• Voor bestaande rol uit de serie altijd even navragen! Zo voorkomen we dat er problemen ontstaan!



    Het verhaal
    Het is na de oorlog en het is weer rustig tussen de landen. De meeste mensen denken dat avatar Korra ondertussen als is overleden en geloven er niet meer in. Toch hebben er een paar hoop dat er een nieuwe avatar op komst is. Ze geloven is deze kleine kans, maar het houdt de mensen wel samen. De stad groeit opnieuw op, net zoals de gevaren in de stad. Ondertussen zijn alle krachten weer gaan groeien. Ondanks dat Amon alle krachten had weggenomen, is alles weer gaan groeien en bloeien


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Lucht-tempel
    Uiterlijk: Foto erbij graag
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:

    Vuurnatie
    - Kasai Atsui Hataro•18•Dangerx
    -
    - Seshku Zuko•18•Velnias
    -

    Waterstam
    - Izumi Amaya•18•Lissandra
    -
    - Mizu Shachi Tora•17•Ninuturu
    -

    Aarderijk
    - Erin Jillian Thorrins•17•Beifong
    -
    - Tilay Beifong•19•LyraPhoenix
    -

    Lucht tempel
    - Ikki•17•Took
    -
    - Tir Jaing•18•TheDarkKing
    -





    -Geen geruzie of gescheld! Na 2 waarschuwingen lig je eruit!
    -MINIMUM VAN 200 WOORDEN!
    -Geen andere rollen beheersen! Je hebt je eigen rol dus hou je ook met je eigen rol bezig!
    -Je mag meerdere rollen. De max is 2 personages.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Is er al een Avatar?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nee, maar er zijn nog niet zoveel mensen dus dat wordt vollopig ook nog niet gekozen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil sowieso de Avatar niet zijn, hahah. Ik ben de prins van de vuurnatie al, lol :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mij lijkt het wel eens leuk, aangezien ik die positie eigenlijk altijd misloop :'D
    But Imma go for a female earthbender. Ik zie wel wanneer ik haar in vul.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Daarom gaan we ook stemmen als er meer mensen zijn ^-^
    Hehe ik kan dat sowieso niet roleplayen XD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam; Tir Jaing
    Leeftijd; 18
    Ras; Luchtnomade, afstamming uit de Oostelijke Luchttempel
    Uiterlijk;


    Lang bruin haar, hij houd niet erg van de traditie dat jongens nomaden zich kaal moeten scheren, dat vind hij 'te ouderwets'.
    Zijn tatoeages heeft hij nog niet verdiend, maar hij werkt al aan zijn techniek om zijn pijlen te verdienen.
    Goudkleurige ogen, geërfd van zijn opa die al een lange tijd is overleden.
    En een kleine baard.
    Hij is tevens 1,86 m lang.
    Karakter; Hij is een pretmaker, hij is al naar veel plekken op de wereld geweest, van Noord tot Zuid en van Oost tot West.
    Dat komt omdat zijn ouders handelaars zijn.
    Op zijn 9de gingen hij en zijn ouders naar de Oostelijke Luchttempel daar ontmoete hij zijn luchtbizon Ziza.
    Hij heeft al veel vrienden gemaakt overal in de wereld tijdens zijn reis, zo is hij ook in aanraking gekomen met de culturen van andere stuurders.
    Hij weet door aanvallen van bandieten hoe andere stuurders aanvallen en heeft zo geleerd om aanvallen van andere stuurders of niet-stuurders af te ketsen met zijn sturing.
    Eveneens heeft hij ook een sterke spirituele kant, hij heeft geleerd bij goeroe's en andere stuurders om zijn chakra's(als ik het goed spel juich ik) te openen.
    Hij is tevens ook goed in plannen maken en dingen te berekenen.
    Geschiedenis; Zijn over overgrootvader vluchtte met zijn gezin en vrienden weg naar een ander eiland toen de oorlog met de vuurnatie begon.
    Zijn thuisland is zo ontstaan waar hij nog steeds veel komt.
    Extra informatie; Hij heeft nog steeds de ambitie om te reizen en nieuwe vrienden te maken, maar vooral om zijn droom als lid van team Avatar te worden.


