• Gedeeltelijk gebaseerd op Desperate Housewives.
    Het spijt me voor de lengte, trouwens.

    Allison Lane staat bekend als de meest interessante straat van heel Engeland. Iedereen kent iedereen en er is altijd wel een nieuw gerucht of drama te vinden.
    In Allison Lane wonen vijf families die ieder op hun eigen manier door het leven gaan, terwijl geheimen en mysteries zich achter iedere deur schuilhouden. De familie Styles staat bekend als het gezin dat veel te vroeg in een serieuze relatie is gestapt. En nu ook nog eens duidelijk wordt dat Harry graag een kindje wilt, blijken er grote meningsverschillen tussen het kersverse koppel te ontstaan. Kunnen ze het samen eens worden over hun kinderwens?
    Familie Malik daarentegen heeft alle zaken netjes op een rijtje staan. Beiden hebben een goede baan en hun liefdesrelatie is nog nooit zo goed geweest, maar zodra hun dochter huilend aankondigt dat ze zwanger is geraakt van de zoon van familie Payne, slaat de stemming direct om en is de goede sfeer ver te zoeken. Vooral als dan ook nog blijkt dat de meningen over de zwangerschap drastisch verschillen... Zal er voor abortus gekozen worden, of legt iedereen zich erbij neer dat het kind nou eenmaal bij de familie hoort?
    De familie Horan is net nieuw in de straat en blijkt een erg gezellige familie te zijn, maar natuurlijk kun je niet ongestraft in Allison Lane gaan wonen. Niall blijkt de aanstaande vrouw van Louis Tomlinson namelijk te kennen, maar weigert eerlijk toe te geven dat hij op het begin van zijn relatie is vreemdgegaan met haar.
    De familie Tomlinson lijkt de enige familie te zijn waar alles nog koek en ei is, totdat Nialls vriendin argwaan begint te krijgen en naar uitleg vraagt, aangezien Niall zo vreemd reageert. Als Louis' aanstaande eerlijk toegeeft dat ze een nacht met Niall heeft gespendeerd toen ze Louis nog niet kende, begint Louis zich erg vijandig tegenover Niall te gedragen, maar hij begint zijn aanstaande ook te wantrouwen. Gaat de bruiloft nog wel door? En hoe zal Nialls vriendin reageren?

    Al deze drama's, mysteries en familievetes vormen de straat Allison Lane, de straat die bekend staat om zijn sappige roddels en dramatische avonturen.


    Regels
    • Er is een minimum van tweehonderd woorden.
    • Maximaal twee personages - mannelijk en vrouwelijk - per persoon.
    • Ga alleen OOC als dit dringend is. Gesprekken kun je in gastenboeken houden.
    • Mary Sue’s en/of Gary Stu’s zijn ten strengste verboden.
    • Als je voor een langere tijd afwezig bent, gelieve dit eventjes te melden.
    • Bij onduidelijkheden of problemen, aarzel niet om het aan te geven!
    • Bromances zijn niet geoorloofd.
    • *Gedurende de RPG blijft het zomer, mits anders wordt aangegeven.
    • *Als er om een samenvatting wordt gevraagd, geef deze dan ook. Wees ook niet bang om hulp te bieden als iemand moet inspringen.


    Rollen:
    Jongens:
    Harry Edward Styles [1,3] • Bergling
    Zayn Javadd Malik [1,4] • Lacey
    Liam James Payne [1,4] • KiliOfDurin
    Niall James Horan [1,10] • LucilIe
    Louis William Tomlinson [1,3] • Keaton

    Meisjes:
    Hailey Olivia Styles-Summers [1,1] • Lacey
    Amory Gisella Malik-Da Leigh [1,6] • Whisperings
    Alaska 'Ally' Mills [1.6] • Pudge
    Meriélle 'Méri' Nael Jones • [1,7] Lorum
    Alexis Bianca Payne-Dourdan [1,10] • LucilIe

    Overigen:
    Safiya Amirah Malik [1,3] • SnowfIake
    Zoya Rosa Styles-Malik [1,5] • KiliOfDurin
    Drake Justin Payne [1,2] • PresIey
    Marcel Ashton Styles [1,5] • NiaIler


    Het begin:
    Het is een zomerse, zaterdagochtend in Allison Lane. De bewoners van de straat hebben al de hele week naar het weekend uitgekeken en nu het zover is, blijven ze niet stil in hun knusse optrekje zitten. Mensen gaan bij elkaar op bezoek, gaan er samen op uit en anderen besluiten om de middag in de tuin door te brengen. De temperatuur ligt rond de vijfentwintig graden en er is geen wolkje aan de lucht, hoewel het gevaar en drama nog niet is geweken. Integendeel zelfs.
    Je bent helemaal vrij om te beslissen wat je met je personage gaat doen. Hou het gezellig en maak er een leuk weekend van, of laat ophef ontstaan door de familieproblemen op te rakelen. Wees creatief!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 18:36 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Toen ze naar hem glimlachte, glimlachte hij terug. "Ga jij er vast in? Ik ben er zo," fluisterde hij in haar oor, voor hij een kusje op haar wang drukte, Alexis knikte voor hij de badkamer uit ging. Ze deed de donkerblauwe blazer uit en met trillende handen begon ze langzaam de knopen van haar witte blouse open te maken. Toen deze uit was volgde haar hemdje, erna kwam haar spijkerbroek, toen ze nog in haar ondergoed stond keek ze even onzeker om zich heen, toen deed ze ook haar slip en beha uit, ze wou zo snel mogelijjk het bad in, bedekt worden onder het schuim, toch stak ze eerst haar teen in het water en schrok even terug, waarna ze haar ogen stijf sloot en haarzelf toefluisterde dat het goed was, dat het bad niet eng was. Nu ging ze in één keer het bad in en liet zich zo ontspannen mogelijk achterover zakken, in het warme water met het heerlijk geurige schuim, weer sloot ze even haar ogen, om te relaxen.
          Opnieuw hoorde ze Liam's warme stem, ze schrok even op, omdat ze haar ogen had afgesloten en even niet oplette, omdat ze vrij ontspannen was viel het wel mee. "Mag ik erbij komen, Lexi?" vroeg haar man met een glimlachje.
          Alexis knikte en zei zachtjes: "Ja."


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik mijn vrouw in het warme water met de laag geurig schuim erop zag zitten. Voorzichtig legde ik ons ondergoed weg en rustig deed ik eerst mijn overhemd en daarna mijn broek uit, die ik allebei netjes opvouwde. Er zaten nog wat dingetjes in, dus ze konden niet direct in de was. Ik legde het stapeltje weg en trok toen ook mijn boxer uit. Deze gooide ik wel met een mooi boogje in de wasmand. Rustig liep ik naar de badrand. Ik legde mijn handen op Alexis haar schouders en duwde haar een klein stukje naar voren, zodat ik achter haar het bad in hon schuiven met mijn benen aan weerszijden van haar lichaam. Mijn armen wikkelde ik om haar middel en ik leunde wat relaxed achterover met haar tegen mijn borst. "Relax, liefje. Ik laat je niets gebeuren, nooit niet. Ik zal altijd bij je zijn en je altijd beschermen, zelfs als ik er over 60 jaar niet meer ben. Wees daar maar niet bang voor. Je zal nooit echt alleen zijn." mompelde ik zacht en naar waarheid voor ik een kusje op haar kruin drukte. Deze woorden kwamen echt uit mijn hart. Hoe gefrustreerd ik op sommige vlakken ook raakte eens in de zoveel tijd, ze bleef mijn vrouw en de liefde van mijn leven. Die zou ik voor geen andere vrouw willen opgeven, hoe erg die me ook van die frustraties af kon helpen. Dan maar gefrustreerd met mijn lief, dan neit gefrustreerd met enige andere vrouw.


    Bowties were never Cooler

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Liam legde het ondergoed weg en deed rustig zijn overhemd en broek uit, die hij neerlegde, zijn boxer gooide hij wel in de wasmand. Hij liep naar het bad en legde zijn handen op haar schouders, om haar een klein stukje naar voren te duwen. Liam kwam achter haar zitten en zette zijn benen aan de wederzijden van haar lichaam. Zijn armen wikkelde hij om haar lichaam en hij leunde wat achterover. Alexis leunde tegen zijn borst. De punten van haar, haar werden nat en er bleef schuim in hangen. "Relax, liefje. Ik laat je niets gebeuren, nooit niet. Ik zal altijd bij je zijn en je altijd beschermen, zelfs als ik er over zestig jaar niet meer ben. Wees daar maar niet bang voor. Je zal nooit echt alleen zijn," mompelde hij zachtjes en drukte een kusje op haar kruin.
          Haar mondhoeken krulden omhoog en niet zo'n beetje ook. "Ik hou zoveel van je," zei ze zachtjes. "Je bent fantastisch, Li." Met haar vingers kamde ze door haar haren, waarna ze haar hand weer neerlegde, ze schrok even op toen ze merkte dat ze haar hand op zijn bovenbeen legde en plaatste deze snel op de badrand.


    Reality's overrated.

    [LucilIe went Malcolm.]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ze relaxte in mijn armen en tegen mijn borst. Zacht rustte ik mijn hoofd op het hare en sloot mijn ogen. Het voelde gewoo heel fijn om in het warme water haar zachte warme lichaam tegen me aan te voelen. Haar woorden deden me breed glimlachen en toch echt hoop geven. Ze was zo rustig, zo relaxed. Jammer genoeg was het niet voor lang. Net toen ik haar wilde omdraaien voelde ik haar hand op mijn bovenbeen, iets wat ze nog nooit had gedaan. Toch kon ik neit zeggen dat ik er niet van genoot. Eigenlijk direct voelde ik de hand weer verdwijnen en haar erg opspannen. Ik opende mijn ogen en liet haar langzaam wat los om zacht haar rug te gaan masseren. "Wees niet bang, liefje. Ik ga echt niet verder dan dat jij aangeeft. Dat weet je. Je stelt me niet teleur en ik zal nooit boos worden als je het afbreekt. Alle kleine beetjes aandacht en intimiteit die je wil hebben krijg je van me, maar verder zal ik echt nooit gaan." Mijn ene hand gleed rustig over haar arm naar de hand die ze net weg had gehaalt en legde die voorzichtig terug op mijn been. "Zie je, niets aan de hand." zei ik zacht voor ik haar arm weer losliet zodat ze zelf kon bepalen of ze hem liet liggen of neit terwijl ik weer doorging met haar zachte rugmassage. Natuurlijk wilde ik verder, maar mijn vrouw was altijd zo bang, dat als ze dit zelf durfde te doen dat al een hele grote stap was in onze relatie.


    Bowties were never Cooler

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Liam begon zacht haar rug te masseren. "Wees niet bang, liefje. Ik ga echt niet verder dan dat jij aangeeft. Dat weet je. Je stelt me niet teleur en ik zal nooit boos worden als je het afbreekt. Alle kleine beetjes aandacht en intimiteit die je wil hebben krijg je van me, maar verder zal ik echt nooit gaan." Zijn ene hand gleed rustig over haar arm naar haar hand en legde deze weer voorzichtig op zijn been, waar deze eerder ook even per ongeluk had gelegen. "Zie je, niets aan de hand." Hij liet haar arm weer los en ging verder met de rugmassage.
          Alexis knikte en was even van plan haar hand weer weg te halen, dus liet deze zo dicht boven zijn been zweven dat ze de haartjes voelde kriebelen onder haar handpalmen en vingers. Plotseling was ze er zich van bewust dat ze beiden geen kleren aanhadden, dat ze zijn geslachtsdeel kon voelen tegen haar onderrug. Dat ook poedelnaakt was. Geen stukken stof om haar lichaam te bedekken, enkel een laagje schuim en een bad vol warm water. Toen besloot ze dat het goed was en legde ze haar hand weer neer en zachtjes begon ze met haar duim over de huid te strelen.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik voelde haar hand weer een stukje van mijn been verdwjnen, maar deed er niets tegen. Wel glimlachte ik toen ze hem nog wel net boven mijn been hield, waardoor ik haar warmte nog wel kon voelen en de bewegingen die haar hand maakte tegen mijn beenharen. Mijn handen streelden rustig verder over de zachte warme huid van haar rug en kneedden soms zacht in haar fijne vlees. Toen ik haar hand weer op mijn been voelde en haar duim die rondjes begon te strelen werd mijn glimlach erg breed. Dit was echt iets wat ik niet had durven dromen dat ze dit zou doen. Ik droomde het natuurlijk wel, maar vertelde er nooit iemand over... Behalve soms Steve van kantoor. Ik boog wat naar voren en drukte zacht weer kusjes in haar nek en op haar schouder. Het feit dat ze dit deed en mij zo toeliet was al heel bijzonder en ik genoot dus ok van elk moment, want het zou zo over kunnen zijn. Dat had ik van deze relatie wel geleerd: Koester elk moment samen want het is zo over. Dat was het soms ook echt. Dan was ze het ene moment ontspannen en lagen we samen op ons bed en het volgende moment was ze zo bang dat ik haar eerst moest kalmeren en daarna een koude douche moest nemen. Je zou toch denken dat ik doordat ik toch echt niet aan mijn trekken kwam het wel bij een andere vrouw ging zoeken, maar dat was neit zo, want zodra het een keertje wel ging gaf het me het meest geweldige gevoel wat ik ooit had gevoelt en dat maakte het alles bijna helemaal waard.


    Bowties were never Cooler

    Drake Payne.
    'Je bent veels te lief, Draakje, en daar twijfel ik ook niet aan,' zei ze toen ik zei dat ik haar wel zou beschermen. Ik glimlachte. 'Jij bent ook een hele lieve sneeuw prinses, en mooi.' zei ik. Ze boog zich voorover om een zacht kusje tegen mijn wang aan te drukken, en klemde zich daarna weer als een koala aan mij vast. 'Je krijg zoveel knuffels als je wilt, dat weet je,' verliet haar mond, om vervolgens haar armen nog steviger om me heen te slaan. 'Dat weet ik ook. En nu ga ik je ook aan die beloofde knuffels houden' zei ik. 'Je bent wel mijn gestoord,' fluisterde ze zacht in mijn oor. 'Weet ik toch, daarom houd je ook zo van me' zei ik met een zachte grinnik. 'En je bedankje krijg je later wel,' voegde ze er aan toe. 'Daar hou ik je aan.' zei ik, en liep met haar op mijn rug naar boven. 'Naar de koninklijke, witte slaapkamer, de noordpool is het als bekend, en de locatie erna weet je ook,' antwoordde ze lachend toen ik vroeg naar welke bestemming ze wou. Ik grinnikte. 'Naar het Noordpool paleis dan maar.' zei ik grinnikend. Ze legde haar kin op mijn schouder, waardoor ik haar hoofd tegen mijn hoofd aanvoelde. Het voelt fijn om haar zo dichtbij me te hebben. Ik vervolgde mijn weg naar haar nu witte kamer ook wel "de Noordpool" genoemd.


    How far is far

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Tijdens haar twijfelen streelden en af en toe knede zijn vingers gewoon verder, toen ze haar hand toch weer op zijn been legde boog hij wat naar voren en drukte zacht weer kusjes in haar nek en op haar schouder. Alexis begon met iet meer zekerheid over de huid van zijn been te strelen. Haar duim draaide rondjes, maakte van die rondjes een soort van achten. Ze krulde haar nek een beetje zodat hij er de gehele toerijking tot had, er op z'n best bij kon. De wijsvinger van haar andere hand draaide rondjes door het warme water van het bad en de schuimlaag hierin. Ze sloot haar ogen, snoof zijn geur op en de meer overstemmende heerlijke geur van het zeep. Dit kwam eigenlijk nooit zo voor, tegenwoordig al zeker niet, het was heel wat voor haar om überhaupt samen met hem in bad te zitten, zijn naakte licham tegen dat van haar te voelen. Haar hand op zijn been leggen was een vrij grote stap voor haar, ze mocht dan al wel in de midden dertigjaren zitten, maar ze was nog altijd bang voor intimiteit. Liam was de enige persoon in de wereld die ze zo dichtbij liet komen en hoewel ze er ook moeite mee had in zijn armen te kruipen, dit voelde geweldig.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik genoot extreem van dit moment. Het leek wel of ze langzaam zelfverzekerder werd in wat ze deed. Ze maakte haar nek wat toegankelijker voor me en haar duim liet kleine geluidjes van genot over mijn lippen rollen. Dit was echt heel lang geleden geweest. Zoizo een hele tijd sinds we een bad hadden gedeelt, laat staan dat ze me zo aan durfde te raken. Ik genoot er maar gewoon van zolang het kon. Langzaam begon ik toch wat hoop te krijgen. Ik kon er niets aan doen. Alles ging tot nu to zo gesmeerd dat zelfs kleine Liam wat hoop kreeg op een smeerbeurt. Het gebeurde maar heel weinig en daarom probeerde ik het toch nog wat te verhullen door met mijn handen haar onderrug te gaan masseren zodat ze niet tegen mijn lid leunde. Ik wilde dit namelijk nu echt niet daardoor laten verpesten, wat erg goed wel kon gebeuren. "Ik hou van je" fluisterdeik toch wel lichtelijk hees in haar oor. Dat was wel een groot minpunt. Als ik opgewonden en hoopvol werd voor dit soort dingen werd mijn stem al snel hees. Dat moest zij ook weten. Ik wilde haar er niet mee afschrikken, maar wat ik zei was zeker de waarheid. Ik hield met heel mijn hart van haar, wat ze ook besloot te doen en wat juist weer neit. Ze was de liefde van mijn leven en ik zou haar voor niemand willen ruilen, hoe frustrerend dit soms ook werd.


    Bowties were never Cooler

    Alexis.

    Ineens gingen zijn handen naar haar onderrug, Alexis dacht er niet te veel bij na, het hoefde niks te betekenen. Pas toen ze de toon van zijn stem hoorde, de manier waarop hij sprak, schrok ze lichtjes op. Zijn stem waseen beetje hees en ze wist wat dat betekende: Hij begon opgewonden te raken. Even raakte ze van binnen in panirk, ze had het gevoel dat ze de keuze nu moest maken. Zou ze de knop omzetten? Zou ze met hem naar bed gaan? Het wad niet dat het voor het eerst was. Het kostte een paar seconden voor ze zover was. Ze ging dit gewoon doen, en alsze dan echt dubbel zou klappen zou Liam stoppen, zo was hij.
    Haar vimgers werkten zich voorzichtig ietwat omhoog en even draaide ze zich om, om hem aan ye kunnen kijken. "Ikhou ook van jou, liefste Liam," fluisterde ze voor ze liefdevol haar lippen op die van hem drukte. Ook haar stemhad veverassend genoeg een andere klank gekregen, een heel klein beetje schor, ook zij was namelijk gevoelig voor het feit dat ze een andere ondertoon kreeg bij ook maar het minste aan opwinding, al gebeurde dat eigenlijk nooit. Het bewees haar wel dat de kriebel in haar borstkas niet alleen zenuwachtig en bang was, maar ook zij genoot hier echt van, niet omdat ze zichzelf daar tot toe zette. Ze genoot er zelfs meer van dan ze dacht. En dat was speciaal.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Zodra ze zich opspande door mijn hese stem wist ik dat het een verloren zaak was. Lekker gedaan, Liam. Misschien als ik net wat langer had gewacht dat ze niet zo had gereageerd. Maar dat had ik niet, dus er stond weer mooi een koude douche op me te wachten. En dat na zo'n heerlijk warm intiem bad. Nee, leuk was anders. Door deze gedachten kwam haar reactie als een donderslag bij heldere hemel. Met grote ogen keek ik mijn vrouw aan toen ze haar hand dichter naar mijn lies verplaatste en zich omdraaide. Haar woorden kwamen maar langzaam binnen en voor ik het goed en wel door had drukte ze haar lippen op die van mij. Ik sloot mijn ogen en kuste haar terug terwijl mijn hoofd alles probeerde te verwerken. Haar stem had wat hees geklonken, net als de zijne, ze had haar hand richting mijn lies geplaatst, waar deze nogsteeds lag terwijl onze lippen fijn tegen elkaar gedrukt waren. Was dit nou echt waar? Leek ze nou echt dit goed te keuren? Voor nu besloot ik er geen vraagtekens bij te zetten en gewoon mee te gaan voor zover dit ging komen. Mijn handen liet ik van haar schouders over haar rug omlaag glijden naar haar prachtig gevormde kneedbare achterwerk. Daar liet ik ze liggen en ik schoof haar net iets dichterbij. Ze kon altijd terug en alles tegenhouden zonder dat ik er iets tegen zou doen of haar iets aan zou rekenen, dat wist ze van mij. Ik behandelde elke keer weer alsof het haar eerste keer was en liet haar het tempo aangeven. Was ze er nog niet aantoe, dan deden we het niet, was ze in een wonderlijke bui, zoals nu, en liet ze me toe, dan ging ik wel verder. Zo simpel was het. Dwingen ging ik haar niet, dat zou niet plezierig worden voor een van ons bijden. Daarbij had ik respect voor vrouwen en zeker voor mijn vrouw, dus ik ging haar echt niet iets zo intiems en speciaals onder dwang laten doorstaan. Dat was al eerder gebeurt en ik wilde niet dat ze dat ooit nog zou meemaken.


    Bowties were never Cooler

    Alex.

    Met grote ogen keek haar man haar aan voor ze haar lippen op die van hem drukte, voorzichtig en vooral vol met die intense liefde die ze voor hem voelde. Alexis liet, met gesloten ogen, haar lipprn voorzichtig tegen die van hem bewegen. Zijn hand gleed van haar schouders over haar rug omlaag en liet hij rusten op haar achterwerk. Hij schoof haar wat dichter naar zich toe. Even sloeg ze lichtjes in paniek, maar slechts zo kort dqt het in haar hoofd bleef. De combinatie van het water rn een naakt, mannelijk lichaam joeg haar meer angst toe dan ze toe zou willrn geven, maar het was Liam, de liefde van haar leven, en dat maakte een hoop goed. Dat maakte dat ze zich toch rustig voelde.
    Haar andere hand legde ze in zijn hals, trippelde met haar vingers over de huid en tekende een figuurtje. Wat het nou precies voor moest stellen wist ze niet. Het was als een wolk, zoveel en zo weinig als jr zelf wou, je hoefde enkel maar je fabtasie te gebruiken en je kwam een heel eind. Maar gaf je ze slechts een vluchtige blik waren het maar wat donzige, zwevende wattenbollen. Hij was voor haar niet als een misvormde pluk watten, zo keek zij ook helemaal niet naar de wereld, al was haar wereldje erg klein, hij was voor haar alle mooie figuren die ze kon bedeken. Alles wat een glimlach op haar gezicht kon toveren. Drake en hij, die twee mannen waren haar alles.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik voelde haar weer even opspannen, maar sneller dan ik ooit had kunnen verwachten was ze toch weer redelijk relaxed. Haar lippen op die van mij lieten mijn hart sneller slaan en mijn hoofd minder helder denken. Haar vingers waarmee ze mijn hals streelde lieten withete patronen achter op mijn huid die prettig tintelden. Toch moest er nog iets uit. "Als je dit of iets anders niet wil moet je het gewoon zeggen." mompelde ik tegen haar lippen voor ik zacht in haar onderlip beet. Ja, een klein stukje van de speelse tiener in mijn lichaam die een aantal wilde dingen in bed had gedaan in de jaren voor Alexis was toch overgebleven. Echt wild was ik niet meer en het spannendste in mijn week was als een duizendste in een schema niet klopte of als een grassprietje of bloemetje niet zo wilde blijven staan als de rest. Toch was dit zeker iets waar ik heel erg van genoot. Zoizo omdat ik lang niet vaak tijd kreeg om alleen te zijn met mijn vrouw, maar zeker ook omdat het nog minder vaak voorkwam dat we ook maar in de buurt van dit intiem en dichtbij elkaar waren. Vele dagen kon ik amper een arm om haar heen slaan en nu zat ze gewoon op mijn schoot en zaten we naakt in bad te zoenen. Dat was nogal een stap. Toch hoorde je mij zeker niet klagen. Ik vond het heerlijk en het zou van mijn part vaker dan eens per jaar mopgen gebeuren, maar ik moest dit moment niet gekker maken dan dat het al was.


    Bowties were never Cooler

    Lorum --> Adamou


    That is a perfect copy of reality.