• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 21:16 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    wordt een beetje saai hier zo langzamerhand... heeft iemand nog iets leuks te melden?

    Iedereen is naar bed, waarschijnlijk morgen weer vroeg op


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Kwam ik tegen op dA, haha.


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Kwam ik tegen op dA, haha.


    grapzig joh


    Gold Gold

    Celebrian schreef:
    (...)
    als je goed kijkt zie je onder de 3dbril zijn ogen schuin in de camera kijken
    creepy


    haha je hoort hem nog net aan niet zeggen i'll be watching you..

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:31 ]


    You can't touch music but music touch you

    die van Glóin lijkt het beste


    Gold Gold

    Thorin lijkt wel dik


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Thorin lijkt wel dik

    is hij niet...


    Gold Gold


    Gold Gold

    Mijn docent Geschiedenis is in elkaar geslagen of straat toen hij het op nam voor een andere man :O
    Nouja, dat soort dingen gebeuren in mijn stad ;s


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    is hij niet...

    Ik zeg ook niet dat ie dik is, alleen op die leeuwenplaaatje leek het,
    Oja, nog edankt voor je reactie


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    Mijn docent Geschiedenis is in elkaar geslagen of straat toen hij het op nam voor een andere man :O
    Nouja, dat soort dingen gebeuren in mijn stad ;s

    ik had erbij willen zijn, even een mooie bijl van Dwalin lenen ofzo en helpen.

    mijn gs docente was woedent vandaag, we wouden met de heleklas spijbelen (gs stond niet op ons rooster) en later in de les mochten we gewoon gaan tekenen.(vaag mens)


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat ie dik is, alleen op die leeuwenplaaatje leek het,
    Oja, nog edankt voor je reactie

    weet ik ook wel. Khazad abod amuriz!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    weet ik ook wel. Khazad abod amuriz!

    I now ;), en dat betekend?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    Mijn docent Geschiedenis is in elkaar geslagen of straat toen hij het op nam voor een andere man :O
    Nouja, dat soort dingen gebeuren in mijn stad ;s


    Ter verduidelijking; ik woon in de hoofdstad van Nederland (:
    Ik denk dat dat wel verraad met wat voor'n types ik opgescheept zit :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    I now ;), en dat betekend?

    ja... zou je wel willen weten hé? dwergen zeggen niet aan anderen wat dingen betekenen (zoek gewoon op internet)


    Gold Gold