• Ik weet niet of hier al een topic over is, en ik weet ook niet of dit de juiste plaats is om het te melden.
    Maar ik heb last van de reclame als ik een venster wil openen. Dit is wat er dan gebeurt: Klik.
    Ik vroeg me af, of het gerepareerd kon worden? :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 15:50 ]

    Dit heb ik ook -en nog veel meer andere reclame hier-, en op mijn mobiel, maar voor de computer/laptop met Chrome moet je AdBlock hebben geloof ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Minewt schreef:
    Dit heb ik ook -en nog veel meer andere reclame hier-, en op mijn mobiel, maar voor de computer/laptop met Chrome moet je AdBlock hebben geloof ik.


    Ik heb het alleen bij Quizlet, maar op mijn mobiel volgens mij niet. Werkt AdBlock echt? Geen gekke virussen?

    Database schreef:
    (...)

    Ik heb het alleen bij Quizlet, maar op mijn mobiel volgens mij niet. Werkt AdBlock echt? Geen gekke virussen?


    Niet als je het via de Google Store zelf download, in elk geval.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Niet als je het via de Google Store zelf download, in elk geval.


    Ahah, handig. :'P

    Ga er over nadenken of ik het wil downloaden, maar nog steeds lijkt het me wel handig als het weggaat...?

    Ik heb adblock gewoon via internet gedownload, zo ken ik dan wel een beetje de sites die wel te vertrouwen zijn en niet, maar als je meteen de bovenste pakt is het vaak wel oké.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sowieso zou het wel handig zijn als er gewoon ook een interne oplossing voor komt, want met AdBlock Plus is het probleem niet opgelost, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    Sowieso zou het wel handig zijn als er gewoon ook een interne oplossing voor komt, want met AdBlock Plus is het probleem niet opgelost, haha.


    Aha, haha, handig. Moet ik daarvoor iemand een bericht sturen? Of is dit forum genoeg? (:

    Database schreef:
    (...)

    Aha, haha, handig. Moet ik daarvoor iemand een bericht sturen? Of is dit forum genoeg? (:


    Hm, normaal gezien moet het op dit forum wel genoeg zijn, dus hopelijk dat de mods en/of Rutger het zien, en anders kan je een berichtje sturen, denk ik. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Hm, normaal gezien moet het op dit forum wel genoeg zijn, dus hopelijk dat de mods en/of Rutger het zien, en anders kan je een berichtje sturen, denk ik. (:


    Okidoki, super bedankt voor jullie hulpp. :'D

    Rhosgobel schreef:
    Sowieso zou het wel handig zijn als er gewoon ook een interne oplossing voor komt, want met AdBlock Plus is het probleem niet opgelost, haha.

    met adblock super had ik nergens meer last van.
    ---
    En adblock heeft vele andere voordelen.

    Heb ik ook, maar er zit een virus op mijn computer waardoor ik overal reclame heb. Ik heb AdBlock gedownload, maar daardoor is alleen de reclame weg en staan de balkjes er nog wel. Dus heb ik er niet veel aan. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Heb ik ook, maar er zit een virus op mijn computer waardoor ik overal reclame heb. Ik heb AdBlock gedownload, maar daardoor is alleen de reclame weg en staan de balkjes er nog wel. Dus heb ik er niet veel aan. :')


    Hm, dat is bij mij niet het geval, maar dat zal wellicht door het virus komen. Een systeemreset is dan altijd een goed idee, als je het virus er écht niet af krijgt, maar dan moet je zien dat je alles extern hebt opgeslagen, want alles ligt er dan echt af, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Hm, dat is bij mij niet het geval, maar dat zal wellicht door het virus komen. Een systeemreset is dan altijd een goed idee, als je het virus er écht niet af krijgt, maar dan moet je zien dat je alles extern hebt opgeslagen, want alles ligt er dan echt af, haha.


    Doe niet zomaar een systeemreset voor je alles een backup hebt gegeven!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 16:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    daar was ik ook al van plan een topic over te maken, maar dat is er al blijkbaar XD