• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    beteken ik dan helemaal niets meer voor je ?...


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Nee! Waarom heb ik het gemist! D:

    Zo irritant als mensen smoesjes gebruiken om dingen uit te stellen, zeggen dat ze het te druk met het een of ander hebben en dan wel grappige plaatjes posten of andere dingen doen die laten zien dat ze toch met andere dingen bezig zijn. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt.


    Your make-up is terrible

    Whut? Maar waarom bedenk je dat nu opeens? Dat had je me ook wel wat eerder kunnen vertellen. Sowieso, wtf, we hebben vakantie, dus het is niet zo dat je te weinig tijd hebt, en ik dacht dat we dit hadden afgesproken? (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, zijn de stemmen van de serie weggevallen, is er alleen maar achtergrond geluid. Das niet leuk.


    Your make-up is terrible

    Eindelijk het gevoel dat ik van je af ben - en ik moet zeggen, het is heerlijk!


    De lol is d'r ook weer vanaf, hoor.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb besloten dat ik een tijdje niet meer of heel sporadisch op Quizlet kom. Ik heb momenteel heel andere dingen aan mijn hoofd en dan heb ik geen zin om zomaar vrolijk te doen alsof er niets aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 16:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pffff, leraren... Ik snap het ergens nog wel dat ze niet veel tijd hebben om je (inhaal) toetsen na te kijken, maar dan hoeven ze geen 1 in magister neer te zetten, voordat je de toets gemaakt hebt. O wee als die 1 daar nog staat voor we het rapport krijgen over 2 weken ofzo.


    Stenenlikker

    Dat zegt wel genoeg.

    Uhhhhh, stom spel! Loop niet alsmaar vast!

    +


    Confuuuuuuuused.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Novoselic schreef:
    Ik heb besloten dat ik een tijdje niet meer of heel sporadisch op Quizlet kom. Ik heb momenteel heel andere dingen aan mijn hoofd en dan heb ik geen zin om zomaar vrolijk te doen alsof er niets aan de hand is.


    Q is geen site waar je een masker voor hoeft te houden en moet doen alsof. Als je dat wel moet, ga je echt met de verkeerde mensen hier om.


    Your make-up is terrible

    Novoselic schreef:
    Ik heb besloten dat ik een tijdje niet meer of heel sporadisch op Quizlet kom. Ik heb momenteel heel andere dingen aan mijn hoofd en dan heb ik geen zin om zomaar vrolijk te doen alsof er niets aan de hand is.


    Als je denk dat dat het beste is, dan moet je dat doen, maar je zult gemist worden. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    What the hell. Waarom zijn alle sites zo uitgestorven.

    Assassin schreef:
    (...)

    Q is geen site waar je een masker voor hoeft te houden en moet doen alsof. Als je dat wel moet, ga je echt met de verkeerde mensen hier om.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.