• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15
    [/15]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 17:00 ]


    Gold Gold

    GilGalad schreef:
    (...)

    Uhuh :')
    Dat einde met Gollum: Gewoon W-A-U-W!


    Ik ga hem morgen kijken, anders worden m'n ouders wakker en krijg ik een verbod op alle elektronische apparaten, voor twee weken!
    En ik ben nu te lui om te kijkenén om mijn oortjes te pakken :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha echt zo! ^^
    en als je je zelf verveel of niks te doen heb is het zo iets heerlijks om te doen en nog lekker je tijd vult ook ^^


    ik schuif alles er gewoon voor aan de kant hoor! ik kijk gewoon altijd

    ik heb ook ontdekt dat mijn vader echt heel veel boeken heeft met prachtige platen en ook het boek over de kinderen van Húrin (ik dacht dat hij dat niet had! nu ben ik boos op hem, hij had het eerder moeten vertellen) Ik ga ze s'nachts wel even stelen denk ik (met behulp van een inbreker natuurlijk)


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    ik hoop dat de link het doet (zoja> veel kijk plezier, gaat ook echt niet lukken met zo'n film ofzo...)



    Thanx. Morgen een Hobbit marathon.

    Há, wat ben ik blij met mijn onwijs weinige huiswerk en mijn afgelaste duitse proefwerk! (en huiswerkvrij voor de meisjes! Wooehooee!! De jongens krijgen waarschijnlijk onverwacht SO en ze hebben onwijs veel huiswerk, haha :') )

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 0:30 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    ik schuif alles er gewoon voor aan de kant hoor! ik kijk gewoon altijd

    ik heb ook ontdekt dat mijn vader echt heel veel boeken heeft met prachtige platen en ook het boek over de kinderen van Húrin (ik dacht dat hij dat niet had! nu ben ik boos op hem, hij had het eerder moeten vertellen) Ik ga ze s'nachts wel even stelen denk ik (met behulp van een inbreker natuurlijk)


    Nice! en ja idd wel handig ook goed kijken of de omgeving veilig is he ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Nice! en ja idd wel handig ook goed kijken of de omgeving veilig is he ;-)

    jep


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Thanx. Morgen een Hobbit marathon.

    Há, wat ben ik blij met mijn onwijs weinige huiswerk en mijn afgelaste duitse proefwerk! (en huiswerkvrij voor de meisjes! Wooehooee!! De jongens krijgen waarschijnlijk onverwacht SO en ze hebben onwijs veel huiswerk, haha :') )


    wrm krijgen de meisjes dan minder dan de jongens (verdienen ze wel maar toch)?


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Thanx. Morgen een Hobbit marathon.

    Há, wat ben ik blij met mijn onwijs weinige huiswerk en mijn afgelaste duitse proefwerk! (en huiswerkvrij voor de meisjes! Wooehooee!! De jongens krijgen waarschijnlijk onverwacht SO en ze hebben onwijs veel huiswerk, haha :') )


    Nice! ja ik heb ook zowat geen huiswerk ^^

    haha xD:


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Nice! ja ik heb ook zowat geen huiswerk ^^

    haha xD:



    haha! Die tekening van Thranduil (Lanthir: is het voorspelbaar wat ik ga zeggen?) ik hoop dat Kíli zo slim is om met die pijl en boog van hem erin te schieten (vast wel)!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    wrm krijgen de meisjes dan minder dan de jongens (verdienen ze wel maar toch)?


    Onze leraar is cool. Soms doet hij een wedstrijdje 'Jongens tegen de Meisjes' en dan moeten we opdrachten maken. Aan de einde van de les pakt hij twee werkboeken, een van de meisjes en een van de jongens en welk dan de minste fouten heeft, dat geslacht heeft dan geen huiswerk.
    En zoals verwacht winnen de meisjes altijd :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    haha! Die tekening van Thranduil (Lanthir: is het voorspelbaar wat ik ga zeggen?) ik hoop dat Kíli zo slim is om met die pijl en boog van hem erin te schieten (vast wel)!


    Jepp, ik dacht al dat je die tekening zou beledigen :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Onze leraar is cool. Soms doet hij een wedstrijdje 'Jongens tegen de Meisjes' en dan moeten we opdrachten maken. Aan de einde van de les pakt hij twee werkboeken, een van de meisjes en een van de jongens en welk dan de minste fouten heeft, dat geslacht heeft dan geen huiswerk.
    En zoals verwacht winnen de meisjes altijd :P


    tuurlijk! logisch toch?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    tuurlijk! logisch toch?


    Jepp, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    hahah awh deze! ^^


    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 0:45 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    hahah awh deze! ^^


    mini Kíli en Fíli


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    hahah awh deze! ^^





    Die heb ik volgensmij echt al een paar maanden op m'n mobiel staan :D
    Creepy, bij jou staat die bovenste foto niet en bij mij dus plotselingwel O.O

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 0:46 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]