• Gedeeltelijk gebaseerd op Desperate Housewives.
    Het spijt me voor de lengte, trouwens.

    Allison Lane staat bekend als de meest interessante straat van heel Engeland. Iedereen kent iedereen en er is altijd wel een nieuw gerucht of drama te vinden.
    In Allison Lane wonen vijf families die ieder op hun eigen manier door het leven gaan, terwijl geheimen en mysteries zich achter iedere deur schuilhouden. De familie Styles staat bekend als het gezin dat veel te vroeg in een serieuze relatie is gestapt. En nu ook nog eens duidelijk wordt dat Harry graag een kindje wilt, blijken er grote meningsverschillen tussen het kersverse koppel te ontstaan. Kunnen ze het samen eens worden over hun kinderwens?
    Familie Malik daarentegen heeft alle zaken netjes op een rijtje staan. Beiden hebben een goede baan en hun liefdesrelatie is nog nooit zo goed geweest, maar zodra hun dochter huilend aankondigt dat ze zwanger is geraakt van de zoon van familie Payne, slaat de stemming direct om en is de goede sfeer ver te zoeken. Vooral als dan ook nog blijkt dat de meningen over de zwangerschap drastisch verschillen... Zal er voor abortus gekozen worden, of legt iedereen zich erbij neer dat het kind nou eenmaal bij de familie hoort?
    De familie Horan is net nieuw in de straat en blijkt een erg gezellige familie te zijn, maar natuurlijk kun je niet ongestraft in Allison Lane gaan wonen. Niall blijkt de aanstaande vrouw van Louis Tomlinson namelijk te kennen, maar weigert eerlijk toe te geven dat hij op het begin van zijn relatie is vreemdgegaan met haar.
    De familie Tomlinson lijkt de enige familie te zijn waar alles nog koek en ei is, totdat Nialls vriendin argwaan begint te krijgen en naar uitleg vraagt, aangezien Niall zo vreemd reageert. Als Louis' aanstaande eerlijk toegeeft dat ze een nacht met Niall heeft gespendeerd toen ze Louis nog niet kende, begint Louis zich erg vijandig tegenover Niall te gedragen, maar hij begint zijn aanstaande ook te wantrouwen. Gaat de bruiloft nog wel door? En hoe zal Nialls vriendin reageren?

    Al deze drama's, mysteries en familievetes vormen de straat Allison Lane, de straat die bekend staat om zijn sappige roddels en dramatische avonturen.


    Regels
    • Er is een minimum van tweehonderd woorden.
    • Maximaal twee personages - mannelijk en vrouwelijk - per persoon.
    • Ga alleen OOC als dit dringend is. Gesprekken kun je in gastenboeken houden.
    • Mary Sue’s en/of Gary Stu’s zijn ten strengste verboden.
    • Als je voor een langere tijd afwezig bent, gelieve dit eventjes te melden.
    • Bij onduidelijkheden of problemen, aarzel niet om het aan te geven!
    • Bromances zijn niet geoorloofd.
    • *Gedurende de RPG blijft het zomer, mits anders wordt aangegeven.
    • *Als er om een samenvatting wordt gevraagd, geef deze dan ook. Wees ook niet bang om hulp te bieden als iemand moet inspringen.


    Rollen:
    Jongens:
    Harry Edward Styles [1,3] • Bergling
    Zayn Javadd Malik [1,4] • Lacey
    Liam James Payne [1,4] • KiliOfDurin
    Niall James Horan [1,10] • LucilIe
    Louis William Tomlinson [1,3] • Keaton

    Meisjes:
    Hailey Olivia Styles-Summers [1,1] • Lacey
    Amory Gisella Malik-Da Leigh [1,6] • Whisperings
    Alaska 'Ally' Mills [1.6] • Pudge
    Meriélle 'Méri' Nael Jones • [1,7] Lorum
    Alexis Bianca Payne-Dourdan [1,10] • LucilIe

    Overigen:
    Safiya Amirah Malik [1,3] • SnowfIake
    Zoya Rosa Styles-Malik [1,5] • KiliOfDurin
    Drake Justin Payne [1,2] • PresIey
    Marcel Ashton Styles [1,5] • NiaIler


    Het begin:
    Het is een zomerse, zaterdagochtend in Allison Lane. De bewoners van de straat hebben al de hele week naar het weekend uitgekeken en nu het zover is, blijven ze niet stil in hun knusse optrekje zitten. Mensen gaan bij elkaar op bezoek, gaan er samen op uit en anderen besluiten om de middag in de tuin door te brengen. De temperatuur ligt rond de vijfentwintig graden en er is geen wolkje aan de lucht, hoewel het gevaar en drama nog niet is geweken. Integendeel zelfs.
    Je bent helemaal vrij om te beslissen wat je met je personage gaat doen. Hou het gezellig en maak er een leuk weekend van, of laat ophef ontstaan door de familieproblemen op te rakelen. Wees creatief!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 18:36 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Drake Payne.
    'Zo koud is het boven niet hoor en anders krijg je toch een knuffel. En mag je me beschermen tegen de beesten en sneeuwstormen,' zei ze grinnikend. 'Tuurlijk bescherm ik je uwe sneeuw hoogheid' grinnikte ik. 'En trouwens, die knuffel mag altijd wel hoor' zei ik. Ze wikkelde haar armen iets strakker om me heen voor ze het volgende zei. 'Oh, wacht, je had het natuurlijk alleen over de kleur,' zei ze, en ik grinnikte. Ze gilde toen ik echt met haar de trap op liep, waarna ze toch weer in de lach schoot. 'Je bent echt gestoord. Trouwens mijn woorden over bescherming waren niet gelogen,' zei ze, en ik grinnikte. 'Weet ik toch, ik ben gestoord. En ik zal je wel beschermen tegen je sneeuwpop ouders' grinnikte ik. Uiteindelijk waren we boven. 'Ma, pa, we hebben bezoek. Maar waarschijnlijk wisten jullie dat al,' zei ze. 'Waar wilt u heen uwe sneeuw hoogheid?' vroeg ik grinnikend met haar nog steeds op mijn rug.

    -Sorry, het is iets korter ik ga over een paar minuten weg.-


    How far is far

    Zoya Rosa Styles-Malik
    Marcel had gelijk. Een nachtje kon geen kwaad, al voelde ik me wel schuldig dat ik ze voor een nachtje alleen met Marcel mijn kinderen afscheepte naar mijn zwager. Ik keek nog even naar hem en liep toen de woonkamer in. Ik begon een beetje met Hailey te kletsen en toen kwam het onderwerp op waar ik het eigenlijk niet over wilde hebben: Mijn werk en de komende uitzending. Marcel, die gelukkig naast me was komen zitten, keek wat verbaast. Ik leunde licht tegen hem aan en kneep zacht in mijn bovenbeen. "Dat heb je geweten, schatje." zei ik zacht. Ik wist dat hij het vast ook niet leuk vond. We hadden het geweten toen ik aan de academie begon. Ik zou uitgezonden worden, dat zoizo, of ik zou in eigen land moeten werken. Maar dat was niet waarschijnlijk. Bij Hailey haar woorden keek ik wat dankbaar op, maar toch bleef ik dicht tegen Marcel aan zitten. Zijn warmte deed me goed. "Ik weet niet of ik zo graag gepromoveerd wordt." mompelde ik zacht, waardoor alleen Marcel het zou kunnen horen. Promotie zou betekenen dat ik sneller uitgezonden zou kunnen worden. Al was het ook mogelijk dat ik een positie op Heathrow zou krijgen en dan hoefde ik niet weg. Maar die kans was echt ongelofelijk klein. Ik liet mijn ene hand op Marcel's been liggen en dronk langzaam wat slokjes thee. Bij Hailey's vraag knikte ik en ik slikte mijn thee door. De warmte deed me goed, ondanks het warme weer. "Landmacht inderdaad." zei ik terwijl mijn ogen even naar de kinderen die content en rustig zaten te spelen en te brabbelen. Ik glimlachte bij hun gespeel en nam nog een slokje thee. "En hoe zit het nou met jou baan?" vroeg ik oprecht geïnteresseerd terwijl ik iets dichter tegen Marcel aan leunde. Ik had hem gewoon even nodig om alle vervelende gedachten van me af te zetten.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 19:00 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik voelde mijn vrouw in mijn armen verstijven voor ze toch relaxte. Het was dus echt zo'n dag en ik ging haar dus echt niet alleen laten. Het liefst zou ik met haar naar een psychiater gaan, maar dat durfde ik niet voor te stellen. Bang voor een uitval van haar. Toch kreeg ik na mijn enigszins schunnige woorden een kusje op mijn lippen. Ik glimlachte. Als zij het zelf deed liet het me altijd zo speciaal voelen. Ik knikte bij haar woorden en liep met haar mee naar de keuken. Ik pakte de theedoos aan en haalde er een zakje uit. Ik grijnsde licht bij haar woorden en legde mijn hand op die van haar. "Misschien wel. Maar wat dacht jij ervan, lieverd?" zei ik met een kleine wiebel met mijn wenkbrauw. Ik wreef zacht met mijn duim over haar hand. Ik hield zo veel van mijn vrouw. Ik pakte haar hand eens op en drukte een kusje op de rug van haar hand. Ik hoorde het water koken en stond op om twee mokken te pakken. "Wat wil jij, lieverd?" vroeg ik rustig terwijl ik zelf het water inschonk en wachtte tot zij een theezakje zou pakken. Mijn eigen zakje hing ik er al in. Ik liep naar de koelkast terwijl de dampende mokken op aanrecht stonden. Ik haalde de honing en de melk eruit en zette die ook op het aanrecht. Zo konden we straks in de tuin lekker thee drinken.


    Bowties were never Cooler

    • Heeft Niall al iets gepost?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MiIls schreef:
    • Heeft Niall al iets gepost?


    [Nee, ik weet niet wat er is gebeurd en hoe ik in moet springen.]


    Reality's overrated.

    LucilIe schreef:
    (...)

    [Nee, ik weet niet wat er is gebeurd en hoe ik in moet springen.]


    • Alaska heeft ook nog niets? Zullen we anders gewoon doen dat ze wakker worden? Of wil je liever niet met Alaska? ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Hij grijnsde en legde zijn hand op de hare, ze trilde nog steeds, dat deed ze bijna altijd. Toch had ze het vrij ver geschopt op het medische vlak, maar dit ging ook niet altijd goed, één keer was ze opgeroept voor een spoedoperatie tijens één van haar slechte dagen, ze was gek geworden tijdens de operatie. Het had haar nog net haar baan niet gekost, maar wel een hele tijd op non-actief. "Misschien wel. Maar wat dacht jij ervan, lieverd?" zei haar man, met een kleine wenkbrauwwiebel. Zachtjes wreef hij met zijn duim over de rug van haar hand, hij pakte deze op en drukt een kusje op de rug.
          Ze dacht even na, ze vond de intime dingen nog altijd moeilijk, Liam had haar eerste moeten zijn, haar echte eerste, niet de eerste na een lange tijd van angsten, van gegil als iemand ook maar binnen een straal van drie meter van haar vandaan kwam. "Hmm," ze twijfelde een beetje, natuurlijk, ze hield verschrikkelijk veel van Liam, maar nog was ze een beetje bang. "We zullen wel zien," besloot ze.
          Toen het water begon te koken draaide ze haar hoofd even richting het apparaat en Liam stond op om twee mokken te pakken. Nog altijd hield ze alles wat er gebeurde nauwkeurig in de gaten. Ieder klein detail. ze pakte de smaak sterrenmunt uit de doos en deed deze toen weer dicht, eerst deed ze het zakje in de mok, waarna ze de doos weer wegzette, daarna haalde ze het zakje weer uit de thee, ze was niet zo dol op de te sterke smaken. Ze pakte het dienblad en zette alles op het blad, om deze toen vast te nemen en met een kleine beweging van haar hoofd te wenken dat ze naar buiten ging.
          Buiten voelde ze een zenuwachtige kribel door haar heen gaan, nee, ze was er niet dol op zo'n makkelijk doelwit te zijn. Het maakte haar onrustig. Net als eigenlijk velen andere dingen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:50 ]


    Reality's overrated.

    MiIls schreef:
    (...)

    • Alaska heeft ook nog niets? Zullen we anders gewoon doen dat ze wakker worden? Of wil je liever niet met Alaska? ^^


    || Is goed. Nee, Alaska is prima hoor. ||


    Reality's overrated.

    Alaska 'Ally' Mills.

    "I have been happy, tho' in a dream."


    Met een glimlach op mijn gezicht wordt ik wakker. De zon schijnt door een kier van de gordijnen en loom knijp ik mijn ogen dicht. Ik draai me om naar Niall en plant een kusje op zijn wang. Ik sla mijn armen half om hem heen en laat mijn hoofd op zijn borstkas rusten. Het is vandaag lekker weer en zoals altijd heb ik zin om te lezen. Er zijn dagen dat Niall en ik alles samen doen maar er zijn ook dagen dat we ieder onze eigen wegen gaan. Ik vertrouw hem volledig dus dat is geen probleem voor mij.
    Ik verlaat het warme bed en doe de gordijnen open. Mijn nachtjurkje valt net over mijn billen heen dus ik besluit om niet té lang ervoor te blijven staan. De zon schijnt warm op mijn gezicht en glimlachend loop ik weer terug naar het bed toe om naast Niall te gaan liggen. Met één vinger streel ik zijn gezicht – deels omdat ik me verveel en deels omdat ik het leuk vind. Vandaag hoef ik gelukkig niet te werken. Ik werk bij de plaatselijke krant als journaliste, ik vind het geweldig om te schrijven en ik ben redelijk nieuwsgierig dus dat matcht goed. De laatste tijd zijn er veel problemen op het werk waardoor ik vaak extra moest werken, dus ik was niet zo vaak thuis als normaal – wat ik wel jammer vond.
    Ik kom overeind en rek me even uit waarna ik op Niall ga zitten. "Wat ga je doen vandaag?" vraag ik geïnteresseerd.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 21:07 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Niall James Horan.

    Door de bewegingen van mijn meisje word ook ik gewekt en als ze een kusje op mijn wang drukt glimlach ik. Ze slaat haar armen half om me heen en laat haar hoofd op mijn borstkas rusten. Nog slaperig haal ik mijn vingers door haar, haar en masseer haar hoofdhuid zachtjes met mijn vingers. Als ze opstaat slaak ik een teleurgesteld geluidje, natuurlijk moet je ook opstaan, maar we lagen zo lekker, een paar minuten langer kan toch geen kwaad? Hoewel, het uitzicht dat ik te zien krijg is nou ook niet erg en grijnzend fluit ik, waarna ik haar met een speelse blik aankijk, glimlachend komt ze weer terug naast me liggen en streelt met één vinger mijn gezicht. Ik druk mijn lippen op haar kruin en doe dat zelfde op haar wang, dan blaas tegen haar huid aan, waardoor er een 'pfttt' klinkt en er een grinnik uit mijn mond klinkt. Soms kan ik net een klein kind zijn, maar om eerlijk te zijn kan het me niet zoveel schelen.
          Alaska komt overeind en gaat bovenop me zitten. "Wat ga je doen vandaag?" vraagt ze me geïnterreseerd.
          "Ligt eraan wat mijn leuke meisje gaat doen," zeg ik en druk een korte kus op haar lippen.


    Reality's overrated.

    Alaska 'Ally' Mills.

    Als hij fluit moet ik lichtjes glimlachen. Hij drukt hij zijn lippen op mijn hoofd en daarna drukt hij zijn lippen tegen mijn wang, wat lichtelijk kietelt maar als hij er tegen aan blaast schiet ik in de lach, waarna hij zelf ook moet grinniken. Oke, we kunnen soms wat onvolwassen zijn, maar alles beter dan saaie mensen die nauwelijks praten. In dat geval heb ik veel geluk met Niall, we vullen elkaar goed aan en we hebben bijna nooit ruzie.
    "Ligt eraan wat mijn leuke meisje gaat doen," reageert hij op mijn vraag. Hij geeft me een kort kusje en met een pruillipje kijk ik hem aan, waarna ik mijn lippen weer op die van hem druk. "Geen idee," mompel ik tegen zijn lippen aan. Ik geef hem wat kusjes in zijn nek en ga dan weer overeind zitten.
    "Ik wilde eigenlijk wat lezen, maar ik vind het leuker om met jou wat te doen," zeg ik met een grijns. Ik lees erg veel en soms zit ik wel dagen opgesloten in één kamer een boek te lezen. Veel mensen vinden het saai – maar zo heeft iedereen zijn mening. Ik heb ook avontuurlijke kanten. Zo vind ik het geweldig om naar pretparken te gaan, als dat meetelt.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Liam Payne
    Alexis bleef maar trillen. Ik ging echt een keer de psychiater bellen om hulp. Ik had alleen het nummer niet, maar dat kon ik anders bij een van de buren wel vragen. Iedereen wist namelijk hier hoe Alexis was. Ze kwam weinig buiten, trilde vaak. Ook onze relatie leed eronder. Hoeveel ik ook van haar hield, als ze een lange tijd erg slecht was en over elk klein dingetje enorm struikelde en angstig was werd ik echt hopeloos. Ik wilde haar onder geen beding kwijt, maar een avond drinken met mijn maten zat er sinds het begin van onze relatie al niet meer in. Er waren veel dingen waarvan ik hield van haar, maar van sommige dingen werd ik compleet gek. Net als het feit dat ze nooit gewoon tegen me aan kroop 's nachts, of dat ze ook maar trilde bij de gedachte aan intimiteit, die ik soms zo hard nodig had. het was dat ik te veel van haar hield om ook maar te denken aan vreemd gaan, maar velen anderen waren al naar de striptent gegaan of naar een andere vrouw. Gelukkig wees ze het deze keer niet direct af. Samen maakten we de thee af en ik liep achter haar aan de tuin in. het was heerlijk weer en ik vlijde me gemakkelijk en rustig neer op de tuinbank. Mijn arm wilde ik op de leuning leggen, maar ik deed het maar even niet. Eerst wilde ik zien waar ze op de bank ging zitten en of ze uberhaubt wel op de bank ging zitten, er stonden namelijk ook twee stoelen. Het vertrouwen was nog iets wat ik eigenlijk niet van haar kreeg. iets wat de relatie zou breken als het wantrouwen nog erger werd. Een beetje jaloersheid zorgde er juist voor dat ik me geliefd voelde, maar het leek soms wel of ze me niet eens in vertrouwde dat ik haar nooit zou slaan. iets wat ik nog nooit had gedaan tegen welk vriendinnetje dan ook en iets wat ik ook nooit zou doen. Het deed gewoon pijn om te weten dat ze me zo wantrouwde. Ik probeerde er dus maar zo veel mogelijk neit aan te denken en zo veel mogelijk gewoon van mijn perfecte saaie leventje te genieten.


    Bowties were never Cooler

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Dat haar man het vervelend vond dat ze de wereld zo wantrouwde, dat hij het gevoel kreeg dat ze hem wantrouwde, maar van alles, alles op de wereld was hij juist het gene waar ze het meest vertrouwen in had, merkte ze. Natuurlijk, iedereen zou schreeuwend dat ze gek was van haar wegrennen. Maar Liam was altijd bij haar gebleven, al die jaren. Hij ging naar buiten en maakte het zich gemakkelijk op de tuinbank. Aan de ene kant wou ze zo graag naast hem gaan zitten, aan de andere kant was ze bang dat hij het niet ijn zou vinden, al wist ze dat hij naar intimideit verlangde, toch bleef dit in haar achter in haar oog spoken, dat deed het altijd. Ze kwam naast hem zitten, kroop langzaam en onzeker tegen hem aan. "Liam," zei ze zachtjes, nog zachter als normaal. "Ik hou echt wel van je." Ze sloeg haar ogen neer. Maxim had ze ook vertrouwd, maar dat had tot zoveel pijn geleden, toch wist ze dat Liam haar nooit het zelfde zou flikken. Liam was haar ware liefde, Liam was, samen met hun zoon, haar alles. En ze hoopte dat ze op een dag net zo'n droomvrouw voor hem kon zijn als hij de droomman was voor haar, maar of die hoop er was?


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Toen ze toch naast me en tegen me aan kwam zitten glimlachte ik en sloeg beschermend een arm om haar heen. Hiervan kon ik echt genieten en het heel erg waarderen. Ik drukte mijn lippen zacht op haar kruin en liet ze daar liggen terwijl ik luisterde naar haar woorden. "Dat is fijn om te horen, lieverd. En ik houd enorm veel van jou en dat zal ook nooit veranderen." zei ik naar waarheid voor ik nog een kort kusje op haar voorhoofd drukte. Toen stopte ik toch even met het extreem kleffe tienergedrag om eerst haar mok aan haar te geven en toen ze die veilig had mijn eigen mok te pakken om een slokje thee te nemen en tevreden te zuchten. Ik was echt een hele tevreden vent in mijn leven. Ik had een geweldige baan, een geweldige vrouw en een meestal geweldige zoon. Dat ik hem had betrapt met de dochter van Zayn Malik in bed was iets wat me minder lekker zat, maar alleen ik wist dat. Dat ging ik ook neit delen. Ik had mezelf voorgenomen om het er vandaag met hem tijdens de wedstrijd over te hebben, maar het lag er erg aan hoe Alexis zou zijn na onze tijd samen of ik zou gaan of niet. Tuurlijk wilde ik graag gaan, maar ik wilde haar niet op een van haar slechte momenten alleen laten. Ik zat op dit moment dus echt heel erg in dibuo en besloot het dus maar voor nu van me af te schuiven tot bij het avondeten.


    Bowties were never Cooler

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Haar man glimlachte en sloeg een arm om haar heen, het voelde goed, helemaal niet eng. Alsof hij haar zou beschermen. Zacht drukte hij zijn lippen op haar kruin en liet deze hier liggen. "Dat is fijn om te horen, lieverd. En ik houd enom veel van jou en dat zal ook nooit veranderen." Hij drukte nog een kort kusje op haar voorhoofd en gaf haa toen een mok aan, om dan zijn eigen mok te pakken, een slok thee te nemen en tevreden te zuchten. Alexis nam ook een slokje en legde zijn hoofd tegen zijn schouder. Even sloot ze haar ogen, dat durfde ze niet altijd, maar zo in zijn armen kon ze die paar seconden aan, ze ademde diep in door haar neus en weer uit via haar mond. Het hielp wel enigszins, ze werd er rustiger door. De beelden zouden altijd ik haar hoofd gegrift blijven, de littekens zouden altijd een deel van haar lichaam blijven, maar zolang ze Liam had kon ze het aan. Nogmaals nam ze een slok van de thee, een iets grotere ditmaal.
          Alexis keek naar de blauwe zomerlucht en drukte toen spontaan een kusje op Liam's wang. Ja, stiekem hunkerde ook zij naar intimiteit.


    Reality's overrated.