• Heey,

    Ik zoek een cover voor een divergent verhaal.

    Waar gaat het verhaal over?

    Het verhaal gaat over een meisje uit vriendschap die een keuze moet maken tussen haar familie en haar ware zelf. Ze kiest voor zichzelf en ze ontmoet nieuwe mensen. Ze komt erachter hoe goed ze is, het verbaasd iedereen . Ze trekt de aandacht van verschillende mensen maar of dat nou zo goed is?


    Welke tekst wil ik erbij?
    I wasn't good enough-Divergent in een sierlijk maar strak lettertype(beetje vaag ik weet het)

    Welke plaatjes wil ik erin?

    Holland Roden {Alle afbeeldingen mogen veranderd worden als je een betere foto hebt}






    Theo James{Of een andere foto die beter past}





    Ik wil er graag ook nog een plaatje van een vastgehouden pistool of mes bij.


    Als het wil proberen zou ik dat heel erg fijn vinden. xx

    (H)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 12:20 ]

    Ik probeer deze week wel eens (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    Ik probeer deze week wel eens (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 11:28 ]


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Zoek eens voor betere kwaliteit foto's. Kijk die foto's nog maar eens na. Het is niet echt fijn om mee te werken.


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    Zoek eens voor betere kwaliteit foto's. Kijk die foto's nog maar eens na. Het is niet echt fijn om mee te werken.


    Met dat probleem kamp ik dus ook al de hele tijd...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bedankt voor de tip! Ik ga morgen betere foto's zoeken xx

    Kan ik miss ook ergens mee helpen. En guys, jullie kunnen toch ook zelf foto's zoeken?


    I just caught the wave in your eyes

    Daar heeft niet iedereen de tijd voor...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DisneyMinds schreef:
    Kan ik miss ook ergens mee helpen. En guys, jullie kunnen toch ook zelf foto's zoeken?


    Je wilt dat anderen een cover voor je maken en zelf foto's zoeken?
    Dat lijkt me nogal onlogisch;
    A; Niemand heeft zoveel tijd
    B; Je hebt waarschijnlijk zelf een beter beeld qua foto's.

    - En ik maak trouwens geen covers, dus aan mij heb je niks, maar ik wou dit toch nog even zeggen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Elvenking schreef:


    O.M.G it is beautyfull

    Elvenking schreef:


    Ik ga niet eens een poging wagen, denk, want hier kan ik gewoon niet tegen op. Het ziet er echt awesome uit!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik ga niet eens een poging wagen, denk, want hier kan ik gewoon niet tegen op. Het ziet er echt awesome uit!


    Dat gevoel heb ik altijd als jij een cover maakt Justine. :'D

    Maar die is geweldig Laura. o-o


    Some people are art and do art at the same time

    Aw bedankt allebei. :3
    Ik ben het trouwens met je eens dat Justine echt geweldige covers maakt. Ik weet zeker dat ze nu weer een betere cover zou kunnen maken dan degene die ik heb gemaakt. xD

    Nawww , jullie zijn zo lief (bloos)

    Ik heb dan toch een probeersel gemaakt, aangezien ik er zin in had. Hij is wel niet zo geweldig als die van Laura, maar ik ben nog best tevreden met het resultaat ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nou sorry mensen. Ik had niet gedacht dat foto's zoeken zo lang zou moeten duren... (zip)
    Ik ga niet eens meer proberen een cover te maken tegen Valkyries en Elvenking kan ik niet op...

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 11:43 ]


    I just caught the wave in your eyes