• Hallo allemaal! Het is alweer een hele tijd geleden sinds ik op Quizlet heb gepost, maar ik heb een probleem!

    Ik ben bij de University of East Anglia binnengekomen voor de opleiding English Literature with Create Writing, maar ze zijn zelf vergeten mijn portfolio op te vragen voordat ze me een offer maakten (wat best wel onintelligent is van ze XD). Maar nu hebben ze me alsnog gemaild of ik dat wil opsturen zodat ze kunnen kijken of ik geschikt ben voor het Creative Writing gedeelte.... Dit maakt mij dus echt bloednerveus. Ik zit nu al met trillende handjes achter mijn laptop.

    Mijn vraag dus aan jullie: heeft iemand ervaring met dit soort portfolio's (hoeft niet engels te zijn!!!) en wat kun je er het beste in zetten? Aangezien het gros van mijn verhalen nog in het Nederlands is geschreven, maar mijn hart bij de Engelse taal ligt, zal ik waarschijnlijk kijken of ik wat short stories kan schrijven. Mijn doel is fictie, dus wil ik dat voornamelijk erin zetten, maar fictie, poëzie en scriptwriting is toegestaan om erin te zetten (scriptwriting heb ik 0 ervaring mee, poëzie is ook niet mijn favo voor mezelf).

    Het mag max 7 A4 pagina's zijn, maar te weinig is natuurlijk ook niet goed.

    Als iemand ervaring heeft met zo'n portfolio hoor ik het graag!!!


    “When people see good, they expect good. And I don’t wanna have to live up anyone’s expectations” - Damon Salvatore