    [aka mag ik ook een rol? En mag mijn personage de leraar zijn voor de avatar in luchtsturen?
    PS. Volgens de avatar cyclus is de avatar een aardstuurder, dat jullie het even weet]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 12:49 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Dingen kunnen anders zijn ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Dingen kunnen anders zijn ;)


    [Ach is het ook, aangezien seizoen 2 van The Legend Of Korra allang in de VS is geweest, ik heb hem al gezien. :P
    PS. Zeg het maar wanneer je mijn personage herkent]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Naam: Erin Jillian Thorrins.
    Leeftijd: Zeventien
    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Lucht-tempel
    Uiterlijk:


    Erin's licht getinte huid zit vol met littekens van het aardesturen. Haar huid is ondanks dat erg gevoelig,speciaal bij de handen. Dat is de reden dat ze die altijd ingewikkeld heeft. Erin heeft amberkleurige ogen met vrij donkere wimpers, die passen bij haar haarkleur. Deze is donkerbruin, en ze draagt het altijd in een lage staart. Hoe vaak ze het ook kamt, haar haren staan altijd alle kanten op.
    Karakter: Erin is een avontuurlijk meisje. Ze is graag op pad en houdt er van om in de buitenlucht te zijn. Ze is vanaf jongs af aan al een goede earthbender, en heeft volgens haar leraar een goede aanleg om later zelfs metaalsturen te leren. Waar Erin minder goed in is, is vrienden maken. Ze is graag alleen en vindt het lastig om zich in een grote groep te begeven. Ze is daardoor niet echt een sociaal wezen. Het liefste sluit ze zich gewoon af met aardsturing, zodat ze niet over haar sociale problemen hoeft na te denken. Mede doordat haar 'ouder' is overleden is haar persoonlijkheid zo gesloten geworden.
    Geschiedenis: Erin is een wees. Toen ze vier was, zijn haar ouders gestorven door toedoen van niet-stuurders, waardoor zij een lichte vorm van haat heeft ontwikkeld tegenover dat ras. Ze is naar het weeshuis gegaan en is daar gebleven tot haar zesde. Op die leeftijd werd ze meegenomen door een aardige oude man. Hij was ooit earthbender geweest, maar heeft het laten liggen. Doordat Erin het zo graag wilde leren pakte hij het op, en hij heeft haar de beginselen geleerd. De rest ontwikkelde zij al snel zelf. Toen Erin veertien was, overleed hij aan ouderdom. Nu dwaalt Erin graag rond in Ba Sing Se, en onderhoud zichzelf door bijbaantjes.
    Extra informatie: Nee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 12:53 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    [Ach is het ook, aangezien seizoen 2 van The Legend Of Korra allang in de VS is geweest, ik heb hem al gezien. :P
    PS. Zeg het maar wanneer je mijn personage herkent]

    Ik kijk Korra niet dus zal hem nooit herkennen hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is Wan, obviously :')
    First Avatar evah.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 15:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ender schreef:
    (...)
    Ik kijk Korra niet dus zal hem nooit herkennen hahah


    [Dat gaat niet echt over Korra eigenlijk die twee afleveringen, maar dat zijn twee van de beste die ik heb gezien van zowel beide series]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Beifong schreef:
    Het is Wan, obviously :')
    First Avatar evah.


    [Klopt, maar nu geef je wel spoilers]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 15:52 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    [Klopt, maar nu geef je wel spoilers]

    Whoops. Ik heb het onder een spoiler-knopje gezet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    De lijst met rollen is weer bijgewerkt :3
    Met ineens deze nieuwe mensen erbij kunnen we misschien binnenkort wel alvast een kort begin maken met de speeltopic


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †