• Ik moet het toch even kwijt. Ik weet niet wat er met me is, maar dit afgelopen collegejaar heb ik nog geen ene [bleep] gedaan aan mijn studie. Ik zit in mijn tweede jaar van mijn studie en heb vorig jaar in één keer mijn propedeuse gehaald. Ik deed genoeg, had wel enkele herkansingen maar zo gaat dat nou eenmaal in mijn leven, maar heb uiteindelijk toch met een 6.9 gemiddeld mijn P gehaald. Ik heb de hele zomervakantie gewerkt en werk nu nog steeds en heb dus niet echt een vrije week gehad. Maar het schooljaar is weer begonnen, ik moet nog één tentamen maken en heb mijn eerste al niet gehaald (5.3). Ik weet niet wat er mis met me is, vorig jaar ging alles prima en ik vond mijn studie ontzettend leuk, maar op het moment zit ik alleen maar achter mijn laptop op Quizlet en ik heb uitstelgedrag waar je u tegen zegt. Ik heb donderdag dus nog één tentamen en ik moet nog beginnen met leren, terwijl anderen van mijn studie er al weken op zitten te zweten en zo. Het tentamen dat ik vorige week had, heb ik nog niet terug dus ik weet niet of ik die gehaald heb of niet, maar ook daarvoor heb ik amper geleerd. Ik moet mezelf er echt toe zetten om te gaan leren, maar het haalt niks uit.
    Kan wel janken.

    x


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.