• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 21:16 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ja... zou je wel willen weten hé? dwergen zeggen niet aan anderen wat dingen betekenen (zoek gewoon op internet)

    Kazad heb ik wel eens ergens gelezen, maar weet even niet wat jet betekend, maar zal het doen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Kazad heb ik wel eens ergens gelezen, maar weet even niet wat jet betekend, maar zal het doen :D

    het is Khazâd, niet kazad.


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    het is Khazâd, niet kazad.

    Sorry, slaap half, moet naar bed. spreek jullie morgen weer


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Sorry, slaap half, moet naar bed. spreek jullie morgen weer


    Losto vae!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    Sorry, slaap half, moet naar bed. spreek jullie morgen weer

    is helemaal arkenstone (ipv. goud/goed) (IK DOE VAAG WEET IK)
    OEPS CAPSLOCK hihi
    ik ga de desolation of Smaug kijken
    Dayamu Khuzan ai-menu


    Gold Gold

    Mijn buid van vanavond; twee koeken en 1 ontbijtkoek. Scharig nachteten ;s Normaal hebben we meer in huis. 20 dropjes hadden er ook wel bij gekunt (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Mijn buid van vanavond; twee koeken en 1 ontbijtkoek. Scharig nachteten ;s Normaal hebben we meer in huis. 20 dropjes hadden er ook wel bij gekunt (:

    jammie mijn ouders zijn beneden, anders zou ik het hele huis gaan plunderen en 'that's what BB hates' keihard opzetten.

    ik zal om 1 uur ofzo wel even gaan plunderen

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:49 ]


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:

    Ik heb de extended film ook al standaard op mijn laptop staan. Dus kan onder schooltijd soms gewoon stiekem kijken. :9~

    Witchking schreef:
    (...)
    Ik heb de extended film ook al standaard op mijn laptop staan. Dus kan onder schooltijd soms gewoon stiekem kijken. :9~

    is er al en extended van deel 2 dan? eb hem nog niet gevonden


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    jammie mijn ouders zijn beneden, anders zou ik het hele huis gaan plunderen en 'that's what BB hates' keihard opzetten.

    ik zal om 1 uur ofzo wel even gaan plunderen


    hahah ik doe dat ook altijd s`nachts xD


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    is er al en extended van deel 2 dan? eb hem nog niet gevonden

    Ik doelde op AUJ.

    Witchking schreef:
    (...)
    Ik doelde op AUJ.

    ???

    laat maar An Unexpected Journey
    wat heb ik vandaag?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:57 ]


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    hahah ik doe dat ook altijd s`nachts xD

    Is veiliger als je vader zo woest als een warg kan doen


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    hahah ik doe dat ook altijd s`nachts xD


    Ik niet. Dan lig ik lekker in bed alles op te eten en mijn moeder te vervloeken om haar gezeur over 'een koekje per dag is genoeg', 'niet te veel eten, je bent nu mooi slank!', 'heb je je wel gewassen?', 'heb je je tanden wel met de elektrische tandenborsten gedaan?', 'Chocola is niet goed voor je!', 'doe dat nou nie-hiet', 'een glas frisdrank ik genoeg!', 'heb je wel genoeg water gedronken vandaag?', etc. etc. etc.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]