• Voor bestaande rol uit de serie altijd even navragen! Zo voorkomen we dat er problemen ontstaan!



    Het verhaal
    Het is na de oorlog en het is weer rustig tussen de landen. De meeste mensen denken dat avatar Korra ondertussen als is overleden en geloven er niet meer in. Toch hebben er een paar hoop dat er een nieuwe avatar op komst is. Ze geloven is deze kleine kans, maar het houdt de mensen wel samen. De stad groeit opnieuw op, net zoals de gevaren in de stad. Ondertussen zijn alle krachten weer gaan groeien. Ondanks dat Amon alle krachten had weggenomen, is alles weer gaan groeien en bloeien


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Lucht-tempel
    Uiterlijk: Foto erbij graag
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:

    Vuurnatie
    - Kasai Atsui Hataro•18•Dangerx
    -
    - Seshku Zuko•18•Velnias
    -

    Waterstam
    - Izumi Amaya•18•Lissandra
    -
    - Mizu Shachi Tora•17•Ninuturu
    -

    Aarderijk
    - Erin Jillian Thorrins•17•Beifong
    -
    - Tilay Beifong•19•LyraPhoenix
    -

    Lucht tempel
    - Ikki•17•Took
    -
    - Tir Jaing•18•TheDarkKing
    -





    -Geen geruzie of gescheld! Na 2 waarschuwingen lig je eruit!
    -MINIMUM VAN 200 WOORDEN!
    -Geen andere rollen beheersen! Je hebt je eigen rol dus hou je ook met je eigen rol bezig!
    -Je mag meerdere rollen. De max is 2 personages.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ender schreef:
    Zijn naam wordt trouwens Seshku, vind ik wat leuker hahah


    hehe zal ik veranderen in m'n rolverhaal XD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Naam:
    Seshku Zuko (achternaam komt nog)
    Hij heeft zijn tweede naam van zijn opa, Zuko, geërfd.
    Leeftijd:
    18 zomers oud.

    Ras:
    Vuurnatie

    Uiterlijk:



    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Fuck he is sexy o.o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    AVATAR!
    Ik twijfel nog tussen een luchtmeester of watermeester... Ik ga morgen op vakantie, maar daarna maak ik een rol aan. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    AVATAR!
    Ik twijfel nog tussen een luchtmeester of watermeester... Ik ga morgen op vakantie, maar daarna maak ik een rol aan. ^^


    je mag 2 rollen he :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    je mag 2 rollen he :3


    Hm, moeilijk, moeilijk. :') Ik ben bang dat ik ze dan verwaarloos...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Hm, moeilijk, moeilijk. :') Ik ben bang dat ik ze dan verwaarloos...


    Dat zijn keuzes die je moet maken XD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wat bedoel je met bestaande rollen? Dit speelt zich toch na Korra's tijd af?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    Wat bedoel je met bestaande rollen? Dit speelt zich toch na Korra's tijd af?


    Ja klopt, maar het kan zo zijn dat mensen alsnog Zuko of Katara willen gebruiken


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ender schreef:
    Naam:
    Seshku Zuko (achternaam komt nog)
    Hij heeft zijn tweede naam van zijn opa, Zuko, geërfd.
    Leeftijd:
    18 zomers oud.

    Ras:
    Vuurnatie

    Uiterlijk:


    Seshku heeft een ietwat norse uitstraling die vele mensen wat angstig voor hem maakt. Altijd hangen zijn haren los. Zelfs al zouden de Vuurheer en zijn moeder hem dwingen een knot in zijn haar te doen, zou hij weigeren. Hij heeft zijn haren liever los omdat hij zich dan een stuk vrijer voelt. Alleen op het paleis draagt Seshku een kimono, omdat het respectvol is naar de Vuurheer toe. Buiten het paleis draagt hij voornamelijk donkere kledij met rode randen om de mouwen, onderkant van de broek en om zijn halsstuk.
    Aan zijn rechter hand mist Seshku zijn ringvinger, dit is gekomen door een verkeerde sturing in een training met een trainer. Hij weerde verkeerd af en verloor zijn vinger toen.

    Karakter:


    Geschiedenis:
    Seshku is geboren als eerste en enige zoon van de Vuurheer en zijn vrouw, en is het kleinkind van, voormalig Vuurheer, Zuko. Zijn grootvader is Seshku zijn voorbeeld. Hij wil net zo worden als hem en hoopt dit doel te bereiken.
    Seshku kan al vanaf een jonge leeftijd goed opschieten met Kasai en voor hem voelt zij aan als een zusje die hij nooit gehad heeft. Vanaf het moment dat Kasai bij hen in kwam wonen is hun band hechter geworden en weten de twee meer van elkaar dan andere ooit zullen weten. Seshku weet dat Kasai sowieso krachtiger is dan hijzelf, maar soms daagt hij haar uit voor krachttrainingen.
    //ik ben echt slecht in geschiedenissen beschrijven//

    Extra informatie:
    Seshku heeft het in zich om bliksemsturing te gebruiken, maar hij doet dit echter alleen wanneer hij echt pissed off is en zijn woede hem overneemt. Verder vind hij het geweldig een enkel samurai zwaard te gebruiken tijdens trainingen. Wanneer hij zich goed concentreert kan hij vuur via het zwaard besturen.


    Het is perfect o.o maakt niet uit ik ben ook niet goed in geschiedenissen schrijven hoor (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Ja klopt, maar het kan zo zijn dat mensen alsnog Zuko of Katara willen gebruiken


    Oh wait, hoe oud is Ikki?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Oh wait, hoe oud is Ikki?


    Ikki is in boek 1 7 jaar en 2 is ze 8 jaar


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Ikki is in boek 1 7 jaar en 2 is ze 8 jaar


    En in deze RPG?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam:
    Seshku Zuko (zelfde als Zuko, die ik dus niet weet)
    Hij heeft zijn tweede naam van zijn grootvader, Zuko, geërfd.
    Leeftijd:
    18 zomers oud.

    Ras:
    Vuurnatie

    Uiterlijk:


    Seshku heeft een ietwat norse uitstraling die vele mensen wat angstig voor hem maakt. Altijd hangen zijn haren los. Zelfs al zouden de Vuurheer en zijn moeder hem dwingen een knot in zijn haar te doen, zou hij weigeren. Hij heeft zijn haren liever los omdat hij zich dan een stuk vrijer voelt. Alleen op het paleis draagt Seshku een kimono, omdat het respectvol is naar de Vuurheer toe. Buiten het paleis draagt hij voornamelijk donkere kledij met rode randen om de mouwen, onderkant van de broek en om zijn halsstuk.
    Aan zijn rechter hand mist Seshku zijn ringvinger, dit is gekomen door een verkeerde sturing in een training met een trainer. Hij weerde verkeerd af en verloor zijn vinger toen.

    Karakter:
    Seshku is een jongen met een sterke eigen. Wanneer hij iets wil, krijgt hij dit. Noem hem gerust verwend. Maar verwaand is hij pertinent niet. Hij is een ware prins maar heeft respect voor ouderen en lagere, die niet voor hem dienen. Hij ziet niet iedereen als dienaar en houd zijn thuissituatie en eigen leven gescheiden.
    Seshku heeft een hart van licht en duister, precies door de helft. Hij schenkt geld aan de arme en aan goede doelen. Helpt mensen in nood en verzorgd ze wanneer dit nodig is. Hij heeft respect voor zijn vrienden en familie.
    Maar wanneer Seshku boos is, en dan echt furieus, is hij een enorme eikel en dan kan het hem ook niets schelen als er mensen gewond geraken door zijn doen. Hij ziet dan ook het verschil tussen goede en slechte mensen niet meer en kraakt alles en iedereen af. Hoewel Seshku niet snel boos wordt kan hij woedend worden als je verkeerde opmerkingen maakt over hem, zijn vrienden of zijn familie. Hij kan de persoon, wanneer hij echt wil, in koele bloede vermoorden zonder er ook maar een enkele seconde spijt van te hebben. Zijn woede neemt hem dat over en hij herinnert zich er dan ook weinig van.
    Seshku houd van een dolletje, zolang het maar niet ten koste van hem gaat. Hij kan dan erg nors worden en kijkt dan brommend voor zich uit en sluit zich af. Ook kan Seshku op sommige moment ongelooflijk sarcastisch over komen terwijl hij dit niet zo bedoeld. Echter is excuses maken niet voor hem weggelegd en bied hij deze alleen aan als hij het zelf nodig vindt.

    Geschiedenis:
    Seshku is geboren als eerste en enige zoon van de Vuurheer en zijn vrouw, en is het kleinkind van, voormalig Vuurheer, Zuko. Zijn grootvader is Seshku zijn voorbeeld. Hij wil net zo worden als hem en hoopt dit doel te bereiken.
    Seshku kan al vanaf een jonge leeftijd goed opschieten met Kasai en voor hem voelt zij aan als een zusje die hij nooit gehad heeft. Vanaf het moment dat Kasai bij hen in kwam wonen is hun band hechter geworden en weten de twee meer van elkaar dan andere ooit zullen weten. Seshku weet dat Kasai sowieso krachtiger is dan hijzelf, maar soms daagt hij haar uit voor krachttrainingen.
    //ik ben echt slecht in geschiedenissen beschrijven//

    Extra informatie:
    Seshku heeft het in zich om bliksemsturing te gebruiken, maar hij doet dit echter alleen wanneer hij echt pissed off is en zijn woede hem overneemt. Verder vind hij het geweldig een enkel samurai zwaard te gebruiken tijdens trainingen. Wanneer hij zich goed concentreert kan hij vuur via het zwaard besturen.




    Hopelijk is hij goed! Hij is af namelijk ^^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quote hem niet zo vaak o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.