• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15
    [/15]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 17:00 ]


    Gold Gold

    We kunnen weer verder!


    Gold Gold

    maar ik ga nu wel slapen


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    maar ik ga nu wel slapen


    Jup denk iedereen wel in elk geval de meeste xD
    trusten ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Goede morgen alle, op deze vroege ochtend :D

    Fantasy OP, die ga ik maar eerst afmaken voor ik aan een langer Hobbit verhaal begin. Ik heb al weinig tijd om te schrijven, dus ik ga me maar niet bezig houden met meerdere verhalen tegelijk.
    Maar merkwaardig genoeg, is 's nachts een best wel goede tijd om te schrijven :')

    Ook over "DE" twins :D

    waarom komt er opeens een idee om met een iemand verhaal van een crossover te maken in me op, terwijl ik al bezig ben met een andere crossover van Simarlion en mijn Angel uit een Sneep verhaal?, heel raar








    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Goede morgen alle, op deze vroege ochtend :D

    (...)
    Ook over "DE" twins :D

    waarom komt er opeens een idee om met een iemand verhaal van een crossover te maken in me op, terwijl ik al bezig ben met een andere crossover van Simarlion en mijn Angel uit een Sneep verhaal?, heel raar



    Er komt nog een SA over de twins ^^ En nog een andere Middle-Earth related SA, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik het qua Middle-Earth daar ook maar bij houd. Het verhaal waar ik nu mee bezig ben is eigenlijk mijn grote project en als het af is moet het nog herschreven worden en tegen de tijd dat alles klaar is, heb ik hopelijk wat andere verhaal ideeën :')

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 14:28 ]


    Stenenlikker

    Ehm, je hebt de verkeerde beginpost gekopieerd. :x Het is de bedoeling dat je de beginpost van het vorige topic kopieerd en het volle topic onderaan de beginpost zet. Ook wil ik je vriendelijk verzoeken voortaan een cijfer achter de titel te zetten.
    Hmm, misschien moet ik toch maar wat regels erbij zetten wat betreft het nieuwe topic aanmaken.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oh, en GilGalad: kan je die spoiler even uit je quote halen?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    GilGalad schreef:
    (...)[/spoiler]

    Er komt nog een SA over de twins ^^ En nog een andere Middle-Earth related SA, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik het qua Middle-Earth daar ook maar bij houd. Het verhaal waar ik nu mee bezig ben is eigenlijk mijn grote project en als het af is moet het nog herschreven worden en tegen de tijd dat alles klaar is, heb ik hopelijk wat andere verhaal ideeën :')

    Heel vet :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    Hehe


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Okeee, volgens mij flipt Quizlet nu een beetje bij mij....
    Hoe dan ook, mijn topicses.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mijn favoriete personages:
    - Gimli
    - Aragorn
    - Éowyn
    - Galadriel
    - Legolas
    - Treebeard
    - Radagast
    - Bombur
    - Kíli
    - Tauriel
    - Bilbo Baggins


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij mij zie quizlet er nu heel raar uit, vernieuwen helpt ook niet... hebben jullie dat ook?


    Gold Gold

    Ja, dat komt omdat GilGalad een spoiler in een quote heeft, maar ze is nu niet online dus we zullen moeten wachten.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Best wel irri
    heel onoverzichtelijk

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 12:49 ]


    Gold Gold

    Ja, bij mij ook. Ik kan niet eens citeren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife