• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15
    [/15]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 17:00 ]


    Gold Gold

    Ik heb echt zo veel heimwee naar iets wat ik nog nooit gezien heb... Maar het lijkt me gewoon zo freaking awesome! Ik werd op een gegeven moment gewoon emotioneel bij het eerste stukje...


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    (...)

    Oohja! Há, ik ga ff the Hobbit verder lezen morgen, dan kan ik binnenkort al de eerste EE kijken ;D


    haha oh ja jij had die deal met je vader he :P
    veel leesplezier vast ^^


    You can't touch music but music touch you

    GilGalad schreef:
    Ik heb echt zo veel heimwee naar iets wat ik nog nooit gezien heb... Maar het lijkt me gewoon zo freaking awesome! Ik werd op een gegeven moment gewoon emotioneel bij het eerste stukje...


    Is dat die musical?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha oh ja jij had die deal met je vader he :P
    veel leesplezier vast ^^


    Thanx :P
    Dat betekend wel dat mijn nieuwe verhaal misschien pas morgenavond online staat


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Thanx :P
    Dat betekend wel dat mijn nieuwe verhaal misschien pas morgenavond online staat


    hmmm ach ik weet dat het een goed doel voor jou is dus ik heb geduld ^^ ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    hmmm ach ik weet dat het een goed doel voor jou is dus ik heb geduld ^^ ;-)


    :P
    Mijn samenvatting is nogal lang, dus wil ik er een leuke cover bij zetten, alleen is ie nogal deprimerent en lelijk geworden -,-

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 0:22 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    hahah ga stuk om Gollum xD :P


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik wil deel 2 hebben :(
    Maar die heb ik dus nog niet. Mèèèhh
    Ik heb hem dus ook nog maar 1x gezien, hmpf.

    Ik heb hem nog maar 15 keer gezien. wil je een link naar de site waar ik heb kijk?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik heb hem nog maar 15 keer gezien. wil je een link naar de site waar ik heb kijk?


    Doe maar :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha ja de th maraton had ik ook gister gehouden nu weer eens verder met lotr wel allemaal extended versies natuurlijk al is die van th 2 nog niet uit -_-

    doe ik bijna elke dag... (verveeld nog steeds niet)


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    :P
    Mijn samenvatting is nogal lang, dus wil ik er een leuke cover bij zetten, alleen is ie nogal deprimerent en lelijk geworden -,-


    vast wel mooier als ik zoiets doe wand ik ben er helemaal gen ster in dus hij is vast zeker mooi geworden ^^ ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Is dat die musical?


    Uhuh :')
    Dat einde met Gollum: Gewoon W-A-U-W!

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 0:23 ]


    Stenenlikker

    En die muziek hierbij dan....


    Stenenlikker

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    doe ik bijna elke dag... (verveeld nog steeds niet)


    haha echt zo! ^^
    en als je je zelf verveel of niks te doen heb is het zo iets heerlijks om te doen en nog lekker je tijd vult ook ^^


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Doe maar :P


    ik hoop dat de link het doet (zoja> veel kijk plezier, gaat ook echt niet lukken met zo'n film ofzo...)


    Gold Gold