• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15
    [/15]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 17:00 ]


    Gold Gold

    heeft er iemand mis nog (toevallig) een tip hoe ik het beste hobbit voeten kan maken voor bij me kostuum (elf fantasy fair) of ergens kan kopen of gewoon mooist mijn eigen voeten in kan toveren?


    You can't touch music but music touch you

    Ben er weer maar ga zo ook weer weg (heb je veel aan...)


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    heeft er iemand mis nog (toevallig) een tip hoe ik het beste hobbit voeten kan maken voor bij me kostuum (elf fantasy fair) of ergens kan kopen of gewoon mooist mijn eigen voeten in kan toveren?



    wat is dat elf fantasy fair dan?


    Gold Gold

    Ik ga trouwens , ik was hier echt lang joh

    vanavond ben ik er weer na elf uur denk ik


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    wat is dat elf fantasy fair dan?


    De Elf Fantasy Fair is een buitenevenement dat traditioneel in april plaatsvindt, maar vanaf 2009 twee keer per jaar georganiseerd wordt (april en september) op twee verschillende locaties. In een historisch park of kasteel zijn twee of drie dagen lang verschillende fantasykraampjes, -activiteiten en -shows te zien. Ook zijn er gasten zoals bekende fantasytekenaars, schrijvers of acteurs uit fantasyfilms.
    Veel bezoekers verkleden zich als fantasy-, scifi-, manga-, historisch figuur, zoals personages uit films, boeken of zelfverzonnen creaties. Eén van de traditionele hoogtepunten van het evenement is een veldslag tussen twee LARP-partijen.

    al vind ik dat laatste eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder vind voornamelijk leuk om mooie kostuums te spotten en nieuwe mensen te leren kennen en de kraampjes bezoeken/kijken ^^
    als goed is zitten er nog meer mensen in deze topic die dit jaar ook gaan ;-)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 17:09 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    De Elf Fantasy Fair is een buitenevenement dat traditioneel in april plaatsvindt, maar vanaf 2009 twee keer per jaar georganiseerd wordt (april en september) op twee verschillende locaties. In een historisch park of kasteel zijn twee of drie dagen lang verschillende fantasykraampjes, -activiteiten en -shows te zien. Ook zijn er gasten zoals bekende fantasytekenaars, schrijvers of acteurs uit fantasyfilms.
    Veel bezoekers verkleden zich als fantasy-, scifi-, manga-, historisch figuur, zoals personages uit films, boeken of zelfverzonnen creaties. Eén van de traditionele hoogtepunten van het evenement is een veldslag tussen twee LARP-partijen.

    al vind ik dat laatste eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder vind voornamelijk leuk om mooie kostuums te spotten en nieuwe mensen te leren kennen en de kraampjes bezoeken/kijken ^^
    als goed is zitten er nog meer mensen in deze topic die dit jaar ook gaan ;-)


    ik kende het niet... het doet me denken aan comic.con


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    De Elf Fantasy Fair is een buitenevenement dat traditioneel in april plaatsvindt, maar vanaf 2009 twee keer per jaar georganiseerd wordt (april en september) op twee verschillende locaties. In een historisch park of kasteel zijn twee of drie dagen lang verschillende fantasykraampjes, -activiteiten en -shows te zien. Ook zijn er gasten zoals bekende fantasytekenaars, schrijvers of acteurs uit fantasyfilms.
    Veel bezoekers verkleden zich als fantasy-, scifi-, manga-, historisch figuur, zoals personages uit films, boeken of zelfverzonnen creaties. Eén van de traditionele hoogtepunten van het evenement is een veldslag tussen twee LARP-partijen.

    al vind ik dat laatste eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder vind voornamelijk leuk om mooie kostuums te spotten en nieuwe mensen te leren kennen en de kraampjes bezoeken/kijken ^^
    als goed is zitten er nog meer mensen in deze topic die dit jaar ook gaan ;-)


    Ik vind het echt jammer dat geen van m'n vrienden echte fantasy-lovers zijn :(
    Dus daarom kan ik er niet naartoe (huil)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ga hier echt kapot, hahaha. Gîl (Ster in het Sindarijns) spreek je uit als geil. (Dit staat bij 'uitspreken' op een site :P)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    eJove schreef:
    (...)

    ik kende het niet... het doet me denken aan comic.con


    ja een beetje wel ja ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Eheh, ik kan best wel lang naar deze gif blijven kijken..


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Eheh, ik kan best wel lang naar deze gif blijven kijken..


    je bent niet alleen ;)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik vind het echt jammer dat geen van m'n vrienden echte fantasy-lovers zijn :(
    Dus daarom kan ik er niet naartoe (huil)


    ja das egt jammer ja
    wie weet volgend jaar heb je iemand leren kennen die er wel van hou bij jou in de buurt ^^

    ja me groepje is niet zo moeilijk zou ook zo zeggen ga maar met ons mee maar is denk wel beetje awkward zo gewoon met vreemde mee gaan en eng?... ;-)


    You can't touch music but music touch you

    GilGalad schreef:
    Eheh, ik kan best wel lang naar deze gif blijven kijken..



    denk de meeste wel omg! :9~


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    ja das egt jammer ja
    wie weet volgend jaar heb je iemand leren kennen die er wel van hou bij jou in de buurt ^^

    ja me groepje is niet zo moeilijk zou ook zo zeggen ga maar met ons mee maar is denk wel beetje awkward zo gewoon met vreemde mee gaan en eng?... ;-)


    Ik denk vooral dat mijn ouders dat niet goed zouden vinden, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik denk vooral dat mijn ouders dat niet goed zouden vinden, haha.


    en dat natuurlijk ook xD ;-)

    waar kom je eigenlijk vandaan als ik vragen mag? :$


    You can't touch music but music touch you