• Voor bestaande rol uit de serie altijd even navragen! Zo voorkomen we dat er problemen ontstaan!



    Het verhaal
    Het is na de oorlog en het is weer rustig tussen de landen. De meeste mensen denken dat avatar Korra ondertussen als is overleden en geloven er niet meer in. Toch hebben er een paar hoop dat er een nieuwe avatar op komst is. Ze geloven is deze kleine kans, maar het houdt de mensen wel samen. De stad groeit opnieuw op, net zoals de gevaren in de stad. Ondertussen zijn alle krachten weer gaan groeien. Ondanks dat Amon alle krachten had weggenomen, is alles weer gaan groeien en bloeien


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Lucht-tempel
    Uiterlijk: Foto erbij graag
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:

    Vuurnatie
    - Kasai Atsui Hataro•18•Dangerx
    -
    - Seshku Zuko•18•Velnias
    -

    Waterstam
    - Izumi Amaya•18•Lissandra
    -
    - Mizu Shachi Tora•17•Ninuturu
    -

    Aarderijk
    - Erin Jillian Thorrins•17•Beifong
    -
    - Tilay Beifong•19•LyraPhoenix
    -

    Lucht tempel
    - Ikki•17•Took
    -
    - Tir Jaing•18•TheDarkKing
    -





    -Geen geruzie of gescheld! Na 2 waarschuwingen lig je eruit!
    -MINIMUM VAN 200 WOORDEN!
    -Geen andere rollen beheersen! Je hebt je eigen rol dus hou je ook met je eigen rol bezig!
    -Je mag meerdere rollen. De max is 2 personages.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik iemand van de waterstam?
    Een meisje?

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 19:25 ]


    26 - 02 - '16

    Ik wil een vuurnatie jongen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lissandra schreef:
    Mag ik iemand van de waterstam?
    Een meisje?


    Ik zal je erbij zetten! Welkom trouwens (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ender schreef:
    Ik wil een vuurnatie jongen ^^


    hehe is goed :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wordt aan gewerkt

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 20:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Naam:
    Otaku (achternaam komt nog)

    Leeftijd:
    18 zomers oud.

    Ras:
    Vuurnatie

    Uiterlijk: Foto erbij graag
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    De rest komt nog


    Ik ben benieuwd!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Kasai Atsui Hataro
    Leeftijd: 18, Jarig op 24 Oktober
    Ras: Vuurnatie
    Uiterlijk:Kasai Kasai is een meisje van ongeveer 1,72. Ze heeft een slank postuur en een norse/ kwade uitstraling. De meeste deinzen terug als zij op straat rond loopt. Zelden valt er een glimlach op haar gezicht te vinden. Alleen een persoon kreeg haar aan het lachen en dat was haar oude vriend Seshku. Nauwelijks laat ze zien dat ze hem eigenlijk mist, maar diep van binnen mist ze hem erg. Ze heeft een paar brandplekken op haar arm, die ze verbergt met haar kimono. Zo merkt niemand haar ongeluk met een soldaat die haar verbrandde.


    Karakter: Kasai is een pittige en vurige meid. Ze weet wat ze wilt en laat dat duidelijk aan de mensen weten. Als haar iets niet aan staat zegt ze dat ook luid en duidelijk tegen die persoon. Kasai kan een lief meisje zijn en dat is ze soms ook echt wel, maar merendeels schiet ze toch weer in de verdediging en blijft haar botte zelf. Ondanks haar rijke afkomst, is ze nooit echt verwent. Vaak heeft Kasai op zichzelf moeten passen, omdat haar ouders heel vaak weg waren, daardoor was ze op jonge leeftijd al snel "volwassen".
    Geschiedenis: Kasai is opgegroeid tussen rijke ouders. Haar ouders hadden een erg goede band met de Vuurheer en zijn vrouw. Ze speelde vaak samen met Seshku in de tuin. Het spelen veranderde echter in trainen toen ze ouder werden. Sinds zijn ongeluk hebben Seshku en Kasai nog weinig gepraat of elkaar gezien. Kasai is echter jammer genoeg haar ouders verloren op 9 jarig leeftijd. Sinds dien woonde ze bij de Vuurheer en zijn vrouw. Ze groeide daar op als een van hun eigen kinderen, maar Kasai wil nog altijd weten wie haar echte ouders waren.
    Extra informatie: Kasai kan ook erg goed met de dubbele zwaarden overweg. Stiekem heeft ze zelf getraind in deze sport om zichzelf te kunnen beschermen

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 20:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Moet je een anime of een echt plaatje, of maakt dat niet uit? ^^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 19:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Moet je een anime of een echt plaatje, of maakt dat niet uit? ^^


    Dat maakt niet uit ^-^ De keuze qua hoe je char eruit ziet is aan jou (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit ^-^ De keuze qua hoe je char eruit ziet is aan jou (:


    NVM

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 20:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    (...)

    En nog een vraagje ; Is het mogelijk dat Otaku de kleinzoon/achterkleinzoon van Zuko is? :Y)


    hehe ja hoor ik zal wel even veranderen, want misschien kunnen we doen dat Kasai met Otaku had gespeeld ofzo :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    hehe ja hoor ik zal wel even veranderen, want misschien kunnen we doen dat Kasai met Otaku had gespeeld ofzo :3


    Oh ja, please! :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik reserveer een lucht tempel jongen ik kan hem pas maken na de vakantie en anders maak ik hem vanavond nog.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ender schreef:
    (...)

    Oh ja, please! :'D


    Yayy ^-^ ach wat zouden ze cute zijn geweest als kleine kinderen XD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zijn naam wordt trouwens Seshku, vind ik wat leuker hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.