• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15
    [/15]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 17:00 ]


    Gold Gold






    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb nu al tegen mijn ouders gezegd dat ik met de Hobbit een dagje vrij van school ga nemen (ofja, eigenlijk stage - aangezien ik volgend schooljaar daarmee begin). Want ik weet zeker dat ze weer een marathon gaan doen en dit keer wil ik dan ook alle drie de films achter elkaar zien. :9~
    Moet alleen even zien of ik iemand mee kan krijgen. :'D

    Lanthir schreef:
    Deze is zooo lief <333






    ah die is egt sweet! ^^


    You can't touch music but music touch you

    er zijn een anatal nieuwe fans bij en ik geloof dat ik vele gemist heb, haha (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Newton schreef:
    Ik wil deze toch echt nog even met jullie delen. c:



    Daaaahw :')


    Stenenlikker

    Witchking schreef:
    Ik heb nu al tegen mijn ouders gezegd dat ik met de Hobbit een dagje vrij van school ga nemen (ofja, eigenlijk stage - aangezien ik volgend schooljaar daarmee begin). Want ik weet zeker dat ze weer een marathon gaan doen en dit keer wil ik dan ook alle drie de films achter elkaar zien. :9~
    Moet alleen even zien of ik iemand mee kan krijgen. :'D


    Mij mag je altijd meenemen :Y)


    Stenenlikker


    You can't touch music but music touch you

    Ken je dat, dat je al honderd foto's hebt voor een cover, maar toch verder moet zoeken, omdat ze toch nét niet helemaal zijn wat je zoekt?
    Die drama heb ik nu :S


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Newton schreef:
    Ik wil deze toch echt nog even met jullie delen. c:



    Aahww <333


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Ken je dat, dat je al honderd foto's hebt voor een cover, maar toch verder moet zoeken, omdat ze toch nét niet helemaal zijn wat je zoekt?
    Die drama heb ik nu :S


    Ergens herkenbaar jah. Lijkt op wat ik vanmiddag had, leuke gif van iemand zoeken die een beetje op mijn personage lijkt en waar hij niet grijnst of een hoed op heeft. Heb er dus maar één kunnen vinden en die vind ik eigenlijk niet heel geweldig...


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Ergens herkenbaar jah. Lijkt op wat ik vanmiddag had, leuke gif van iemand zoeken die een beetje op mijn personage lijkt en waar hij niet grijnst of een hoed op heeft. Heb er dus maar één kunnen vinden en die vind ik eigenlijk niet heel geweldig...


    Ik heb dus al 100 foto's, maar dan óf te klein, óf verkeerde haarkleur, lelijke pose, of of of....

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 19:16 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik heb dus al 100 foto's, maar dan óf te klein, óf verkeerde haarkleur, lelijke pose, of of of....


    Ai... Das echt niet handig.


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Ai... Das echt niet handig.


    Niet echt, vooral niet omdat ik heel erg perfectionistisch ben en dus alles precies moet kloppen, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oké, misschien niet het goede topic, maar ik moet deze awesome muziek gewoon delen :Y)


    Stenenlikker

    Ik ga nu ook aan een Lotr verhaal beginnen, Faramir gebaseerd :) Such a Sweetie....


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."