• Voor bestaande rol uit de serie altijd even navragen! Zo voorkomen we dat er problemen ontstaan!



    Het verhaal
    Het is na de oorlog en het is weer rustig tussen de landen. De meeste mensen denken dat avatar Korra ondertussen als is overleden en geloven er niet meer in. Toch hebben er een paar hoop dat er een nieuwe avatar op komst is. Ze geloven is deze kleine kans, maar het houdt de mensen wel samen. De stad groeit opnieuw op, net zoals de gevaren in de stad. Ondertussen zijn alle krachten weer gaan groeien. Ondanks dat Amon alle krachten had weggenomen, is alles weer gaan groeien en bloeien


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Lucht-tempel
    Uiterlijk: Foto erbij graag
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:

    Vuurnatie
    - Kasai Atsui Hataro•18•Dangerx
    -
    - Seshku Zuko•18•Velnias
    -

    Waterstam
    - Izumi Amaya•18•Lissandra
    -
    - Mizu Shachi Tora•17•Ninuturu
    -

    Aarderijk
    - Erin Jillian Thorrins•17•Beifong
    -
    - Tilay Beifong•19•LyraPhoenix
    -

    Lucht tempel
    - Ikki•17•Took
    -
    - Tir Jaing•18•TheDarkKing
    -





    -Geen geruzie of gescheld! Na 2 waarschuwingen lig je eruit!
    -MINIMUM VAN 200 WOORDEN!
    -Geen andere rollen beheersen! Je hebt je eigen rol dus hou je ook met je eigen rol bezig!
    -Je mag meerdere rollen. De max is 2 personages.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hmm... In jouw beschrijving staat over een ongeluk iets. We kunnen ook doen dat Seshku op "missie" was en nu weer terug keert ? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Ikki.

    Leeftijd: 15.

    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Lucht-tempel Lucht-tempel.

    Uiterlijk: Foto erbij graag

    (Middelste.) Ikki heeft donkerbruin haar, dat neigt naar zwart, en bruine ogen.

    Karakter: Ikki is een erg enthousiast en energiek persoon, die zich snel opwind over dingen. Ze is erg nieuwsgierig en heeft voor elke situatie wel een vraag. en Ikki is nogal een flapuit, waardoor ze door veel mensen als ''brutaal'' word beschouwt. Toch kan Ikki ook heel lief en zorgzaam zijn, vooral voor de mensen om wie ze geeft.
    Ikki is soms wat naïef, en vertrouwt mensen dan ook snel. Ze ziet vaak het goede in mensen, en kan zich haast niet voor stellen dat iemand die heel aardig lijkt, heel gemeen kan zijn. Ook kan Ikki de situatie vaak positief inschatten, waardoor ze andere mensen kan kalmeren. Als Ikki echter zelf in paniek is, valt ze haast niet te kalmeren. Dan word ze helemaal gek.
    Ikki is nog best kinderachtig, gezien haar leeftijd. Ze houdt nog vaak wedstrijdjes met haar broers en zus, en is ook vaak heel koppig. Ook is Ikki altijd wel in voor iets leuks.

    Geschiedenis: Ikki is het op één na oudste kind van Tenzin, zoon van Aang en Katara. Ze heeft één oudere zus, Jinora, en twee jongere broertjes, Meelo en Rohan. Ze is één van de weinig luchtstuurders die nog over is. Ze woonde met haar familie op Air Temple Island, bij Republic city. Ikki werd vaak geplaagd door Jinora en Meelo, maar dat veranderde later, toen ze haar luchtstuurtechnieken had verbeterd.

    Extra informatie: Ikki heeft haar pijlen al, in tegenstelling tot Jinora, Meelo en Rohan. Ze heeft alle technieken al onder de knie, en heeft er zelf één uitgevonden, de luchtbom. Het is een ontwijkingstechniek, die Ikki ''per ongeluk'' heeft uitgevonden toen ze met haar broer Meelo een gevecht hield (in hoeverre je het een gevecht kan noemen dan). De bedoeling is dat je in één keer heel veel wind uit je voeten en handen perst en de luchtdruk verminderd, waardoor je zo'n 3 meter de lucht in schiet en achter de rug van je tegenstander neerkomt.
    Jinora kan het nog steeds niet uitstaan dat Ikki haar pijlen al wel heeft, hoewel Meelo het prima vind.
    Ikki's favoriete wapen is haar vlieger, die heeft ze dan ook altijd bij zich. Ze heeft geen luchtbizon. Ikki woont met haar familie op Air Temple Island.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 10:26 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ender schreef:
    Ik zou nog even wachten tot Tooks rol er is (:


    Ik ga morgen wel weg, en ik kom volgende week zaterdag pas terug. :x Ik ben bang dat ik in de tussentijd niet kan reageren, want ik weet niet zeker of ik wel wifi heb.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Is het trouwens niet Luchtnomade? :3
    Vuurnatie, Aardrijk, Luchtnomade, Waterstam? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Is het trouwens niet Luchtnomade? :3
    Vuurnatie, Aardrijk, Luchtnomade, Waterstam? (:


    Ik heb ze benoemt bij waar ze vandaan komen (:

    @ Took; het wordt voor jou dan wel moeilijk om bij te benen als we bezig zijn :s


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ender schreef:
    Is het trouwens niet Luchtnomade? :3
    Vuurnatie, Aardrijk, Luchtnomade, Waterstam? (:


    Volgens mij wel, Lucht-tempel klinkt zo raar. Ik ga het veranderen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dangerx schreef:
    (...)

    Ik heb ze benoemt bij waar ze vandaan komen (:

    @ Took; het wordt voor jou dan wel moeilijk om bij te benen als we bezig zijn :s


    Oh, dat lukt wel hoor. ^-^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik reageer sowieso niet heel veel achter elkaar wegens snel weggaan van inspiratie, dus ik maak denk ik maar 4 à 5 posts per dag. En als het meer is heb je geluk, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop dat we snel van start kunnen. Ik maak sowieso alvast de Speeltopic aan voor voorbereiding


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Speeltopic:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160418

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:33 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    LyraPhoenix schreef:
    Ik reserveer een aarden rijk jongen ik kan hem pas maken na de vakantie en anders maak ik hem vanavond nog.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik zal je erbij zetten!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hm, als ik jou was had ik nog even gewacht met het speeltopic. Er doen nu nog maar heel weinig mensen mee, dus dat word sowieso lastig. En misschien zijn er nu mensen die niet mee willen doen omdat we al begonnen zijn...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb gewoon alvast de speeltopic klaargezet. We zijn nog lang niet begonnen hiermee..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb wel een mijn topics genomen zodat ik hem niet kwijt raak. Mijn ervaringis overigens dat er mensen toehappen als het speeltopic open is. Hahah

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.