• Voor bestaande rol uit de serie altijd even navragen! Zo voorkomen we dat er problemen ontstaan!



    Het verhaal
    Het is na de oorlog en het is weer rustig tussen de landen. De meeste mensen denken dat avatar Korra ondertussen als is overleden en geloven er niet meer in. Toch hebben er een paar hoop dat er een nieuwe avatar op komst is. Ze geloven is deze kleine kans, maar het houdt de mensen wel samen. De stad groeit opnieuw op, net zoals de gevaren in de stad. Ondertussen zijn alle krachten weer gaan groeien. Ondanks dat Amon alle krachten had weggenomen, is alles weer gaan groeien en bloeien


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Lucht-tempel
    Uiterlijk: Foto erbij graag
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:

    Vuurnatie
    - Kasai Atsui Hataro•18•Dangerx
    -
    - Seshku Zuko•18•Velnias
    -

    Waterstam
    - Izumi Amaya•18•Lissandra
    -
    - Mizu Shachi Tora•17•Ninuturu
    -

    Aarderijk
    - Erin Jillian Thorrins•17•Beifong
    -
    - Tilay Beifong•19•LyraPhoenix
    -

    Lucht tempel
    - Ikki•17•Took
    -
    - Tir Jaing•18•TheDarkKing
    -





    -Geen geruzie of gescheld! Na 2 waarschuwingen lig je eruit!
    -MINIMUM VAN 200 WOORDEN!
    -Geen andere rollen beheersen! Je hebt je eigen rol dus hou je ook met je eigen rol bezig!
    -Je mag meerdere rollen. De max is 2 personages.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    haha ik heb die ervaring ook erg vaak gehad met rpg (en ik ga al een tijdje mee ;) )
    Ik raak ze ook altijd kwijt =,=


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Ik heb gewoon alvast de speeltopic klaargezet. We zijn nog lang niet begonnen hiermee..


    Misschien denken anderen van wel, maar ach.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik weet wel dat ik er zin in heb (:
    Ik ga mijn eerste posts sowieso alvast in notities maken, en dat is meteen het moment dat Seshku aankomt terugop het paleis ^^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 23:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Tilay beifong
    Leeftijd: 19 en twee seizoenen.
    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Lucht-tempel
    Uiterlijk: komt
    Karakter; komt
    :Geschiedenis: komt
    Extra informatie: Tilay is een verre familie lid van toph. (Als het goed is. )

    De rest komt die zaterdag daarop en heel misschien in de week zelf, ligt eraan of ik wifi heb.


    Vampire + Servant = Servamp

    Yayy ^_^
    Ender ik kijk ook heel erg uit naar jou RPG! :3
    Ik ga voor nu slapen en zal morgen de afgemaakte rollen erbij zetten als er nog meer zijn afgemaakt (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Watashi wa Kelly (:
    (Ik ben Kelly in het Japans)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Izumi Amaya
    Leeftijd: 18
    Ras: Waterstam
    Uiterlijk:


    Karakter: Izumi is een meisje dat op het eerste gezicht onschuldig lijkt terwijl ze alles behalve onschuldig is. Ze is een meisje dat een vriendelijke uitstraling heeft, maar daadwerkelijk zit er binnenin haar een verscheurde persoon. Ze heeft ontzettend veel meegemaakt en dat heeft haar gemaakt tot hoe ze nu is. Ze kan vriendelijk zijn en lief, maar heeft ook die andere kant; meedogenloos en gemeen. Ze is best wel intelligent en alles behalve naïef. Haar avontuurlijke kant brengt haar echter regelmatig in gevaar, omdat ze niet altijd even goed nadenkt over wat ze doet. Ze weet echter wel goed situaties in te schatten en is soms lichtelijk manipulatief. Ze weet mensen heel goed om te praten en te laten doen wat zij wil.
    Geschiedenis: Izumi heeft een hoop meegemaakt in haar jeugd. Ze is onder andere haar moeder verloren, de vrouw die haar ooit het watersturen leerde. Aangezien haar vader vaak weg was en ze verder niet echt familie had, was ze aangewezen op zichzelf. Een vrouw besloot haar onder haar hoede te nemen en dit leek goed te gaan. Totdat Izumi dingen leerde die een normale waterstuurder eigenlijk niet zo moeten kunnen. Zo kan Izumi voor een deel bloedsturen, dit heeft ze niet onder controle, omdat ze het eigenlijk niet wilde leren. Izumi heeft zichzelf al dikwijls in de narigheid gewerkt door haar bloedsturen, maar wist altijd net uit de benarde situaties te ontsnappen.
    Extra informatie: Izumi kan dus voor een deel bloedsturen, ze is dol op de vissen die in het water zwemmen. Ze kan er uren naar kijken.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16

    Oeh, weer iemand erbij (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    yayy :3 Ik zal het erbij zetten!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Whoopwhoop, mijn stukje staat in mijn notities hoor! :Y)
    Wil je hem even in je PB om goedkeuring te geven, en of ik eventueel iets moe veranderen. ^^

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 13:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is niet per se nodig ^-^
    Ik hou ervan om mensen hun gang te laten gaan :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh oké, dan hou ik hem lekker voor mezelf. Hihih


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hehe oehhh kan niet wachten :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Meeh, twijfels. Is er een minimaal aantal regels? Als dat het geval is wil ik wel een Earthbender meisje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Je hebt een minimum van 200 woorden zodat het niet erg korte stukken worden.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †