• Aangezien ik een nieuwe story ga beginnen, wil ik hier natuurlijk wel een cover bij. Ik heb enkele eisen en enkele afbeeldingen die ik er sowieso in wil of afbeeldingen die gerelateerd zijn tot hetgeen die ik aanbied.

    Afbeeldingen:
    De Olympische Ringen.
    Rio de Janeiro.
    Een dame op de balk.
    Een gouden medaille.

    Toelichtingen over de afbeeldingen:
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van de Ringen, zolang het maar alleen de Ringen zijn.
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van Rio de Janeiro, zolang het maar een 'tumblr-achtige' foto is, in het verticaal.
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van iemand op de balk, de brug of de sprong. Zolang dit maar een hd-foto is aangezien dit een belangrijk onderdeel is van mijn story/de cover, en het moet dan een foto zijn van de Spelen in 2012. :]
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van een medaille, zolang het maar eentje is van de Zomer Spelen van 2012. De kleur maakt niet uit, maar ik heb liever goud. En bij deze afbeelding gaat het vooral om de medaille en de hand, niet de dame erachter.

    Eisen:
    - Het moet een verticale cover zijn.
    - Er moet Olympic Games 2016 op staan, in het liefst witte of blauwe, blok letters.
    - Ik wil er geen usernames op hebben staan, en zo nodig vermeld ik in de story dat jij de cover hebt gemaakt als je dat wenst.
    - Wees verder vrij in dingen, als je dingen anders wilt hebben dan ik heb staan mag je het altijd melden.
    - Het heeft geen haast; ik ga nog niks online zetten voorlopig!

    Alvast onwijs bedankt voor de moeite!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 19:57 ]

    Niemand? D:

    -

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 21:05 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik wil wel wat proberen maar ik kan morgen pas wat maken.


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    Ik wil wel wat proberen maar ik kan morgen pas wat maken.

    Het heeft geen haast. :]

    Ik wel wat proberen, maar heb dit weekend geen tijd. :[

    Echt niemand die wat wilt proberen? Jammer D:

    Ik heb wat geprobeerd. (:

    Jeetje, geweldig! Echt heel erg bedankt! Hij is erg mooi.

    Ik wacht nog andere af, en anders ga ik gewoon voor deze. (:



    Ook iets geprobeerd

    Ohohoh, ik wil ook nog wel eens iets proberen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sorry sorry sorry! Ik probeer morgen wat te maken, we hebben tonnen toetsen en veel huiswerk. nogmaals Sorry!


    take me back to the basics and the simple life

    Lol, ik ben altijd nieuwsgierig bij zulke topics naar wat iedereen maakt :'D Haha sorry, ik kan je dus niet helpen, kom alleen even gluren!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Piaffe schreef:
    Sorry sorry sorry! Ik probeer morgen wat te maken, we hebben tonnen toetsen en veel huiswerk. nogmaals Sorry!

    Hey, het heeft geen haast. Ik ga nog niks online zetten, dus je hebt de tijd. En school gaat voor! :]

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Hey, het heeft geen haast. Ik ga nog niks online zetten, dus je hebt de tijd. En school gaat voor! :]


    Okee, maar ik was gisteren bezig en toen ging die -Piiiiiiiiieeeeeeeeeep- laptop ineens besluiten om in een uur nog geen enkele pagina te openen..


    take me back to the basics and the simple life


    Op deze ben ik voor een keer best wel trots. Ik kan sowieso niet op tegen die van Witchking, wellicht ook niet tegen die van Zucchini, maar buiten enkele kleine foutjes, vind ik 'm best wel geslaagd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried