• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 21:16 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het scheelt dat mijn school zo ver weg is. Dan heb ik een smoes om met de bus+trein te gaan (': Lekker niet nat


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Celebrian schreef:
    al die regen
    ik heb alleen een paar druppeltjes op weg naar huis gevoeld

    Nauw, gelukkig is het maar water :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Leora schreef:
    Het scheelt dat mijn school zo ver weg is. Dan heb ik een smoes om met de bus+trein te gaan (': Lekker niet nat

    ik doe elke dag 17 kilometer in totaal (als ik niet naar de bib ga)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 21:21 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik doe elke dag 17 kilometer in totaal (als ik niet naar de bib ga)


    Ik moet 50km in totaal voor mijn school afleggen als ik dat zou moeten fietsen hou ik geen dag meer over... maar hoe bedoel je als je niet naar de bib gaat? Wat is bib? :3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Waarom elfen en dwergen elkaar niet mogen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Leora schreef:
    (...)

    Ik moet 50km in totaal voor mijn school afleggen als ik dat zou moeten fietsen hou ik geen dag meer over... maar hoe bedoel je als je niet naar de bib gaat? Wat is bib? :3

    Ik denk de Bieb


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Meteen de reden dat ik elfen ook niet mag/\


    Gold Gold

    Feanor schreef:


    Waarom elfen en dwergen elkaar niet mogen :D


    Gimli was wel de eerste dwerg die mee mocht met de elfen (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Heujjj, ik ben terug en er zijn weer 5 pagina's vol. Toppers.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    DwarfThorin schreef:
    Meteen de reden dat ik elfen ook niet mag/\

    Ik heb het niet op Dwergen ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Took schreef:
    Heujjj, ik ben terug en er zijn weer 5 pagina's vol. Toppers.

    Thank you :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Leora schreef:
    (...)

    Ik moet 50km in totaal voor mijn school afleggen als ik dat zou moeten fietsen hou ik geen dag meer over... maar hoe bedoel je als je niet naar de bib gaat? Wat is bib? :3

    ik ga 's avonds soms langs de bibliotheek( bij ons zeggen wij de bib van kortenberg) om opnieuw wat om te lezen te hebben


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Took schreef:
    Heujjj, ik ben terug en er zijn weer 5 pagina's vol. Toppers.

    moet kunnen toch? als e ziet hoe The Hobbit deze site overneemt... binnenkort heet hij niet meer Quizlet maar quizbit (of zoiets)


    Gold Gold


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf





    Of gaat deze laatste te ver?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 21:36 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf