• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15
    [/15]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 17:00 ]


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha dat was zo mooi he ging hij naar zijn vader in Oosterijk (ja mij ouders zijn gescheiden dus we hebben alle bij andere vader) kwam de hobbit 2 uit en hij wou gewoon niet wachten tot hij terug kwam ging hij hem daar maar in het Duits kijken haha hij moest en zou hem gewoon al zien :P
    ik gaf hem groot gelijk zou het zelfde gedaan hebben haha :P


    Ik niet, daar kan ik nog niet goed genoeg Duits voor, dus dat zou de film wat meer verpesten.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik niet, daar kan ik nog niet goed genoeg Duits voor, dus dat zou de film wat meer verpesten.

    jah als je geen duits kan dan is het wat minder ja geef je daar gelijk in ;-) maar de beelden die je te zien krijg maakt het wel beetje goed ^^


    You can't touch music but music touch you


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:



    Ahhww (:

    Ben bezig met mijn nieuwe verhaal Elenath • The Hobbit


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ahhww (:

    Ben bezig met mijn nieuwe verhaal Elenath • The Hobbit

    staat het al online, je verhaal? Dan ga ik een kijkje nemen (je kan nooit op te veel lotr/the hobbit stories geabonneerd zijn :) )


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    eJove schreef:
    (...)
    staat het al online, je verhaal? Dan ga ik een kijkje nemen (je kan nooit op te veel lotr/the hobbit stories geabonneerd zijn :) )


    Nee, het staat niet online. Binnenkort wel, haha :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Nee, het staat niet online. Binnenkort wel, haha :P


    laat iets weten als het on staat :P


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    eJove schreef:
    (...)

    laat iets weten als het on staat :P


    Doe ik :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben nu bezig met een cover (waar ik echt een slecht programma voor heb) en dan zet ik het verhaal online en ik zal vanavond miss nog wel een stukje schrijven, als de cover af is tenminste.

    Ps. Kent iemand een goede site om covers op te maken, die simpel is en die een beter eindresultaat heeft dan Picsart?
    Pps. De eindresultaten van Picsart zijn veel te klein, vandaar. Verder is het een heel fijn programma.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ahhww (:

    Ben bezig met mijn nieuwe verhaal Elenath • The Hobbit


    oeh ben reuze benieuwd!
    Ga kijkje nemen als hij er is ^^


    You can't touch music but music touch you

    Deze is zooo lief <333




    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 18:48 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Heel erg maar: ik heb tot nu toe alleen nog maar de films gezien. Wel extended en ik ben nog steeds bezig met alle extra's van de extended edition. Mijn vader die is wel een kenner op het gebied van LOTR en TH en heeft ook prachtige versie's van de boeken. Ik heb ook 'n versie van LOTR en daar wou ik vanavond mee beginnen, maar ik moet eerst dan The Hobbit lezen en daar ben ik ooit tot de helft gekomen. Dat ga ik dus maar eerst doen. :x Ben ik de enige die de boeken nog niet heeft gelezen? :x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lanthir schreef:
    Deze is zooo lief <333






    Ik werd net een plasje water. <33


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil deze toch echt nog even met jullie delen. c:


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Ik wil deze toch echt nog even met jullie delen. c:



    Lmao. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife