• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 21:16 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lanthir schreef:
    Mijn Engels leraar is LotR fan :Y)

    We hadden het vandaag over Nieuw Zeeland en toen zei hij; "En hier worden ook de prachtige beelden uit Lord of the Rings opgenomen!"

    :P


    IK WIL OOK ZO'N LERAAR!
    ik heb een saaie met een hoog stemmetje en hij is dik en zingt in het latijn. en dan zing ik far over the misty mountains cold. erdoorheen!


    Gold Gold

    MIJN 200ste POST!!!!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    mijn vader is onze baby wargjes (3 caveliertjes )aan het uitlaten en als ze dan gaanslapen is het plundertime!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    mijn vader is onze baby wargjes (3 caveliertjes )aan het uitlaten en als ze dan gaanslapen is het plundertime!


    Ik ben blij om mede-Bomburstylers te leren kennen ;D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    MIJN 200ste POST!!!!


    gefeliciteerd


    aaaaaah! mijn vader komt binnen en gaat naar boven!!!!!!!!


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik ben blij om mede-Bomburstylers te leren kennen ;D


    das hel toevallig dat je dat zegt want een van die hondjes noemt mij moeder altijd bombur

    ne ik eet veel maar ben niet dik


    Gold Gold

    DULAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (voedsel)


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    gefeliciteerd


    aaaaaah! mijn vader komt binnen en gaat naar boven!!!!!!!!


    Je zwaard van elvenmateriaal gloeit in het donker! Zijn blauwe kleur die laat weten of er orks, Goblins, of nog erger... Ouders in de buurt zijn! (Hé, zelfs Thorin heeft een elvenzwaard, niet beledigd voelen!)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    das hel toevallig dat je dat zegt want een van die hondjes noemt mij moeder altijd bombur

    ne ik eet veel maar ben niet dik


    Ik bedoelde ook niet qua uiterlijk :P
    Maar qua voedselverslaafdheid (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Je zwaard van elvenmateriaal gloeit in het donker! Zijn blauwe kleur die laat weten of er orks, Goblins, of nog erger... Ouders in de buurt zijn! (Hé, zelfs Thorin heeft een elvenzwaard, niet beledigd voelen!)

    ik ben niet beledigd maar had liever een mithril zwaard, toch bedankt nu weet ik dat het niet mijn vader is maar een smerige ork


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik bedoelde ook niet qua uiterlijk :P
    Maar qua voedselverslaafdheid (:


    snap ik en het klopt ook wel denk ik. ik heb alles ervoor over omte eten al zou ik Azog moeten vermoorden


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ik ben niet beledigd maar had liever een mithril zwaard, toch bedankt nu weet ik dat het niet mijn vader is maar een smerige ork


    :P
    Weet je. Ik hoop dat we deze nacht dit topic nog vol kunnen krijgen ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Je zwaard van elvenmateriaal gloeit in het donker! Zijn blauwe kleur die laat weten of er orks, Goblins, of nog erger... Ouders in de buurt zijn! (Hé, zelfs Thorin heeft een elvenzwaard, niet beledigd voelen!)

    Legolas heeft dat zward wel vies gemaakt met zijn poten. nu moet ik hem heel goed wassen voor gebruik


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    :P
    Weet je. Ik hoop dat we deze nacht dit topic nog vol kunnen krijgen ^^

    ja, wij met zijn 2en ff een heel topicvolspammen met voedselverhalen en andere dingen


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    snap ik en het klopt ook wel denk ik. ik heb alles ervoor over omte eten al zou ik Azog moeten vermoorden


    Daar heb je je liefde voor eten niet echt voor nodig. Zelfs zonder etensliefde wil ik hem al vermoorden (6)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]