• Ik heb een grote zus. Ze is nu 17 en zit -gelukkig voor mij- op een andere school.
    In een paar maanden tijd kent mijn zus nu ook mijn vrienden. NIET VIA MIJ. Het komt allemaal door een jongen die bevriend is met mijn zus. Hij is naar mijn school gegaan. Daardoor kent hij nu mijn vrienden. En blijkbaar gingen ze allemaal met elkaar chillen zonder dat ik het wist.
    Maar nu komt het ergste. Ik vroeg vandaag tegen een vriendin? "Zullen we naar de stad gaan?" Haar reactie was. "Nee, want ik heb afgesproken met je zus". Ze vroeg wel mee om mee te gaan. Maar ik heb nee gezegd, want mijn zus zijn net als water en vuur. We ontlopen elkaar als we in onze eigen huis zijn, want we weten allebei als we dat niet doen. Eeen gevecht komt.
    Ik moest even dit kwijt.

    xoxo


    ~

    Dat is klote voor jou :O
    Ik zou er met je zus over praten. Dat jij het fijn vind om je eigen vrienden te hebben en dat je tijd voor ze wilt maken. Zeg tegen haar dat je het vervelend vind. Praat hier ook met je vrienden over. Begrijpen ze dat niet? Dan zijn het waarschijnlijk geen echte vrienden. Want jij voelt je niet op je gemak. En zij moeten zich dan aanpassen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.