• Praat hier over alles wat met Nintendo te maken heeft, van het platform waarmee je speelt tot je favoriete games. Zit je toevallig vast in een bepaald spel? Schroom dan niet en zet het hier neer, misschien kunnen wij je wel helpen!

    Mensen + Platform + Games:

    Erieka (Meliorism) - Nintendo Wii & Nintendo DS Lite - Pokemon & Super Mario & Lego
    Lisa Bergling - Nintendo Wii & Nintende DS & Nintendo 3DS - Super Mario & Pokemon & Pokémon X (3DS)
    Initiate - Nintendo Wii & Nintendo DS - Mario & Pokemon & Legend of Zelda.
    Thirza (Ackerman) - 3DS - Pokemon Pearl & Pokemon Black & Pokemon X & Super Mario.
    Sarita (220912) - Nintendo Dsi & Gameboy Advance & Nintendo Wii - Pokemon & Just dance.
    Sam (Calorae) - Nintendo Wii & Nintendo DSI XL & Nintendo 3DS - Mario & Pokemon Y (3DS) & Nintendögs (3DS) & Epic Mickey
    Marjolein (DemigodAisha) - Nintendo Wii & Nintendo DS & Nintendo DSi XL -
    Myke (Attraversare) - Nintendo Wii & Nintendo DSi - Professor Layton
    Ongewoonlijk - WiiU & Nintendo DS - New Super Mario Bros (WiiU) & WiiUParty (WiiU) & Just Dance 4 (WiiU) Mario Kart (NDS) & Mario Party (NDS) & Professor Layton (NDS)
    AIpha - 3DS & Wii - Jam With the band & Mario Kart 7 & Mario bros.
    SPECS - Nintendo 64 & Nintendo DS Lite & Nintendo Wii & Nintendo Gamecube - Mario Kart & Mario Party & Nintendogs & Pokemon
    Marco (LogitG27 - GameCube & Wii & DS - Mario Kart Double Dash & 7 - Animal Crossing Wild World en New Leaf & Super Mario & Sonic Olympic games & Mario Party 4, 5, 8 & Luigi's Mansion
    Sophie (SherIock) - Nintendo DS Lite - Nintendogs Labrador & Catz & Brain academy & Mario d64 & Mario kart & Pokémon White.
    (Orichan) - NES & SNES & Gameboy & Gameboy Advance & DS & 3DS - A link to the past & Castlevania &Megaman X & Metroid

    Naamsveranderingen doorgeven s.v.p.


    Sites waar je spellen kan vinden:
    - emuparadise.me

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 21:21 ]


    26 - 02 - '16

    Yes, ik meld me! *O* Trotse eigenaresse van een Nintendo Wii, een Nintende DS en een Nintendo 3DS. Voor mijn DS heb ik een R4 kaartje dus meerdere spellen, waaronder Super Mario en Pokêmon en voor 3DS Pokémon Y :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik meld me ook ˆ-ˆ
    Nintendo Wii en Nintendo DS (sadly, my R4 died)
    o.a. Mario, Pokemon en natuurlijk Legend of Zelda.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jullie staan erbij!


    26 - 02 - '16

    Ik heb een 3DS met pokemon Pearl, Black en X en Super Mario. ^^

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 10:34 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sarita - Nintendo Dsi, gameboy advance, Nintendo Wii - Pokémon en Just dance.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 10:35 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vraagje: Weten jullie een goede site om een R4 te kopen?
    En wil Lisa mij misschien haar bestandjes sturen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Vraagje: Weten jullie een goede site om een R4 te kopen?
    En wil Lisa mij misschien haar bestandjes sturen?


    Mijn vader had altijd een goede site. Ik zou het hem zo wel een vragen want ik heb ook een nieuwe nodig want die andere is geblokkeerd (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beifong schreef:
    Vraagje: Weten jullie een goede site om een R4 te kopen?
    En wil Lisa mij misschien haar bestandjes sturen?


    Ik kan het wel even navragen, maar is de R4 kaart dood of de memory-kaart?


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik heb nu pokémon op mijn telefoon zodat ik voortaan overal pokémon kan spelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    Ik heb nu pokémon op mijn telefoon zodat ik voortaan overal pokémon kan spelen.


    Chill! ^^

    Ik ben trouwens ook echt verzot op alle lego spellen! Lego Harry Potter, Lego Batman, Lego Lord of the Rings, Lego Star Wars, etc.


    26 - 02 - '16

    Ik meld mij ook :3
    Nintendo Wii, Nintendo DSI XL en de Nintendo 3DS -had vroeger ook nog de normale nintendo ds maar waar die is :'D- en Mario, Pokemon Y (3DS) Nintendögs (3DS) en Epic Mickey ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb een Wii, een DS en een DSi XL:)
    Ik heb een R4 kaart en heel veel wii spelletjes:)


    be gay do crimes

    Bergling schreef:
    (...)

    Ik kan het wel even navragen, maar is de R4 kaart dood of de memory-kaart?

    De memory-kaart stierf doordat mijn broertje hem verkeerd in de computer dauwde (Had met Black serieus eindelijk de Elite Four verslagen ugh)
    Vervolgens wilde mijn moeder helpen door het misvormde memory-kaartje in mijn R4 te dauwen, en ja. Toen waren ze dus beide dood. Maar volgens mij heb ik nog wel ergens een memory-kaartje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DemigodAisha schreef:
    Ik heb een Wii, een DS en een DSi XL:)
    Ik heb een R4 kaart en heel veel wii spelletjes:)


    Wat voor spel(len) speel je het liefst?


    26 - 02 - '16

    Myke - Nintendo Wii + Nintendo DSi - Professor Layton :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife