kunt creëren ^-^

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 16:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    (...)

    --'
    Nou, Dangerx heeft er niets over gezegd dus ik hou het lekker zo. Anders had ze dit duidelijk moeten vermelden. Kan toch ook zijn dat Seshku het achterkleinkind is. Doe niet zo moeilijk. Pffft.:W

    EDIT; Ik wist niet eens dat er een kleinkind van Zuko bestond.


    Zijn kleinzoon komt in Korra voor, maar dit is na Korra waardoor Iroh II(zo heet zijn kleinzoon) ergens in de dertig zou moeten zitten dan.
    Maar het geeft niet, het is alleen geinig dat je het niet meeneemt.

    Dangerx schreef:
    Hier kan het anders gaan dan de originele verhalen. Hierin kunnen zelfs de oude personages worden gebruikt.
    Dit gaat niet om hoe het hele verhaal echt is gegaan, hier schrijven wij ons eigen Avatar verhaal (:


    Oude personages oud de serie van Aang, haast iedereen is al dood na die 80-90 jaar. :|
    Tja, Aang kan terugkeren aangezien hij in contact kan komen met de nieuwe avatar.
    Maar om Sokka of Toph terug te zien vind nogal raar dan.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Ender schreef:
    Exact (:

    Plus je kunt meer kanten op als je zelf keuzes kan maken en de verhaallijn kunt creëren ^-^


    I know, ik heb ook vandaar de luchtstuurders van de Oostelijke luchttempel voor een deel weg te laten vluchten.
    Immers bestaan de bizons ook nog steeds.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)